onko MITÄÄN mahiksia, että masuasukki onkin tyttö kun 4D:ssä näkyi, että on poika.
Kommentit (54)
Elämnhalu menisi jos saisin tietää odottavani poikaa. En yksinkertaisesti halua poikaa. Onneksi on lapsiluku täynnä ja kaikki on tyttöjä.
niin varmasti sellaisen olisi saanut adoptoimalla vaikkapa aasiasta.
mulla vaan on jo 3 poikaa. Tämä on viimeinen raskauteni.
ja pakkohan tuohon uskomukseen on nyt tässä vaiheessa jo uskoa :) ennen ajattelin, että ihan höpö höpöä. mutta ei voi olla enää sattumaa saada 4 poikaa peräkkäin.
yritin siis yllä vastata siihen, että onko kaikilla lapsillani sama isä.
Olisin sitten ilman lasta. Ei vaan kiinnosta aasialainen tai afrikkalainen. Ehkä saattaisin ottaa mutta tarvis olla mahdollisimman pohjoismaalaisen näkönen.
T: 15
yrittää provota niin kovasti kuin kykenee, mutta ei vaan onnistu :)
että ei ikimaailmassa halua esim. Aasialaista lasta.
Ei se mikään provo ole. Ne joiden avoimeen mieleen sopii suomalaisista poikkeevan näköset lapset, niin siitä vaan. Ei mulle siitä mitään ahdistusta tule. Kukin taaplaa tyylillään.
jos en poikaa halua niin en halua. Onko se vaikeeta ymmärtää?
Mullakin 3 lasta ja 2 ekaa oli poikia. Viimeistä odottaessani myönnän että pelkäsin senkin olevan poika. Ei sillä että pojissa mitään vikaa on mutta olen myös aina halunnut tytön. Onneksi tyttö tuli ja vieläkin pakahdun onnesta häntä katsoessani.
Mutta jos poika olisi tullut, en usko että olisin ollut enää syntymän jälkeen pettynyt, vaan rakastaisin poikaa ihan yhtälailla.
näissä ketjuissa aina ne jotka eivät tule raskaaksi tulevat moralisoimaan mitä kukakin saisi toivoa tai tuntea?
Ihan varmasti tuntuu tyhmältä lukea tämmösiä ketjuja jos ei saa itse lapsia, mutta ei kai se lapsi sen takia jää saamatta että joku kehtaa esittää toiveensa sukupuolesta?
voi harmi ku ei oo keksitty miten sais valita lapsen sukupuolen.. itel on 3 tyttöö ja yks poika.eka tyttö,sit poika ja sit viel 2 ihanaa tyttöö:)
mulle lapset kelpaa semmosina ko on.en tosin vaan osaa oikein pojan kaa mitää enää jutella,ku on murkkuiässä... isäsä ei oo kuviois paljoa.en tiiä.
kai se tuossa kasvaa mieheks:) pappa on kyl ja 100% paras onkin.
pojat poikia ja
tosimiehet molempia :P
Mutta elä huoli ap. kyllä ne sun 4 poikaa tuo taatusti taloon tyttöjä :) ja niistä sitten joku tekee niitä tyttöjä, ja saat mummona passata ne tyttö häröilyillä pilalle :P ja ärsyttää sitä miniää.
kumpaa sukupuolta lapsi on, niin silloin kannattaa jättää lapset tekemättä.
itsellä 3 poikaa ja kun aloin viimeistä odottamaan niin salaa toivoin tyttöä,ja pienen tytön sain=) nyt 3 poikaa ja tyttö.
tää on niin ärsyttävää kun näihin sukupuoli kesksuteluihin tullaan aina vouhkaan ton terveyden kanssa. Eikös ihmiset voi toivoa jotain sukupuolta, aivan kuin tietyn väristä tukkaa, tai tietynlaista luonetta tai jotain muuta piirrettä lapseen. Eihän tuommoisia toiveita kukaan ole terveyteen rinnastamassakaan!