Missä myisit Artekin lahjakortin?
Help! Sain syntymäpäivälahjaksi isohkon Artekin lahjakortin, eikä siitä saa rahoja takaisin. Missä netissä lahjakortin voisi myydä turvallisesti ja luotettavasti sekä minun myyjän, että myös ostajan näkökulmasta? Harmittaa, kun en halua mitään Artekin valikoimista.
Kommentit (15)
On kyllä ärsyttävää, että noista lahjakorteista ei saa rahoja takaisin :(
Saa sitä myydä monella eri kanavalla, ainakin facessa on useampia design-aiheisia keskustelupalstoja, myös erikseen ARTEK ja näemmä Myydään,ostetaan lahjakortteja/pääsylippuja....
Vierailija kirjoitti:
Saa sitä myydä monella eri kanavalla, ainakin facessa on useampia design-aiheisia keskustelupalstoja, myös erikseen ARTEK ja näemmä Myydään,ostetaan lahjakortteja/pääsylippuja....
Lämmin kiitos!
Entä Tori tms. kenelläkään kokemuksia myydä palveluissa, joissa tunnistaudutaan?
Minä voin ostaa . Tehdään treffit Artekille keskustaan. Kun Artek on vahvistanut kortin aitouden, maksan 50 % lahjakortin arvosta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi saada? Lahjakortti on tarkoitettu ostamiseen. Tyhmäkö olet vai köyhä? Ja miksi sanot TAKAISIN kun et ole siitä itse mitään edes maksanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi saada? Lahjakortti on tarkoitettu ostamiseen. Tyhmäkö olet vai köyhä? Ja miksi sanot TAKAISIN kun et ole siitä itse mitään edes maksanut?
No onhan se lahjakortin saajalle vähän tylsä juttu, jos saa lahjakortin jonnekin, jonka tuotteet tai palvelut ei kiinnosta tai joille ei ole tarvetta. Että roskiinko se lahjakortti pitäisi sitten heittää? Siinä ei sitten voita se kortin antanut, eikä saaja.
Hitsi. Väärät sukulaiset ja ystäväpiiri kun ei itelle tupsahtele ikinä yli tonnin lahjakortteja.
Mutta eiköhän sille ottaja löydy. Varaudu siihen että hintaa saat paljon vähemmän kuin arvo. Toi Artekin si Koska no... Kalusteet ja sisustusjuthan on muutenkin usein alessa.Tuossa jo joku linkkasikin harrastajien sivuille.
Jos saisi vaikka sen 50%:aa, niin aika satsin saisin siideriä rahalla! 🥰
t. ap.
Vierailija kirjoitti:
Hitsi. Väärät sukulaiset ja ystäväpiiri kun ei itelle tupsahtele ikinä yli tonnin lahjakortteja.
Mutta eiköhän sille ottaja löydy. Varaudu siihen että hintaa saat paljon vähemmän kuin arvo. Toi Artekin si Koska no... Kalusteet ja sisustusjuthan on muutenkin usein alessa.Tuossa jo joku linkkasikin harrastajien sivuille.
No, tämä syntymäpäivälahjakortti tuli pyöreistä, eli ei ole arkea meikäläisellekään. On itselle itse asiassa iso raha, siksi haluaisin myydä, kun lahjakortille ei ole itsellä käyttöä. Ja ymmärrän, että jotain toki menetän välissä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se lahjakortin saajalle vähän tylsä juttu, jos saa lahjakortin jonnekin, jonka tuotteet tai palvelut ei kiinnosta tai joille ei ole tarvetta. Että roskiinko se lahjakortti pitäisi sitten heittää? Siinä ei sitten voita se kortin antanut, eikä saaja.
Pyytää sitten rahaa käteen jos ei osaa yhtä lahjakorttia käyttää. Kyllä suomalaiset ovat avuton kansa. Jopa lahjana saadusta ostokortista tulee ongelma.
Parviäly, help!