Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita joilla ei ole ystäviä

Vierailija
14.05.2010 |

enää oikein yhtään kodin ohella? Töissä nyt on työkaverit ja harrastuksessa kaverit aina treenien ajan, sekä pari hassua muuta. Mutta aika vähillä sitä mennään siis.

Olen varmaan hyvin tylsä tyyppi muutenkin, juuri nyt ei ole rahaa matkustella, en oikein käy ulkonakaan kuin pari kertaa vuodessa, enkä oikein jaksa/pysty luomaan uusia ystävyyssuhteita koska en osaa puhua vain niitä näitä.

Eli kotona tulee oltua lasten ja miehen kanssa, mutta muuten ei pahemmin sosiaalista elämää ole :(

Muita samanlaisia?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä miestä!! 5vuotta jo yksin!! olin hänen kaverinsa 4vuottaa kunnes...kateus iski!! nyt tämä muija viestittelee mun ystäville...säälittävää!

Vierailija
2/25 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan vaan olla omissa oloissani, en jaksa enkä halua pitää yhteyttä ihmisiin. Jostakin syystä, musta kyllä pidettäisiin, vaan en halua pitää yhteyttä keneenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herran jumala, ystävyyden eteen täytyy tehdä samalla tavoin töitä kuin parisuhteen. En yhtään ihmettele, mistä tämän palstan yksipuoliset ja naurettavat kommentit useimpiin viestiketjuun tulee, jos äideillä ole mitään muuta sosiaalista elämää kuin oma mies ja lapset. Tulee tosi kova sääli tällaisia ihmisiä kohtaan. Mitäs sitten kun se mies pettää ja jättää. Äidillä ei ole minkäänlaista tukiverkkoa. Niin kuin joku tuossa kirjoitti, miehellä eron jälkeen kyllä ystäviä, naisella ei. Miten voitte elää niin, että ette jaa elämän iloja ja suruja, omaa pahaa oloa, lasten juttuja hyvien ystävien kanssa? Kyllä ystäviä löytyy ja kannustan kaikkia etsimään niitä aktiivisesti. Itse olen juuri lähdössä naisporukan kanssa ravintolaan syömään ja juomaan ja parantamaan maailma. Kyllä on sitten kiva tulla illalla kotiin lasten ja miehen luokse, kun on saanut jutella rauhassa ihanien ystävien kanssa.

Vierailija
4/25 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herran jumala, ystävyyden eteen täytyy tehdä samalla tavoin töitä kuin parisuhteen. En yhtään ihmettele, mistä tämän palstan yksipuoliset ja naurettavat kommentit useimpiin viestiketjuun tulee, jos äideillä ole mitään muuta sosiaalista elämää kuin oma mies ja lapset. Tulee tosi kova sääli tällaisia ihmisiä kohtaan. Mitäs sitten kun se mies pettää ja jättää. Äidillä ei ole minkäänlaista tukiverkkoa. Niin kuin joku tuossa kirjoitti, miehellä eron jälkeen kyllä ystäviä, naisella ei. Miten voitte elää niin, että ette jaa elämän iloja ja suruja, omaa pahaa oloa, lasten juttuja hyvien ystävien kanssa? Kyllä ystäviä löytyy ja kannustan kaikkia etsimään niitä aktiivisesti. Itse olen juuri lähdössä naisporukan kanssa ravintolaan syömään ja juomaan ja parantamaan maailma. Kyllä on sitten kiva tulla illalla kotiin lasten ja miehen luokse, kun on saanut jutella rauhassa ihanien ystävien kanssa.

Ei se ole kaikille niin helppoa!!!! Mistä niitä ystäviä saa kun on itse harmaavarpunen, eikä kiinnostava???

Vierailija
5/25 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitäkään en näe kuin harvoin.

ikää 37-vuotta, 2 lasta

Vierailija
6/25 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloin jostain syystä kerätä hirveitä roikkujia ympärilleni, jotka vuodattivat vain omia murheitaan ja hakivat multa ratkaisua. Kyllästyin ja päätin alkaa elellä omaa elämää itselleni.

Tyytyväinen 'erakko' tällä hetkellä. Ei ole vaikeuksia solmia tuttusuhteita, mutta ketään en päästä enää sen lähemmäs. Liian tiivis ystävyyssuhde vastaa rakkaussuhdetta, kun sellaista ei tarvi niin sitä ei sitten tarvi!

Vierailija
7/25 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kaikki ole tuollaisia sosiaaliroikkujia kuin sinä.

Mitä 'maailmanparantamiseen' tulee, yhtä tyhjän höpinäähän kaikki on lopulta.

Vierailija
8/25 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain yhdistysjuttua, yhteisiä harrastuksia ja intohimoja, joita on helpompi toteuttaa kun on isompi porukka.

Ja ystäviä voi myös löytää aikuisena.

Minulla on kaksi hyvää ystäväporukkaa. Toisessa meitä on kolme naista, toisessa neljä. Välillä tapaamme tosi usein, jopa viikon tai kahden välein, välillä voi mennä puolikin vuotta (varsinkin, kun yksi on muuttanut kauemmas), että ollaan kaikki koossa yhtaikaa. Nämä kaveriporukat syntyivät lukiossa.

Ystävyys edellyttää aktiivisuutta. Käymme yhdessä matkoilla ja päiväretkillä, kahvilla kahviloissa tai toistemme luona, teatterissa, elokuvissa, museoissa. Käymme aina porukalla testaamassa kaupungin uudet ravintolat. Mutta tämä vaatii sitä, että joku aina ottaa tehtäväkseen sopia, soitella ja varata.

Lisäksi minulla on siskoni kanssa yksi hyvä yhteinen ystävä. Yhden ihmisen kanssa ollaan tutustuttu tanssikurssilla. Yksi ystävä on peräisin entisen poikaystävän kaveripiiristä. Ja sitten kuulun pariin yhdistykseen, jossa yhdessä on vain 10 jäsentä ja siitä on muodostumassa myös uusia ystävyyssuhteita. Vaikka olen 33 ja porukan seuraavaksi nuorin jo 45.

Suosittelen liittymään itseä kiinnostavaan yhdistykseen, jos ystäviä haluaa. Ja vieläpä sellaiseen yhdistykseen, joka ei ole kamalan iso, jotta kaikkien panosta tarvitaan. Ja sitten pitää olla myös valmis osallistumaan yhdistyksen toimintaan ahkerasti. Saadakseen on opittava myös antamaan omaa aikaa, huomiota, ideoita, viitseliäisyyttä.

Ystävyys on elämän suola ja pippuri.

Vierailija
9/25 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun valittaa ettei ole _enää_ ystäviä. Minä en ole menettänyt yhtään ystävää tai kaveria, tuli milloin kenellekin eroja tai lapsia jne.

Tässäkin ketjussa joku kirjoitti ettei jaksa olla enää aina se joka ottaa yhteyttä. Miksi? Miehillä on ystävät ja pysyy juuri siitä syystä, etteivät he anna mitään sivumerkityksiä millekään. Jos kavewri ei soita ja hänet haluaa nähdä niin on hyyvä ja ottaa itse yhteyttä eikä mieti kuinka on jo kaksi viime kertaa ollut se joka soittaa.

Eli kun ihmisten elämäntilanteille ja tavoille on suvaitsevainen, suhteet toimii hyvin. Minun ystävät ja kaverit on tosi erilaisia ja sehän on vaan rikkaus.

Vierailija
10/25 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kanssa välttelen sitä ihmistyyppiä, mutta onneksi minulla on silti paljon ystäviä, eivät kaikki sentään hulluja.

aloin jostain syystä kerätä hirveitä roikkujia ympärilleni, jotka vuodattivat vain omia murheitaan ja hakivat multa ratkaisua. Kyllästyin ja päätin alkaa elellä omaa elämää itselleni. Tyytyväinen 'erakko' tällä hetkellä. Ei ole vaikeuksia solmia tuttusuhteita, mutta ketään en päästä enää sen lähemmäs. Liian tiivis ystävyyssuhde vastaa rakkaussuhdetta, kun sellaista ei tarvi niin sitä ei sitten tarvi!

Vierailija
11/25 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yksi ustävä ja se on aivan mahtava, nyt vaan matkoilla niin en näe häntä 2kk =/

siihen se sitten jääkin, tottakai haluan uusia ystäviä, mutta ei oikeastaan vaan jotenkin synny ystävyyttä, enkä osaa hirveesti keskustella.

niin ja ikää 23v!

Vierailija
12/25 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä kerran parissa kuukaudessa. Siinä se. Turhia "ystävyyssuhteita" en enää kaipaa, vaan aitoa kaveruussuhteita.

Joskus on yksinäinen olo, useimmiten ei.

Vierailija
13/25 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy samanlainen ja ikääkin vasta 23v

Vierailija
14/25 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mistä haikailet on amerikkalaisten sarjojen ja elokuvien väärää todellisuutta. Ystävyyttä ei aikuisille ole. Se on lapsuuden juttu.

Vierailija
15/25 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ikää on jo 28vee

Vierailija
16/25 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei teitä haeta kotoa, kuin lapsena. Ystävät eivät rimputa ovella kelloa ja pyydä pihalle leikkimään.

Ystävyys on ryyppäilyä keskenään.

Vierailija
17/25 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo ollu viimesen kolmen vuoden aikana yhtään ystävää tai kaveria ja ikää on 24w

Vierailija
18/25 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun peruskoulu loppui, silloiset vähät kaverit muuttivat opiskelemaan kuka minnekin. Kauaksi ainakin. No en heitä sitten kaipaillut edes ole sen koommin.

Aloin seurustelemaan aika nuorena kaiken lisäksi enkä ollut sitten kun mieheni kanssa. Miehellä ei ollut myöskään kavereita. Saimme lapsen ja kaikki asiat pyörivät hänen ympärillään tietysti, silloin muutimme oudolle paikkakunnallekin asumaan. Mutten sielläkään saanut ystäviä. Työt loppuivat ja muutto kotiseudulle josta olivat kaikki vanhat kamut siis lähteneet. Ero tuli. Nyt on mies jolla on kavereita - minulla ei. Hän ei sitä taida ymmärtää. Hänellä niitä frendejä tuntuu piisaavan kyllä.

Vierailija
19/25 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pahemmin ole ystäviä. Oikeastaan kaksi: toinen muuttunut nyt todella paljon, en näe häntä enää juuri koskaan. Toisellakin on paljon kiireitä.

Taidan olla reppana?

Vierailija
20/25 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy... on muutama kamu ja ystävä.mut en tapaa koskaan enää niit.asuvat vähä kauempana.ja kaikil aina nii "kiire"...

ikää 33...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi