Kuinka paljon Sinä loukkaantuisit jos miehesi
olisi humalassa poikien illassa alkanut soitella ja viestitellä vanhalle ihastukselleen ja yrittäisi pyytää tapaamaan. Sitten tallentaisi numeron miehen nimellä eikä itse kertoisi asiasta mitään ja vielä kieltäisi koko jutun siitä kysyttäessä. Vasta painostuksen alla myöntäisi ja vähättelisi koko asiaa. Kun vihaisena sinä sanoisit, että nyt saat kyllä lähteä niin mies vielä sanoisi, että hyvä nyt voin rauhassa soitella "tiinalle".
Asia kuitenkin sovittiin pitkän kaavan kautta, ja mies taas lupaa ettei tee samaa ja laittaa kännin ja aikaisemman riidan piikkiin.
Vastaavaa on tapahtunut aiemmin ja silloin puhuttu ettei niin saa tehdä kumpikaan. Se oli jo iso kriisi luottamukselle.
Onko oikein, että tästä on paha mieli päiväkausia ja luottamus poissa? Onko asia oikeasti pieni kännijuttu jota kaikki tekee joskus, voiko luottaa ettei miehellä ole oikeasti kiinnostusta muualle kuten nyt väittää ja miltä normaalisti voisi tuntuakin..?
Pelkään, että jos nyt olen pahalla miehellä mies ainakin tahtoo muualle luotani. Ei vaan jotenki ylpeys(?) anna periksi nauttia elämästä heti normaaliin tapaan miehen kanssa joka juuri teki noin.
Kommentit (22)
toi teidän suhteenne. Jos asia on niin, ettet halua missään nimessä elää ilman miestäsi, joka kuitenkin osaa näköjään "käsitellä" sinua (kuten varmaan muitakin) niin vaihtoehdothan ovat melko selkeät. Alistut miehesi tahtoon ja käyttäydyt niin kuin miehesi tahtoo, jotta hän ei loukkaa sinua muilla naisilla. Ja aina hän tulee keksimään uusia syitä sinusta, jos hölmöilee muiden kanssa. (Näin toimii moni narsistin vaimo). Tai sitten saat houkuteltua jollain keinolla miehesi pariterapiaan ja saisitte vähän ulkopuolisen näkemystä suhteeseenne ja viimeisenä opit arvostamaan ja kunnioittamaan itseäsi ja jätät miehen. Muut naiset eivät koskaan ole vaimon syy!!!
Eli opettele elämään tuollaisen miehen kanssa tai jätä, muuten tulet loukatuksi päivitäin, kun mietit, ketä miehesi ajattelee/viestittelee/panee.
(no aihekin sellainen oli), mutta hän ei todellakaan ole narsisti tai muuten mikään luuseri. Minulla on ollut hyviä miehiä ja tämä on aivan valiokappale. Pelkään menettäväni hänet, sillä tiedän, että yhtä hyvää olisi vaikea löytää. Nuo tapaukset ovat olleet suhteemme petoskohtia, joihin mies on kenties ajatunut typeryyksissään, kännissä ja vihoissaan (huom, viime kesänä oli huono kausi jolloi kävi noin pari kertaa). Olen varmasti osasyypää, mutten puolusta miestä siltikään, enkä tuollaista hyväksy.
Mies tekee paljon kotona, osallistuu kaikkeen. Tahtoo harrastaa paljon yhdessä, usein taipuu siihen mitä minä tahdon, halii paljon. Kysyy minulta usein ensin ja jos minä en tahdo tehdä jtoain niin vasta seuraavaksi pyytää jotain toista. Ei kaljottele sohvalla maaten koskaan. Ainakaan ilman minua. Hyvä mies on :)
Minä olen tasaisesti rasittavampi arjessa, mies sitten räjähtää pahasti harvemmin. Kun niistä päästään on kaikki täydellistä.
ap