Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko MITÄÄN mahiksia, että masuasukki onkin tyttö kun 4D:ssä näkyi, että on poika.

Vierailija
12.05.2010 |

epätoivoinen olen :(

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niihin on koodattu X- tai Y-kromosomi. Naiselta tulee aina X. Jos hedelmöityksen aiheuttaa Y-siittiö, tuloksena on poika (XY). Jos munasolun taas hedelmöittää X-siittiö, tuloksena on tyttö (XX).

Eikös tää opetettu jo peruskoulussakin?

Kuusi ensimmäistä raskausviikkoa sikiö on kaksineuvoinen ja voi kehittyä kromosomeista huolimatta kumpaan sukupuoleen tahansa. Aluksi kaikilla sikiöillä on molempien sukupuolten sukuelinten kehitysaiheet, muuta ajan myötä vastakkaiselle sukupuolelle kuuluvat aiheet surkastuvat pois. Munatorvien, kohdun ja osan emättimen kehityksen saa aikaiseksi Mullerin tiehyeiden vähittäinen kehitys ja Wolffin tiehyeistä syntyvät siemenjohdin, eturauhanen ja rakkularauhaset

Vierailija
22/54 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin miehillä on taipumus tuottaa vain tiettyä kromosomia. Tai ainakin enemmän tiettyä kromosomia. Siksi jotkut miehet siittävät suurimmalla todennäköisyydellä vain yhtä sukupuolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihinkään fiksuun. Itsekäs hölmö sinäkin olet.

"Ku mää haluun tytön, niin mun on pakko saada tyttö!!" yök.

Vierailija
24/54 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: äiti, jolla 1 poika ja 2 tyttöä

Vierailija
25/54 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun siis ihan tarkoituksella on raskaaksi hankkiutunut. Mutta ei se sit tarkoita, etteikö sitä tyttöä voisi haluta velä mieluummin:-)

Mulle kätilö sanoi, että kun miehelläni on vain veljiä, niin varmaan meillekään ei niitä tyttöjä sitten tule.

no mitenkähän sitten serkullani jonka isällä vain veljiä tuli tyttö.Ja mieheni serkuille tuli tyttö vaikka heilläkin suurin osa veljiä vain yksi sisko.

Vierailija
26/54 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikiakin on täällä jo riittävästi.

Viekää sukupuolenvaihtoleikkaukseen

Vierailija
27/54 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten nämä älykkäämmät toivovat tyttöä ja kun on niin älykkäitä, niin sellaisia sitten saavatkin... Oli kyllä sellaisella aivokapasiteetilla kirjoitettu teksti että...

Ensinnäkin, kaikki varmaan toivovat jompaa kumpaa hitusen enemmän, ja kokemukseni mukaan naiset aika usein toivovat sitä tyttöä ja miehet poikaa. Ja sitten on näitä keskeneräisiä naisia ja miehiä (niin kuin minä itse), että ei halua itselleen tyttöä (tai mies poikaa), koska en koe olevansa niin eheä nainen, että voisi tarjota tytölleen eheän kuvan naiseudesta ja hyvän itsetunnon. Silti kahden pojan jälkeen huomaan joskus haaveilevani tytöstä (vaikka siis järjellä ajateltuna on parempi, että en sellaista saa). Jokainen normaali aikuinen toivoo kuitenkin ennen kaikkea lasta (ja tervettä). Saa sitä silti olla hiukan pettynyt jos omat haaveet eivät toteudukaan. Ei se silti tarkoita, etteikö sitä tulokasta rakastaisi yhtä paljon.

mies on toivonut tyttöä ja minä sitä poikaa:D

Vierailija
28/54 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tietoa?

Vierailija
29/54 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee hyvä ihminen abortti. Se ihanainen pikkupoika sisälläsi ei ansaitse sinua vanhemmakseen.

Vierailija
30/54 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee hyvä ihminen abortti. Se ihanainen pikkupoika sisälläsi ei ansaitse sinua vanhemmakseen.

Vierailija
31/54 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, jotka eivät onnistu saamaan poikaa, sortuvat selittelemään tyttölasten "ihanuutta".

Vierailija
32/54 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, jotka eivät onnistu saamaan poikaa, sortuvat selittelemään tyttölasten "ihanuutta".

sama lienee toisinpäinkin.

Vierailija
33/54 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kyllä asennevammaasi.

Vierailija
34/54 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla vaan on jo 3 poikaa. Tämä on viimeinen raskauteni.

Vierailija
35/54 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ahdistut pojasta, ja minä siitä, etten tule raskaaksi. Mulle kelpais ihan kumpi vaan. Ei ole tasapuolista tämä elämä.

Vierailija
36/54 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ennen kaikkea oma pieni lapsi. Kyllä hän on ihan yhtä rakas sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
37/54 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla vaan on jo 3 poikaa. Tämä on viimeinen raskauteni.

Vierailija
38/54 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ennen kaikkea oma pieni lapsi. Kyllä hän on ihan yhtä rakas sukupuolesta riippumatta.

tiedänhän minä, että pojat ovat ihania, minulla niitä kun jo on. Mutta olisihan se mukavaa ollut saada myös tyttö. Kohta onkin jo laskettuaika ja huomaan välillä toivovani, että ultrassa olisi ollut virhe.

ap

Vierailija
39/54 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedänhän minä, että pojat ovat ihania, minulla niitä kun jo on. Mutta olisihan se mukavaa ollut saada myös tyttö. Kohta onkin jo laskettuaika ja huomaan välillä toivovani, että ultrassa olisi ollut virhe. ap

Toki poikakin olisi ollut mukava, mutta en vaihtaisi tyttöjäni kehenkään. He ovat ihania lapsia. :)

9

Vierailija
40/54 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinuna ikionnellinen.. jotkut kun eivät saa edes sitä yhtä lasta, vaikka kuinka haluaisivat! Mietippäs asiaa vähän tarkemmin; onko se tärkeintä että sieltä tulis tyttö vai että sieltä tulis terve lapsi?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän