Kumpi: Lapsenraiskaajalle 1 vuosi 10 kk vankeutta vai kivitys torilla? Äänestys..
Kommentit (55)
jos lapsenkroppainen 9 vee raiskattaisiin,niin
kivitys ja linnaa.
Jos taas 14 vee naisennäköinen ja kokoinen niin linnaa.
niin brutaalilta kuin se kuulostaakin. Se olisi oikeampi tuomio.
Kuka teistä on ollut itse vuoden linnassa? Miettikääpä sitä. Se on pitkä aika.
Kuka teistä on ollut itse vuoden linnassa? Miettikääpä sitä. Se on pitkä aika.
se lapsikin "tokenee" tapauksesta vuodessa...? En välttämättä ihan usko!
kyseessä ei sentään ole murha. Raiskattu toipuu ja elää. Eriasia olisi jos olisi tapettu. Eli vuosi on aivan hyvä tuomio.
Vuosi vankilassa ei tee raiskarille mitään. Hoitolaitokseen pitäisi sulkea.
Tietysti se kivitys, en tajua miten joku ÄITI voi edes väittää muuta!
on sitä mieltä että vuosi linnassa on ok rangaistus! muuttuisikohan mieli jos oma tyttäresi vaikka 6-vuotiaana raiskataan?!
kivitys torilla sanon minä. olii taas yksi raiskaaja vähemmän. sen takia noita hulluja varmaan onkin kun niille annetaan tavallaan hyväksyntä!
Ahdistavaa millaisia perverssejä vaaratapauksia kävelee vapaana vuoden linnan jälkeen... Kivittämällä näistä päästäisiin eroon.
Kunhan uhoatte. Linnatuomio on realistisempi vaihtoehto.
Ei tollaiset vankilatuomioilla parane. Ei mun mielestä oikein ketään voi kivittääkään, oli kuin hullu hyvänsä, kun kuitenkin sivistysvaltiossa eletään.
näissä tapauksissa uhri on usein joku tekijän lähipiiristä, perheenjäsen tai sukulainen ja tekijän julkituominen tekee hallaa myös uhrille. Linnatuomioiden pitäisi kyllä olla paljon pidempiä.
jos raiskattu olisi aikuinen niin ehkä linnatuomio
raiskattu lapsi ei toivu vuodessa, sen ikäinen ei ymmärrä lähimainkaan mistä on kyse. Aikuiset ihmiset tietävät mitä seksi on ja asiasta selviäminen on "helpompaa". Mutta lapselle asiasta jää traumat joista ei ikinä pääse eroon
pistää raiskaajat varsinkin pedofiilit päiviltään kuin elättää niitä linnassa/ mielisairaalassa ja sen tuomion jälkeen taas sossu elättää kun ovat tippuneet yhteiskunnasta. ja aika varmaan uusivat rikoksensa ja sama ympyrä pyörii. en haluisi että torilla ihmisiä kivitetään mutta vaikka sähkötuoli tai ruiske.
niin aika helppo. Kivitys tietenkin. Testataanko täläl kysymyksellä jotain?
Toivottavasti moni jotka vastasivat linnatuomion puolesta eivät vastanneet tuon vuoden tuomion puolesta. Kysymys pitäisi tajuta ensin.
mutta ehdottomasti linnatuomion pitaisi olla pidempi. PALJON pidempi. Ja linnassahan ei toiset vangitkaan tykkaa lapsiinsekaantujista, joten aivan varmasti tulisi omalla tavallaan "tuplatuomio" !!
Kivet ovat ilmaisia, eikä niihin tuhlaannu veromarkkoja.