onko MITÄÄN mahiksia, että masuasukki onkin tyttö kun 4D:ssä näkyi, että on poika.
Kommentit (54)
Joillakin miehillä on taipumus tuottaa vain tiettyä kromosomia. Tai ainakin enemmän tiettyä kromosomia. Siksi jotkut miehet siittävät suurimmalla todennäköisyydellä vain yhtä sukupuolta.
mihinkään fiksuun. Itsekäs hölmö sinäkin olet.
"Ku mää haluun tytön, niin mun on pakko saada tyttö!!" yök.
T: äiti, jolla 1 poika ja 2 tyttöä
Kun siis ihan tarkoituksella on raskaaksi hankkiutunut. Mutta ei se sit tarkoita, etteikö sitä tyttöä voisi haluta velä mieluummin:-)
Mulle kätilö sanoi, että kun miehelläni on vain veljiä, niin varmaan meillekään ei niitä tyttöjä sitten tule.
no mitenkähän sitten serkullani jonka isällä vain veljiä tuli tyttö.Ja mieheni serkuille tuli tyttö vaikka heilläkin suurin osa veljiä vain yksi sisko.
poikiakin on täällä jo riittävästi.
Viekää sukupuolenvaihtoleikkaukseen
Ja sitten nämä älykkäämmät toivovat tyttöä ja kun on niin älykkäitä, niin sellaisia sitten saavatkin... Oli kyllä sellaisella aivokapasiteetilla kirjoitettu teksti että...
Ensinnäkin, kaikki varmaan toivovat jompaa kumpaa hitusen enemmän, ja kokemukseni mukaan naiset aika usein toivovat sitä tyttöä ja miehet poikaa. Ja sitten on näitä keskeneräisiä naisia ja miehiä (niin kuin minä itse), että ei halua itselleen tyttöä (tai mies poikaa), koska en koe olevansa niin eheä nainen, että voisi tarjota tytölleen eheän kuvan naiseudesta ja hyvän itsetunnon. Silti kahden pojan jälkeen huomaan joskus haaveilevani tytöstä (vaikka siis järjellä ajateltuna on parempi, että en sellaista saa). Jokainen normaali aikuinen toivoo kuitenkin ennen kaikkea lasta (ja tervettä). Saa sitä silti olla hiukan pettynyt jos omat haaveet eivät toteudukaan. Ei se silti tarkoita, etteikö sitä tulokasta rakastaisi yhtä paljon.
mies on toivonut tyttöä ja minä sitä poikaa:D
Tee hyvä ihminen abortti. Se ihanainen pikkupoika sisälläsi ei ansaitse sinua vanhemmakseen.
Tee hyvä ihminen abortti. Se ihanainen pikkupoika sisälläsi ei ansaitse sinua vanhemmakseen.
Ne, jotka eivät onnistu saamaan poikaa, sortuvat selittelemään tyttölasten "ihanuutta".
Ne, jotka eivät onnistu saamaan poikaa, sortuvat selittelemään tyttölasten "ihanuutta".
sama lienee toisinpäinkin.
mulla vaan on jo 3 poikaa. Tämä on viimeinen raskauteni.
Sinä ahdistut pojasta, ja minä siitä, etten tule raskaaksi. Mulle kelpais ihan kumpi vaan. Ei ole tasapuolista tämä elämä.
ja ennen kaikkea oma pieni lapsi. Kyllä hän on ihan yhtä rakas sukupuolesta riippumatta.
mulla vaan on jo 3 poikaa. Tämä on viimeinen raskauteni.
ja ennen kaikkea oma pieni lapsi. Kyllä hän on ihan yhtä rakas sukupuolesta riippumatta.
tiedänhän minä, että pojat ovat ihania, minulla niitä kun jo on. Mutta olisihan se mukavaa ollut saada myös tyttö. Kohta onkin jo laskettuaika ja huomaan välillä toivovani, että ultrassa olisi ollut virhe.
ap
tiedänhän minä, että pojat ovat ihania, minulla niitä kun jo on. Mutta olisihan se mukavaa ollut saada myös tyttö. Kohta onkin jo laskettuaika ja huomaan välillä toivovani, että ultrassa olisi ollut virhe. ap
Toki poikakin olisi ollut mukava, mutta en vaihtaisi tyttöjäni kehenkään. He ovat ihania lapsia. :)
9
sinuna ikionnellinen.. jotkut kun eivät saa edes sitä yhtä lasta, vaikka kuinka haluaisivat! Mietippäs asiaa vähän tarkemmin; onko se tärkeintä että sieltä tulis tyttö vai että sieltä tulis terve lapsi?!
Niihin on koodattu X- tai Y-kromosomi. Naiselta tulee aina X. Jos hedelmöityksen aiheuttaa Y-siittiö, tuloksena on poika (XY). Jos munasolun taas hedelmöittää X-siittiö, tuloksena on tyttö (XX).
Eikös tää opetettu jo peruskoulussakin?