Ei tästä "parisuhteesta" ja elämästä näin tule mitään!!
Mistä voimia ja rohkeutta lähteä ns. paperilla kunnollisesta suhteesta??
Kommentit (11)
Tee itsellesi aikataulu ja tehtävälistä:
mistä asunto jos et jää nykyiseen. Milloin valmis muuttamaan, järjestä tarhapaikat ja koulut, muutto jne.
Istu alas miehen kanssa ja sano, että parisuhde ei tyydytä, tiedät mitä haluat tulevaisuudelta, mitä suunnitelmia olet tehnyt lasten hoitoon ja toimeentuloon liittyen ja minkälaisella aikataululla etenette.
Jos vanhemmat tai joku hyvä ystävä valmis tukemaan, kerro tianne myös hänelle.
Ilmoita erosta tutuille tyyliin, olemme kasvaneet erillemme. Älä mustamaalaa miestäsi jos haluat erota 'sivistyneesti'.
Anna itsellesi uusi, parempi, itsenäinen elämä. Minulla on pieni lapsi ja elän hänen kanssa kahdestaan. Elämä on taloudellisesti tiukkaa ja välillä väsymys meinaa ottaa vallan, mutta olen paljon onnellisempi näin, kuin huonossa parisuhteessa. Vapauta itsesi ja lapsesi. Lapset voivat paremmin, kun äiti on onnellinen.
Parisuhdeleiri. Kylpyläloma. Kai nyt jokainen yrittää tehdä kaikkensa kun on lapsetkin kyseessä? Minä ainakin tekisin.
Varsinaisesti ei mitään vikaa, mutta kun ei. Ei ole sitä mitä haluan elämältä. Mieluummin eläisin vaikka yksin kuin tässä 'parisuhteessa'.
Varsinaisesti ei mitään vikaa, mutta kun ei. Ei ole sitä mitä haluan elämältä. Mieluummin eläisin vaikka yksin kuin tässä 'parisuhteessa'.
Onko teillä lapsia?
Meillä on, ja siksipä sitä onkin niin vaikea lähteä, kun ei varsinaisesti ole mitään "painavaa syytä".
Parisuhdetta ei ole käytännössä ollut vuosiin.
Emme tee kahdestaan koskaan mitään, ei seksiä taikka muutakaan läheisyyttä/hellyyttä.
Pidämme vain huolta samoista lapsista ja asumme saman katon alla.
vois olla kokeilemisen arvoinen juttu. Ei siina ainakaan mitaan havia ja uutta suhdetta ajatellen oppimisen paikka.
mullakaan ei sinänsä mitään syytä erota, mutta en ole enää vuosiin ole rakastanut miestä niin kuin "pitäisi" ja kaikki läheisyys ahdistaa yms. Ihan ok elämä on, mutta en halua tätä loppu elämältäni. Mieheni taas on edelleen täysin rakastunut ja ei missään nimessä halua erota.
2 lasta löytyy ja yhdessä yli 10-vuotta...
parisuhdeterapeutille, mutta ei siitä ole apua jos käy kerran silloin ja toisen tällöin ilman, että toinen olisi "messissä" jutussa.
ap