Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä tää hittinäkin soinut biisi yheksänkytluvulta ?
21.04.2010 |
siinä oli sellaista intiaanin loilotusta välissä?
Kommentit (5)
joioii...mä muistan tän selkästi. Noin se meni! Mut nimeä tolle biisille en muista. Sori.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
sahsin ecuador tulee mieleen
tai sitten Rednexin Cotton eyed Joe
mun mielestä ei ollut mikään noista mitä muut ehdotti, mutta varmuuden vuoksi menen kuuntelemaan ne youtubesta. Ehdottakaa lisää, jos tulee mieleen!
ap
Alue: Aihe vapaa
Tarkoitatko Enigman Return to innocencea...?