onko MITÄÄN mahiksia, että masuasukki onkin tyttö kun 4D:ssä näkyi, että on poika.
Kommentit (54)
Meillä kolme poikaa ja kun kolmatta odotin toivoin tyttöä mutta nyt en näitä ihania poikiani mihinkään tyttöön vaihtaisi. Itselläni tosin on yksi vanhempi tytärkin mutta silti olisin halunnut vielä tytön jota olisi saanut pukea söpöihin vaatteisiin jne. kun vanhimman vauva aikana olin nuori ja köyhä enkä voinut häntä pukea muuhun kuin saatuihin vanhoihin vaatteisiin. Ja tämä minulla siis ihan pinnallista ja jonkin näköistä nukkeleikkikaipuuta varmaan.
Nää vähemmän älykkäät av-mammat tuovat esiin tän terveyskortin kun ei muuhun kapasiteetti riitä... Mulla yksi lapsi, ihana tyttö ja olisin kyllä ollut tosi pettynyt jos poika olisi tullut.
ongelma mulla on, kun minusta olisi aivan ihanaa saada vaikka 3 lasta samaa sukupuolta. Sitten olisi ihana poikakolmikko tai tyttökolmikko koossa. Ei väliä kumpi, mutta vaan jompaa kumpaa lajia.
Kun siis ihan tarkoituksella on raskaaksi hankkiutunut. Mutta ei se sit tarkoita, etteikö sitä tyttöä voisi haluta velä mieluummin:-)
Mulle kätilö sanoi, että kun miehelläni on vain veljiä, niin varmaan meillekään ei niitä tyttöjä sitten tule.
Minulla on poikapuoli, ja kolme omaa poikaa. Kaikki AIVAN ihania, olen heista jokaisesta onneni kukkuroilla, enka vaihtaisi heita mihinkaan.
Kolmatta odottaessani todella toivoin etta nyt tulisi tytto. Ultrassa sanottiin etta "tytolta nayttaa...ups, anteeksi, katsoin vaarin, taala on pieni poika !" Olin tietysti iloinen etta terve lapsi. Mutta oli aika tyo nieleskella etten purskahtanut itkuun. Olin niin kovasti toivonut tyttoa poikalauman jatkoksi, sillain olisi jotenkin tuntunut perhe "taydelliselta". Annoin itseni surra aikani ja sitten selvitin itselleni miksi olin niin onneton. Siina tajusin etten sure sita etta toivottu ja tehty lapsi on poika, vaan sita etten taydenna perhettani pienella tytolla. Sen jalkeen olo parani kun ei kaiken muun lisaksi tarvinut enaa tuntea syyllisyyttakin pahasta olostani.
Itsetutkiskelun jalkeen annoin rauhassa itseni surra sita tyttoa jota en tule saamaan. Ja keskityin samalla rakastamaan sita pienokaista joka sisallani kasvoi. Sitten kun olin valmis, vasta aloin miettia nimia ja katsella poikavauvan vaatteita kaupassa.
Poikani synnyttya ei ole ollut hetkeakaan etten olisi hanta rakastanut. Enka kertaakaan ole ollut haneen pettynyt. Itse ihanuushan tuo on. Raskaana kokemallani surulla ei ollut mitaan tekemista hanen kanssaan.
Anna itsellesi aikaa kasitella tunteitasi, ala piilota niita vaaran toivonajattelun alle etta jos siela kuitenkin on tytto. Sure surusi ja voit sitten keskittya tulevaan suloiseen paaperoiseen !
Halaus
Minulla on poikapuoli, ja kolme omaa poikaa. Kaikki AIVAN ihania, olen heista jokaisesta onneni kukkuroilla, enka vaihtaisi heita mihinkaan.
Kolmatta odottaessani todella toivoin etta nyt tulisi tytto. Ultrassa sanottiin etta "tytolta nayttaa...ups, anteeksi, katsoin vaarin, taala on pieni poika !" Olin tietysti iloinen etta terve lapsi. Mutta oli aika tyo nieleskella etten purskahtanut itkuun. Olin niin kovasti toivonut tyttoa poikalauman jatkoksi, sillain olisi jotenkin tuntunut perhe "taydelliselta". Annoin itseni surra aikani ja sitten selvitin itselleni miksi olin niin onneton. Siina tajusin etten sure sita etta toivottu ja tehty lapsi on poika, vaan sita etten taydenna perhettani pienella tytolla. Sen jalkeen olo parani kun ei kaiken muun lisaksi tarvinut enaa tuntea syyllisyyttakin pahasta olostani.
Itsetutkiskelun jalkeen annoin rauhassa itseni surra sita tyttoa jota en tule saamaan. Ja keskityin samalla rakastamaan sita pienokaista joka sisallani kasvoi. Sitten kun olin valmis, vasta aloin miettia nimia ja katsella poikavauvan vaatteita kaupassa.
Poikani synnyttya ei ole ollut hetkeakaan etten olisi hanta rakastanut. Enka kertaakaan ole ollut haneen pettynyt. Itse ihanuushan tuo on. Raskaana kokemallani surulla ei ollut mitaan tekemista hanen kanssaan.
Anna itsellesi aikaa kasitella tunteitasi, ala piilota niita vaaran toivonajattelun alle etta jos siela kuitenkin on tytto. Sure surusi ja voit sitten keskittya tulevaan suloiseen paaperoiseen !
Halaus
Mulle kätilö sanoi, että kun miehelläni on vain veljiä, niin varmaan meillekään ei niitä tyttöjä sitten tule.
pojan kummisedällä vain veljiä, kummisedällä vain tyttöjä 3kpl.
Ja sitten nämä älykkäämmät toivovat tyttöä ja kun on niin älykkäitä, niin sellaisia sitten saavatkin... Oli kyllä sellaisella aivokapasiteetilla kirjoitettu teksti että...
Ensinnäkin, kaikki varmaan toivovat jompaa kumpaa hitusen enemmän, ja kokemukseni mukaan naiset aika usein toivovat sitä tyttöä ja miehet poikaa. Ja sitten on näitä keskeneräisiä naisia ja miehiä (niin kuin minä itse), että ei halua itselleen tyttöä (tai mies poikaa), koska en koe olevansa niin eheä nainen, että voisi tarjota tytölleen eheän kuvan naiseudesta ja hyvän itsetunnon. Silti kahden pojan jälkeen huomaan joskus haaveilevani tytöstä (vaikka siis järjellä ajateltuna on parempi, että en sellaista saa). Jokainen normaali aikuinen toivoo kuitenkin ennen kaikkea lasta (ja tervettä). Saa sitä silti olla hiukan pettynyt jos omat haaveet eivät toteudukaan. Ei se silti tarkoita, etteikö sitä tulokasta rakastaisi yhtä paljon.
kahden lapsen jälkeen "Että nyt kun teillä on tyttö ja poika niin tehän ette enempää tarvitse, Keskitytte vaan nyt kasvattamiseen ja tulevaisuuteen"...
ööö... Vaikka mä olisin alun alkaen tiennyt että kaikki neljä lasta jotka haluan tulevat olemaan kaikki samaa sukupuolta niin ihan varmasti olisin kaikki 4 halunnut. Mutta ap:ta ymmärrän ja hyvin olisin voinut toivoa että "jospa se viimeinen olisikin se pieni tyttö tai poika jota miellä ei vielä ole". vaikka varmasti yhtä rakas on se viimeinenkin samaa sukupuolta oleva! Onnittelut Ap!
Kuusi ensimmäistä raskausviikkoa sikiö on kaksineuvoinen ja voi kehittyä kromosomeista huolimatta kumpaan sukupuoleen tahansa. Aluksi kaikilla sikiöillä on molempien sukupuolten sukuelinten kehitysaiheet, muuta ajan myötä vastakkaiselle sukupuolelle kuuluvat aiheet surkastuvat pois. Munatorvien, kohdun ja osan emättimen kehityksen saa aikaiseksi Mullerin tiehyeiden vähittäinen kehitys ja Wolffin tiehyeistä syntyvät siemenjohdin, eturauhanen ja rakkularauhaset
Mullakin 2 poikaa ja nyt odotan kolmatta lasta. Ens viikolla ultra ja ehkä sit selvii sukupuoli. Tyttöä kyllä toivotaan. Anoppi ilmaisi "pettymyksensä" jo toisen pojan jälkeen... itse kyllä ajattelen, että on nuo pojatkin niin ihania. Mulle varmasti poikakin ihan yhtä rakas. Tuntuu vaan niin ärsyttävältä, kun kaikki tutut suoraan sanovat, että toivotaan että se tyttö nyt tulis...
Saat surra ja olla vihainen, mutta älä jää murehtimaan. Katkera äiti se vasta kamala onkin.
Halaus
jotka eivät yrityksistä huolimatta saa lasta tai joilla surua lapsen terveydestä. Ei ole tarkoitus sivuuttaa kenenkään tunteita.
niin kyllä silloin virhemarginaali on kovin pieni, vaikka toki erehtyminen on aina mahdollista. Useimminhan se menee niin päin, että nämä ultratut "tytöt" ovatkin sitten poikia, koska ultrassa vaan ei ollut vielä kivekset laskeutuneet ja pippelikin saattaa olla lytyssä. Mutta onnea kuitenkin ap:lle tulevasta perheenlisäyksestä :)
Kuusi ensimmäistä raskausviikkoa sikiö on kaksineuvoinen ja voi kehittyä kromosomeista huolimatta kumpaan sukupuoleen tahansa. Aluksi kaikilla sikiöillä on molempien sukupuolten sukuelinten kehitysaiheet, muuta ajan myötä vastakkaiselle sukupuolelle kuuluvat aiheet surkastuvat pois. Munatorvien, kohdun ja osan emättimen kehityksen saa aikaiseksi Mullerin tiehyeiden vähittäinen kehitys ja Wolffin tiehyeistä syntyvät siemenjohdin, eturauhanen ja rakkularauhaset
hieman väärin ymmärrettynä. Kyllä se siittiö ihan määrää heti alusta asti, kumpaa sukupuolta on tulossa.
ei "luonto" nimittäin tiedä kuinka monta aiempaa lasta on, joten jokaisen kohdalla on ihan yhtäläinen 50/50-mahdollisuus saada poika tai tyttö. Ei se, että saa neljä poikaa, todellakaan tarkoita että ei voisi ollenkaan saada tyttöjä. Ehkä jos olisi 15 poikaa, voisi jo alkaa epäillä.
T. Neljän pojan ja kuopustytön äiti
Miehellä on kahdenlaisia siittiöitä, joista toiset tuottavat tyttöjä, toiset poikia. Joskus miehen siittiösoluista toiset ovat elinvoimaisempia, joten perheeseen syntyy pelkkiä tyttöjä tai poikia.
Poikasiittiöt on vikkelämpiä ja tyttösiittiöt on kestävämpiä.
Lapsivesipunktio ja 4D ovat varmoja.
Poika tulossa. Älä sure (minäkin surin ensin), pojatkin voivat olla ihania ja suloisia...
TAitaa olla yleistäkin. Samoin kuin pelkät tyttöperheetkin.
mulla vaan on jo 3 poikaa. Tämä on viimeinen raskauteni.
ja pakkohan tuohon uskomukseen on nyt tässä vaiheessa jo uskoa :) ennen ajattelin, että ihan höpö höpöä. mutta ei voi olla enää sattumaa saada 4 poikaa peräkkäin.
vaan poika tuli ja ihana sellainen :) Onpahan kaivurit ja traktorit valmiina ja kolme innokasta isoveljeä. Meille ei myöskään tule enempää lapsia joten miniöitä odotellessa sitten!