Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olet horoskoopissa? Entä miehesi/rakkaasi?

Vierailija
12.05.2010 |

Mihin suhteenne perustuu?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti myös siihen tärkeimpään, eli rakkauteen.

Vierailija
22/32 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytön flirtti ja organissointi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde on hyvin riitaisa mutta sellainen että vaikea olisi nähdä itseään kenenkään muunkaan kanssa. Jos tästä miehestä eroan niin en tiedä jaksanko enää yrittääkään...

Vierailija
24/32 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydennämme toisiamme erilaisuudellamme, mutta silti tahdomme samoja asioita tulevaisuudessa ja periaatteemme ovat samoja. Mies on järkevämpi ja tasapainoisempi, elää hetkessä. Minä saatan pialta koko päivän ja ehkä seuraavankin lamaantuneen murehtien jotain pikkuseikaa tai väärää sanaa jolle ei ehkä mitään mahda.

Minä olen stressaava ja pitkävihainen. En osaa nauttia hetkestä vaan muistan menneet ja murehdin tulevaa melko pessimistisesti. Toisaalta olen luotettava ja rakkauteni on suurta. Myös pessimismihetkien lomassa arki on varmasti keskivertoa parempaa. Harrastamme yhdessä ja osaamme pitää hauskaa kahdestaankin. Seksi loistavaa!

Mies on valmis unohtamaan riidat lähes samantien ja jatkamaan iloista elämää. Jos minä en tahdo pitää hauskaa niin hän lähtee muualle pitämään hauskaa. Ei stressaa eikä murehdi mitään hetkeä kauempaa jollei ole pakko. Joskus räjähtelee pahasti, mutta ne loppuvat yhtä nopeasti kuin syttyvätkin ja usein minä olen se sytyttäjä. Mies on myös epäluottamusta herättävä. Vihaisena, pieninäkin hetkinä, saattaa etsiä lohtua toisaalta. Ja vaikka yritykseksi jäisikin tai vain viattomaksi touhuksi, minä loukkaannun ja muistan asian ikuisesti.

Olen myös kovin vähäsanainen.

Vierailija
25/32 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesystäväni leijona. Suhde saa voimaa yhteisistä mielenkiinnon kohteista, huumorista ja läheisyydestä.

Vierailija
26/32 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinänsä nämä merkit ei sovi yhteen mutta meillä kyl toimii...ainut et toista täytyy oikeesti ymmärtää hirmu hyvin.muuten ois riitaa joka asiasta...mut me niin rakastetaan toisiamme:)

Vierailija
27/32 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin noita kala-härkä juttuja...oli aika todenperäistä! olen pitkävihainen ja muistan kuka sanoi mitäkin,mies tasapainoisempi ja se järkevämpi osapuoli.Olen äärettömän romanttinen,mieheni ei..ja tämä joskus sattuu.Mies ostaa aina kalliita lahjoja,tosin tällätavoin osoittaa rakastavansa minua..

Vierailija
28/32 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli minä jousi- ja mieheni vesimies.

Vierailija
29/32 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään tosi rakkauteen...

Vierailija
30/32 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä kolisee kovat päät tosi pahasti yhteen, mutta suhteemme perustuu rakkaudelle ja yhdessä tekemiselle. Sille, että joskus saa kiukuttaa ihan vaan kun oli huono päivä ja toinen ymmärtää. Ja sille, että tiedämme pelaavamme samalla puolella aina vaikka mitä kränää olisi.

Vierailija
31/32 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde perustuu rakkauteen, se jo yksistään kantaa paljon.

Vierailija
32/32 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus, kunnioitus, intohimo, huumori, yhteiset arvot jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän