Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisit jos tietäisit että sinulla on vuosi aikaa ennen kuin tulet raskaaksi

Vierailija
12.05.2010 |

Sinä, jolla on jo niitä lapsia. Mitä asioita kaipaat ajasta ennen lapsia? Jos voisit palata ajassa taakse päin, mitä asioita haluaisit tehdä toisin / saada valmiiksi / kokea ennen kuin tulisit raskaaksi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten jos olisin tiennyt, että on vuosi aikaa, niin olisin tehnyt niitä samoja juttuja kuin siihen astikin. Eli töitä, harrastuksia, kotielämää ja tuttujen tapailua.

No se mitä ei ehditty tehdä oli, että mieskin olisi tullut mukaan mun harrastukseen. Sitä kiinnosti kyllä sama juttu, mutta ei ehditty ennen lapsi harrastaa yhdessä. Sitten se on jäänyt, kun ei oo ollut lapsille hoitajaa.

Vierailija
2/7 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta haluaisin lähteä kavereiden kanssa illan viettoihin ja baareihin :) tosin voi sitä nykin tehdä, mutta ei ole enää oikein kavereita... kaikki kaverit muuttuu äideiksi ja hupsista vaan kohta puhutaan vaan kakkavaipoista :)))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomaille jonkun kuukauden kielikurssi-, opiskelu-, työharjoittelu- tai työkokokemusmatkalle.

Vierailija
4/7 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. En oikeasti tiedä.

Nauttisin yksinolosta. Lukisin kirjoja "varastoon". En tiedä.

Minä pidän tästä äitinä olosta niin paljon, etten ole keksinyt muuta kuin ehkä ton yksinolosta nauttimisen. Sitäkin kaipaan vain hetkellisesti.

nimim. äitinä kohta yhdeksän vuotta

Vierailija
5/7 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan lähtisin miehen kanssa jonneki aurinkoon lomalle ihan kaksistaan. Nyt säälittäis liikaa jättää lapset kotiin.

Vierailija
6/7 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä kaipaa mitään.

Lapset on hyvin nukkuvia, syö, kakkaa, ei allergioita.

Tein lapsia kun olin niitä kuumeillut jokusen vuoden, ei kaikki ollut elämässä valmista, ei kai koskaan olekaan.

Olen onnellinen näin, voin mennä itsekseen jos siltä tuntuu.

Olen aina halunnut monta lasta niin sitä onnellisemmaksi käyn mitä useammat pienet jalat tömisee.

Vierailija
7/7 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukea, nukkua, istua terassilla, bailata, ottaa aurinkoa, matkustella, käydä leffassa ja ravintolassa...