Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä rasvat pois reisistä ja pakaroista

Vierailija
13.05.2010 |

Karppaan ja olen normaalipainoinen. Kokoa s. Silti pakarat ja reiteni ovat isot, ja "läskiset". Ei lihasta. Harrastan spinningiä ja body pumppia. Kuinka saisi jaloista sirommat vai onko se vain hyväksyttävä ominaisuus....

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli sinä treenaat painonnostotyyppisesti niin ok, en tarkoittanut pahalla vaan kerroin mikä mulla on tepsinyt, eli sellut lähteneet ja jalat timmissä kunnossa.

mutta minä kuvittelin, että sinä olit se "kysyjä" ja itse yritin antaa ohjeita, että kannattaa tehdä vapailla painoilla ja suuremmalla skaalalla eli esim. 15->3/2 (eli sitä paljon puhuttua vaihtelua)

mutta mitä napakkuudesta puhutaan, aikoinaan eniten minuun tehosi tällainen treeni: 3*5 (niin suurilla painoilla kun jaksaa) 30 s palautuksilla. En tiedä kestäiskö mun kroppa enää tuollaista, mutta kylläpä kiinteydyin (tästä on varmaan 8 v aikaa :) ) (ja jossain bodauslehdessäkin olikin samantyyppisen treenin ohje :) )

sama

Vierailija
42/44 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan nollasta, minulla on vielä tavallista heikommat lihakset kuin keskivertonaisilla (tutkittu oikeasti, ei omaa kuvitelmaa). Alussa tein melko pienillä painoilla pääosin, sillä en isommilla olisikaan jaksanut mitään. Vähitellen olen saanut painoja lisättyä, tosin ylävartalon lihakset ovat edelleen heikon puoleiset, mutta jaloissa & selässä on selvää vahvistumista tapahtunut. Niitä treenatessa on siis painomäärä tasaisesti kasvanut, ja jalat tuntuvatkin voimakkaammilta kuin aiemmin, mutta sellu ei vaan katoa. Pohkeet esim. näyttävät nyt oikein hyvältä verrattuna aiempaan, mutta reisissä ja pepussa ei juuri eroa huomaa, muhkuroita täynnä niin kuin ennenkin.

Treenannut olen kuitenkin useita kuukausia (vajaa vuosi) tuolla kaksi kertaa viikossa salilla tahdilla + kotijumppaa + kuntopyöräilyä + hyötyliikuntaa.

T:23

ole haukkunut, mutta minä olen jo kokeillut noita tarjottuja neuvoja eivätkä ne ole minulla vielä tepsineet, kai saan sen tuoda ilmi?

T:23

joku yrittää neuvoa, niin ruvetaan haukkumana ja väittämään vastaan? Pitää läskinne jos ei neuvot kelpaa, eipähän ole mun jaloissa roikkumassa.

Kyllä siinä jonkin aikaa ennen kuin kehitystä tapahtuu. t.se joka ehdotti niitä kyykkyjä ym ja vähän pidempinä sarjoina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä mitään kolmosia tehdä, vaan pidempiä sarjoja ja ei taatusti ole sen naisen kroppa selluliittiä nähnytkään.

ei kannata pelkää kahtatoista tehdä. kolmosten puoletsta puhuja (en tiedä luitko, mutta kerroin tekeväni pidempääkin sarjaa)

Vierailija
44/44 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaamattomuutta jne. Kannattaa hankkia kunnon treeniohjeet ja ruokavalio niin varmasti lähtee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän