Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaako teidän 2,5-vuotiaat syödä itse?

Vierailija
11.05.2010 |

Tuli mieleen tuosta toisesta ketjusta, että onko normaalia jos 2,5-v. ei osaa/suostu syömään itse? Olen tähän mennessä syöttänyt lasta koska muuten ei söisi mitään. Missä iässä viimeistään pitäisi osata syödä itse?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, oon ihan väsynyt, kun lapsi 2v2kk ei suostu syömään itse ruokaa lusikalla! Tiedän kyllä, että osaa, koska joskus, todella harvoin, syö itse ja aina päiväkodissa, mutta nyt kesälomalla ei ole kertaakaan suostunut syömään itse ruokaansa! Menee ihan mieli mustaksi ja epätoivoiseksi kun en tiedä, mikä tuota kersaa vaivaa! Alkaa jo mielessä vilistä vaikka mitä skenaarioita, esimerkiksi onko joitenkin kehitysvammainen/vajaa??

Vierailija
62/62 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua pliis, olen ihan hermoraunio jo tämän asian kanssa! Voiko niin tehdä, että antaa ruokaa ja jos ei itse ala sitä tietyn ajan kuluessa kauhoon suuhun niin vie vaan lautasen pois ja kokeilee seuraavalla ruokailukerralla uudestaan? Ja sama homma taas, eli lopettaa vaan syöttämisen, kun toinen kerran osaa halutessaan itsekin? toisaalta pelottaa, että jos ei ala syömään sittenkään niin neuvolassa valitetaan, kun painokehitys laahaa :''(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi