Voi perse näitä ylikiloja.... pitäisiköhän aloittaa Nutrilett kuuri?
Ylikiloja on kymmenisen mutta kun aloittaminen on muka niin vaikeaa. Motivoisikohan paremmin jos söisi sen viiden päivän nutrilett tehostartin ja sen jälkeen vähemmän ja kevyempää.
Kenelläkään Nutrilet tehonnut?
Kommentit (17)
mutta sairas nälkä on koko ajan.. siis pelkkää kituuttamista. suosittelen sulle karppausta!! ootko koskaan kokeillu? voin sanoa että toimii!! :).. ite oon ny karpannu kohta 3kk ja hyvin menee.
eikä tarvi ostaa niitä litkuja sun muita keittoja mitkä on aivan täynnä lisäaineita ja arominvahventajia
että karppaaminen ei taida oikein onnata minulla. Olen nimittäin niin sokeriaddikti (ikävä kyllä) että en vaan edes kykene ajattelemaan laihdutusta ilman jotain makeaa. Ja kuitenkin pitäisi saada äkkiä pari kiloa pois jotta saisi motivaation. Siksi siis ajattelin sitä Nutrilett kuuria. On kyllä varmaan tosi että kauhea nälkä kyllä tulee....
ap
Kuulin tällaisesta laihdutusmuodosta.
Teen muulle perhelle ruuan ja itse syön Vauvanruokapurkin luonaaksi ja päivälliseksi. Oikeasti noita purkkeja pitäisi syödä 6 kertaa päivässä.
Itse syön aamulla puuron marjojen kanssa ja välipaloiksi hedelmän ja iltapalaksi maustamatonta jogurttia tai rahkaa marjojen kanssa. Lisäksi juon teetä ja vettä. Eli vain 2 purkkia päivässä.
Kiloja on alkanut pudota ihan kivasti.
siinä juodaan/syödään ensimmäiset viikot, miten pitkään nyt haluaa, pirtelöitä, kuumia keittoja, tai patukoita.
sitten lisätään 100g proteiinia ja seuraavalla viikolla kasviksia.
lähempänä omaa painoa vähennetään pirtelöitä ja siirrytään terveelliseen, normaaliin ruokaan.
hiilareita tässäkin kuurissa vältetään. lopussa niitä saa lisätä hallitusti
sitä 5pv kuuria Nutrilettia niin, että syöt esim lounaaksi kasan salaattitarpeita ja kanaa tai kalaa. Muuten sitten Nutriletteja.
Ja viiden päivän jälkeen pidät leivän, pastan, riisin, perunat, pullat, leivokset, karkit ym shaissen pois.
Tilalle kasviksia, hedelmiä, rahkaa, pähkinöitä, mantelilastuja, marjoja, kanaa/kalaa/lihaa, kohtuudella kermaa ja rasvaa ja ainakin se 2,5kg vettä.
Sitoudut itse siihen, että näillä menet vaikkapa kuukauden. Tai jo olet kova repsahtelemaan, niin vaikkapa kuun loppuun. Sitten on jo tosi helppo jatkaa, koska luultavasti kiloja on lähtenyt, olo parempi ja himot voitettu.
Älä kuitenkaan kiellä itseltäsi mitään. Sovi itsesi kanssa, että viikonloppuna saat syödä miten lystää. Tai sitten vaikka vaan lauantaina.
Mutta arkena syöt niinkuin olet suunnitellut.
Kirjaudu Kiloklubiin, seon ilmainen ja saat sieltä kaiken tarvitsemasi kaloritietouden plus hyviä reseptejä.
Jos juot kahvia, muista juoda yhtä kupillista kohti AINA kaksi lasia vettä.
Jos olet suklaan ystävä, osta jääkaappiin 76% (tai enemmän) suklaata, jota syöt päivällisen jälkeen 2-5 palaa. Joka päivä.
Älä syö klo 9 jälkeen mitään. Jos olet tosi tiukka, niin älä syö klo 6 jälkeen mitään.
Jos tulee nälkä, kokeile ensin juoda vettä. Monella laihduttajalla - ja muillakin - on nälkä ja jano sekaisin. Vesi ei kuitenkaan poista nälkää, mutta voi tosiaan olla, että nälän ja janon tunteet on menneet sekaisin. Näin etenkin, jos et ole ennen ollut mikään veden suurkuluttaja :).
Itse olen nyt laihtunut tammikuusta 10kg noudattamalla tätä. Vielä on matkaa jäljellä paaaaljon, mutta tämä on ihmeellistä, sillä olen ennen tätä kokeillut kaiken. Siis ihan kaiken luontaistuotteista, reseptilääkkeistä aina paastoihin ja syö-vähemmän-kuin-kulutat elämäntapaan saakka.
Muista, että liikunta tukee painonpudotusta ja kiinteyttää!!!! Ruokavalion ja liikunnan suhde on laihdutuksessa kuitenkin 80%-20% niin, että ruokavalio merkkaa tuon 89% painonpudotuksessa. LIikunta on kuitenkin mainio tuki ja tarpeellinen elimistölle.
Tsemppiä kovasti!
mutten itse jaksanut tilailla pusseja sun muuta.
Otin itseäni niskasta kiinni (160/65kg) ja jätin riisin ja pastan pois. Eli syön lihaa ja kasviksia tai pelkkiä kasviksia. Hankalaa koska olen lähes kaikille juureksille allerginen ja kaikille hedelmille ) :
Nyt on about kolmessa viikossa lähtenyt 3,5 kg ja olen myös juonut viiniä, herkkuja napsinut myös vähän... Mutta yrittänyt hillitä siinäkin.
Ihana tunne, kun joitain housuja menee taas päälle.
Tarkoitus olisi päästä 60 kiloon ja siitä ehkä vielä pari kiloa, kun liityin juuri Elixiaan.
Jos sinulla ei ole motivaatiota, niin pudottaminen on vaikeaa. Sain itselleni tsempin, kun katselin itseäni peilistä ) :
sokeri-addiktio. Lisää proteiiniä ruokavalioosi (juuri tuo 100g /vrk) katot tuoteselosteista missä hyvin proteiiniä. Esimerkiksi raejuusto, rahka, tonnikala, kana, soija/tofu sisältävät hyvin proteiiniä.
Pyri vähentämään hiilihydraatteja, älä koskaan korvaa ateriaa leivällä. Mitä vähemmän syöt valkoista viljaa, sitä parempi. Peruna on ihan turha juures. Pastaa jos syöt siirry täysjyväpastaan tummaan sellaiseen siis. Ja riisiäkään ei kannata syödä jatkuvasti.
Leivän vähentäisin pariin viipaleeseen viikossa.
Kun viljakuidut vähenevät, tulee huolehtia riittävästä kuidun saannista ettei suolistosi tykkää huonoa, lisää kuitua vaikka leseiden muodossa jugurttiin tai huomioi runsaskuituiset kasvikset.
Herkkujakin (siis sitä sokeria) voi käyttää aina silloin tällöin, mutta yritä katkaista sokeri-addiktiokierteesi.
Tuo proteiinin saanti tekee sen, ettet laihdu lihaksista (jotka kuluttavat eniten kaloreita elimistössäsi!) vaan rasvasta. Tälläinen laihtuminen on pidempikestoista ja turvallisempaa ja vähemmän jojottavaa siis.
Ja proteiinin tarve kasvaa silloin kun olet urheillut. Liikkumisen jälkeen suosittelen vähintään 10-20g lisäproteiiniä.
Ja sitten se vesi, rasvan palaminen vaatii vettä. Joten muista juoda tarpeeksi, noin 2-3 litraa päivässä.
Tsemppiä!!!
joita itse olen nyt yrittänyt noudattaa ovat a) vähemmän makeaa, suolaista ja rasvaista, b) vähemmän ruokaa ylipäänsä (pienemmät annoskoot ihan kaikessa mitä syön) ja c) enemmän liikuntaa. Varmin tapa repsahtaa on yrittää tiukkaa diettiä = nälkäkuuria, itse olen aina parin päivän päästä löytänyt itseni kakkkipussin kimpusta.
minullekin. KIITOS!
se 3,5 kiloa pudottanut
Missä on paljon proteiinia?
En voi syödä soijaa/tofua, kalaa...
Leipää syön viipaleen päivässä, mutta yritän syödä ruisleipää. Ja yritän pysytellä valkoisista jauhoista ja riisistä erossa.
ei ole kertaakaan kärsinyt nälästä tai ollut tyytymätön. Kannataa pohtia vaan valintoja mitä kaappiinsa ostaa.
Nauriit paistikkainakin on ihania, en osannut ennen kuvitella vaihtavani perunaa johonkin muuhun...
Fineli.fi -sivuilta. Ovat listanneet kaikki oleelliset ravintoaineet. Ja sitten on toi kalorilaskuri.fi josta saa ilmaisestakin osiosta hyvin tietoja jopa eineksistä.
13
korkeintaan viikko. Itse olen nyt suklaalakossa kun se on minun heikkous ja enään ei haluta edes koko suklaata. Talven aikana oli tullut pari kiloa ihan suklaasta. Ne olen nyt saanut pois ja olo on oikea voittajaolo.
jos sä olet läski niin sä olet läski koska sä syöt väärin. Siihen ei mikään "kokeilu" auta.
tunnen monia joilla todella hyvä kokemuksia.
ja ravinto arvot pysyy kohdillaan.
itsellä 3vk takana ja -6kg