Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niskat jumissa ja raskaana, tekee pahaa ja pää särkee!

Vierailija
11.05.2010 |

Miten voisin hoitaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pyydä lääkäriltä panacod -resepti.

Vierailija
2/5 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne läkkeet noi niskat? ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmannen lapsen kohdalla aivan raskauden alussa. olin töissä ja rupesin kirjaimellisesti näkemänä tähtiä ja voimaan huonosti. olen aina kärsinyt niska-hartiaseudun jäykkyydestä, mutta tämä jumitus oli pahin kaikista. Mieheni oli jo vuosia suositellut minulle yhtä kiropraktikkoa ja nyt ei ollut enää muuta vaihtoehtoa kuin soittaa hänelle. Kun taivas olisi auennut...koko loppuraskauden aikana minulla ei ollut kertaakaan niskat jumissa eikä täten myös päänsärkyjä. Nyt käyn satunnaisesti kerran puolessa vuodessa avaamassa 'tukokset'...

Vierailija
4/5 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi sitä kuitenkaan joka ainoo päivä syödä ja edelleen tietty niskat on jumissa. Mies niitä eilen hieroi ja tänään olen vähän jumpannut kuminauhan kanssa. Huomenna ajattelin mennä uimaan,josko siitäkin olisi edes vähän apua. Inhottavaa jokatapauksessa.

ap

Vierailija
5/5 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama ongelma ihan ONGELMAKSI ASTI!

Tässä oma tapa siitä selvitä:

Panadol kerran kaksi päivässä ei haitaksi ole. Hieronta kunnon hierojalla ainakin kolme kertaa kolmen viikon sisällä. Venyttely 2min per vasen/oikea/eteen/viistoon ja tämä ainakin pari kertaa päivässä. Lämmitetty jyväpussi niskoihin. Kunnon tyyny. Työasento töissä kuntoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä