Gesslein Swift vai Quinny Zapp matkarattaat?
Meillä on ollut lapsen syntymästä saakka käytössä Bugaboo Cameleonit joihin olemme tosi tyytyväisiä. Nyt kuitenkin ajattelimme hankkia matkarattaat toiseksi rattaiksi automatkoille, lomalle jne. Onko teillä kokemusta otsikoissa mainituista rattaista, suositteletteko jompaa kumpaa ja miksi?
Kommentit (2)
Ehdottomasti ne Swiftit. Mulla on kokemusta molemmista malleista, ja ne on muuten käytännössä ihan samanlaiset, mutta Swifteissä saa selkänojan alas asti, kun taas Zappin selkänojaa ei voi säätää ollenkaan! Aika tärkee ominaisuus on kyllä rattaissa se, että lapsi voi niissä nukkua. Swiftit on myös vähän tukevammat, ja lomareissulla päästiin sorateilläkin suht hyvin eteneen. Swiftissä on myös kauppakassin kokoinen kori istuimen alapuolella.
Meillä ollut käytössä quinnyt 9 kuukautisesta alkaen, poika nyt 2v. Olen tykännyt niistä tosi paljon, tosi näppärät kaupungilla ja julkisissa liikkuessa, ja menevät tosi pieneen tilaan helposti. Huonoa ettei ainakaan minun rattaissani selkanojaa saa säädettyä yhtään makuuasentoon, turvavyöt olivat alle vuoden ikäiselle tosi löysät. Maastossa esim. sorateillä ihan onnettomat. Tosi köykäiset eli helppo kääntyillä shoppaillessa mutta ei noilla mitään kauppakasseja kuljeteta.