Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neitsyyden menettämisestä, tuli vaan mieleen...

Vierailija
02.05.2010 |

Tuossa aiemmin joku kirjoitti olevansa neitsyt 35-vuotiaana.

Mulla oli nuorena sellainen olo, että halusin neitsyydestä eroon ja mahdollisimman pian. Onko teillä kellään ollut sellaista tunnetta? Siis ajattelin, että saataisiin tämäkin homma hoidettua, pois alta ja mahdollisimman pian.

Mulla oli muutama ikäiseni miesystävä, joiden kanssa homma ei ehdotteluistani huolimatta hoitunut.

No, keskustelujen jälkeen se yhden poikakaverin kanssa onnistui, olin silloin 13 v (miesystävä tuolloin 19 v, ja sain melkein kerjätä, että pääsisin neitsyydestäni). Mutta mua suoraan sanoen vit...i olla neitsyt.

Olenko omituinen? Friikki?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole omituinen tai ainutlaatuinen.

Mä halusin neitsyydestä eroon nopeasti ja pääsinkin, 13-vuotiaana.

Vierailija
2/10 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikaystäväsi syyllistyi rikokseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 14-15-vuotiaana olisin kyllä ollut jo enemmän kuin valmis luopumaan neitsuudestäni, mutta poikaystävä (samanikäinen) oli niin yliarka ja pelkäsi että loukkaa minua jos alkaa seksiä ehdotella. Ja minä koetin hänet ties millä keinoin siihen johdattaa, kunnes viimein kaikkeen pettingiin ja suuseksiin kyllästyneenä aika suoraan sanoin että olis tuossa vähän muutakin tarjolla. Ja tämä siis 15-vuotiaana :o)

Vierailija
4/10 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatusta että naiskentelisin jossain kotibileissä jonkun miltei tuntemattoman/merkityksettömän pojanklopin kanssa.

Varmaan vaikea uskoa, koska ulkoisesti olin tuolloin teininä sellaisen sutturan näköinen, paksulti meikkiä ja tyrkkyvaatteet (hemmetin kireet farkut ja isokaula-aukkoiset tiukat paidat :D )

Menetinkin neitsyyteni sitten miltei 18-vuotiaana, kihlattuni kanssa. Olimme jo kihloissa siis ennen ekaa kertaa, söpöä vai mitä :)

Vierailija
5/10 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli muutama ikäiseni miesystävä, joiden kanssa homma ei ehdotteluistani huolimatta hoitunut.

No, keskustelujen jälkeen se yhden poikakaverin kanssa onnistui, olin silloin 13 v

Vierailija
6/10 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin noin nuorelta. Aika harva tuossa iässä oli valmis seksiin, lähinnä kauhisteltiin selän takana, jos kuultiin jonkun jo menettäneen neitsyytensä.

Vierailija
7/10 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin noin nuorelta. Aika harva tuossa iässä oli valmis seksiin, lähinnä kauhisteltiin selän takana, jos kuultiin jonkun jo menettäneen neitsyytensä.

kouluaikana mitenkään olisi kauhisteltu tai pidetty sitä epänormaalina tai pelottavana asiana. Kyllä itsekukin mieluumin tuntui ajattelevan että kun vaan olisi joku sopiva tyyppi, seksi on vaan ajan kysymys.

Vierailija
8/10 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innokkaasti halusin seksiä kokeilla! Mutta jälkeenpäin ajatellen huomaan että se eri poikien kanssa harrastettu teiniseksi oli aika huonoa enkä siitä kovin syvällisesti nauttinut. Joskus käy kateeksi niitä, jotka ovat saaneet heti alusta asti tosi hyvää seksiä.

Vierailija
9/10 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin alaikäinen, tiedän.

Mutta mä itse halusin eroon neitsyydestä. Tiesin mitä tein ja mitä halusin. Mähän käytin tätä 19 v kundia hyväkseni.

Ehkä se juontaa juurensa siitä, että olen jo pikkulikasta ajatellut asioita aika "feministisesti".

Eli mä en säästä itseäni kellekään, mä valitsen milloin harrastan seksiä ja kenen kanssa.

Mua raivostuttaa uskonnot/yhteiskunnat, joissa naisen tulee olla neitsyt ja mies saa tehdä mitä haluaa. Panevat esim. itämaissa pikkulikkoja perseeseen, ettei immenkalvo rikkoudu, pakottavat ottamaan suihin. Tai sitten tytöt menee ennen häitä ompeluttamaan keinotekoinen immenkalvo kirugille.

Vierailija
10/10 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan lapsia olette olleet. En voi käsittää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi