Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tästä huutonet myyjästä?

Vierailija
13.05.2010 |

huusin häneltä tuotteen ja menimme hakemaan sen mieheni kanssa ja kaikki sujui hyvvissä merkeissä muuten paitti mieheni tokaisi myyjälle, että "kuinka paljon tälläisesti saa oikein maksaa?" Olin tingannut hintaa hiukka alas jo aiemmin.

No maksoin sen mitä olimme sopineet jo alusta pitäenkin. kun menimme sitten kotiin ja aukaisin huutonetti sivuni ja hämmästyin kun myyjä oli antantu minulle negatiivin ja teksi oli että "kaikki meni hyvin mutta ostovaiheessa ei saa enää tinkiä".

Minusta tämä oli kohtuutonta ja lähetin meiliä myyjälle ja kysyin miksi nega, sillä enhän minä tinkinyt, muttei hän vastaa viesteihini.

Mitä mieltä? Tekisi mieli ihan purkaa kaupat.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

korotusautomaattiin tai korotuskenttään. Ei sitä enää tingata. Kone vielä kysyy että oletko varma että haluat korottaa tarjousta n euroa.

Minä ainakin huomioisin palautteessa tuollaiset tinkaajat, varsinkin jos huutokohteessa olisi ollut loppuun asti hintakilpailua.

Ja jos sinä kävit hakemassa tuotteen livenä, miksi ihmeessä et tarkistanut sen kuntoa kuvausta vastaavaksi?? Jos olet nähnyt tuotteen ja sen maksanut on turha rutista jälkikäteen tuotteen kunnosta.

Onneksi mulle on osunut vain fiksuja ostajia...

Vierailija
22/41 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi piti pmyydä alihintaan jos se noin kouraisi. Näitä paskoja on siellä huutiksessa vaikka kuinka.

Vierailija
24/41 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hinta sovittiin siis ennenkuin kohde sulkeutui.

halooo...

ap.

Vierailija
25/41 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis minä tinkasin hintaa ENNEN KUIN kohde sulkeutui! Kohteella ei ollut muita huutajia ja kerroin että ostan sen siihen ja siihen hintaan.

Hän suostui siihen ja sulki kohteen. Ei hänen olisi ollut pakko sitä myydä.

Mulla on yli 400 positiivista palaustetta, tämä on eka nega.

ap.

Vierailija
26/41 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se on sen oma ongelma, anna vaan nega takaisin. En ymmärrä tämän ketjun lammasmaista porukkaa.

Vierailija
27/41 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt myyjä pyytää enemmän kuin mitä olen tarjonnut, mutta sanoin että maksan vain sen millä sen huusin.

Vierailija
28/41 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ainuttakaan tinkaajaa. Ja kauppasummat pyörineet 50 snt ja 1200 e:n välillä.

Vierailija
29/41 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tämä voi olla noin vaikeata ymmärtää?

Mies sanoi ettei hän tarkoittanut tinkiä.

ap.

Vierailija
30/41 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ainuttakaan tinkaajaa. Ja kauppasummat pyörineet 50 snt ja 1200 e:n välillä.

minulla on takana myös noin 250 kauppaa ja useita tinkaajia, varsinkin ne jotka hakevat tuotteen kotoa.

Vierailija
31/41 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se on sen oma ongelma, anna vaan nega takaisin. En ymmärrä tämän ketjun lammasmaista porukkaa.

Hän on taas sitä mieltä, että koskaan ei tiedä mikä hullu sieltä tulee tavaroita hakemaan. Porukkaa kun on jos jonkinmoista, osa pillereissään, osa viinoissaan, osa vaan muuten outoja. Ja ihan vain sen vuoksi mies on sanonut jyrkän ei, että ei halua että mulle tai lapsille sattuu jotain. Hän kun ei voi aina olla työreissujen vuoksi paikan päällä selustaa turvaamassa.

Tästä syystä olisi hyvä ilmoittaa etukäteen kenen kanssa on tulossa tavaroita noutamaan. Kukaan ei tykkää yllätyksistä.

Vierailija
32/41 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hassua olettaa että nainen tulee yksin sitä noutamaan.

ap.

Vierailija
33/41 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aina pelottaa jos joku hullu tulee noutamaan ja ne kyllä lähes aina myös tinkaa. Se on ihan hirveetä!

Vierailija
34/41 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hassua olettaa että nainen tulee yksin sitä noutamaan. ap.

Ja sinäkin olisit voinut ilmoittaa, että olet tulossa miehesi kanssa. Kukaan ei halua kotiinsa tuntemattomia ihmisiä ja vielä kun siinä on raha tai ehkä arvokaskin tavara osatekijänä. Kaiken maailman huumehörhöt ovat kipeästi rahan ja arvokkaan tavaran tarpeessa.

Vierailija
35/41 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minähän maksoin sen summan jota hän pyysi. ap.

tilanteessa ja jättää kotiin koko ukon jos hän ei osaa olla puuttumatta jo sovittuun asiaan. Tilanne on voinut olla myyjän mielestä painostava tai vaan ärsyttävä vaikka sinusta se olisikin ihan ok. Itseäni ärsyttää ihan periaatteesta ihmiset, jotka eivät tajua milloin homma on sovittua ja piste, ihan sama onko kyse tinkaamisesta tai tuotteen käyttöön liittyvästä kyselemisestä jälkikäteen tms.

Vierailija
36/41 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tämä voi olla noin vaikeata ymmärtää? Mies sanoi ettei hän tarkoittanut tinkiä. ap.

sinulta? Ihan outoa.

Vierailija
37/41 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan sille, että tuossa on vakka kantensa löytänyt - myyjä ostajan ja päinvastoin.

Vierailija
38/41 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihan samaa mieltä!

Vierailija
39/41 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja annoit olettaa että miehesi siis tinki, nyt väität ettei miehesikään tinkit ja tosiaan tuo on ärsyttävää, kun olet kohteen huutanut, maksat sovitun hinnan ja sillä sipuli!

Ihan turha puolustella miestäsi, tökerösti käyttäytyi oikein juntti!

Vierailija
40/41 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te muuten kommetoitte jos ette ole lukeneet edes koko ketjua?

No nyt myyjä otti minuun yhteyttä ja sanoi että oli käsittänyt koko asian väärin ja hän on uusi huutonetissä, hän sanoi ettei tarkkaan edes ymmärtänyt mitä negatiivinen palaute tarkoittaa.

Hän sanoi että oli ihan tyytyväinen kauppoihin ja ainoa mistä olisi huomauttanut oli se että ei pitänyt että otin yhteyttä häneen sähköpostin kautta ennenkuin kohde oli sulkeutunut edes.

Eli se palaute ei edes koskenut sitä tinkaamista, kun minähän maksoin sen summan mitä hän pyysi.

Minä sanoin että niin saa tehdä koska jos se olisi sääntöjen vastaista, niin se ei olisi edes mahdollista. Kun olen itse myynyt huutiksessa, saan koko ajan tälläisiä yhteydenottoja, eikä minusta se ole mitenkään paha asia.

ap.