Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan erota, koska en jaksa miehen jatkuvaa seksin vonkaamista.

Vierailija
11.05.2010 |

Vaikka mies onkin loistava isä ja apuna lastenhoidossa, en kuitenkaan koe että minun pitäisi vastoin tahtoani suostua seksiin ja kiittää miestä siitä että hän hoitaa omia lapsiaan.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseni olen tehnyt. Miestä en halua enää kuin korkeintaan satunnaiseksi panoksi, mutta vain silloin kun minua itseäni haluttaa.

Vierailija
2/14 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

erottu, mutta et voi koeajon jälkeen ainakaan minulle vonkaajaa palauttaa, vaihdan oviin lukot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykomamman kirjoitustyylin tunnistaa joka kerta...

Vierailija
4/14 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä siitä olen sen loistoisukin kouluttanut 4 vuoden aikaan. Ne vanhemmat lapset ekasta avioliitosta oli ukolle vaan harjoituskappaleita, ei enää samoja virheitä näiden kahden nuoremman kanssa

Ylivelkainen 4 lapsen kaappijuoppo, jolla on 2 viikkoa ennen tilipäivää tili miinuksella on varmaan suosikkiehdokas kun nainen etsii aviomiestä.

Jollekin kokemattomalle nuorella naiselle ukkoni voi olla unelma, mutta karu totuus paskakasasta paljastuu kyllä viimeistään siinä vaiheessa kun lapsia alkaa syntymään.

Vierailija
5/14 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi kuuluu parisuhteeseen, ei se ole "kiittämistä" lasten hoidosta. Sääliksi käy miestäsi, että olet huijannut hänet lastentekoon ja nyt kylmästi laittamassa isää perheestä pois. Todella kiva juttu myös lapsillesi :( Mites olisi pariterapia/seksuaaliterapia?

Vaikka mies onkin loistava isä ja apuna lastenhoidossa, en kuitenkaan koe että minun pitäisi vastoin tahtoani suostua seksiin ja kiittää miestä siitä että hän hoitaa omia lapsiaan.

Vierailija
6/14 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä vaan näille viikonloppulapsille, kun isällään vierailevat. Ja uuden eukon on parasta olla sikarikas, miehellä ei ole varaa edes lenkkimakkaraan.

Vierailija
7/14 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies hoitaa omia lapsiaan vain sen takia että saa pillua, menkööt menojaan.

Minä erosin juuri miehestä joka "suoritti" elämää koska niin kuuluu tehdä. Hoiti lapsia ja teki kotitöitä ja oli aina yhtä äimistynyt kun en siitä palkintoja jaellut.

Vierailija
8/14 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi kuuluu parisuhteeseen, ei se ole "kiittämistä" lasten hoidosta. Sääliksi käy miestäsi, että olet huijannut hänet lastentekoon ja nyt kylmästi laittamassa isää perheestä pois. Todella kiva juttu myös lapsillesi :( Mites olisi pariterapia/seksuaaliterapia?

Mutta ei se ole parisuhde jos mies hoitaa lapsiaan vain saadakseen seksiä.

Vierailija
9/14 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pysyä yhdessä. Ja ukko on ihan koko ajan ollut tietoinen että ilman ehkäisyä lapsia tulee. Missä kohtaa häntä on huijattu? Mä en luvannut että seksi jatkuu lasten syntymän jälkeen.

Vierailija
10/14 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nainen - keskivartalolihava, ja ihana sisältä.

Vierailija
11/14 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää sen jälkeen kun lapsilukuni on täysi. En ole luvannut hänelle yhtään mitään, paitsi sen että saa lähteä menemään heti kun parhaaksi näkee, mieluuten mahdollisimman pian.

Vierailija
12/14 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se läski kuvittelee juoksevansa maratonin, vaikka kaljamaha menee puoli metriä edellä. Maha saa varmaan oman kilpailunumeron siinä juoksussa.

Vierailija
13/14 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy monen muun mies :)

Vierailija
14/14 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloin parisuhteeseen vain siksi että mulla ei ollut varaa maksaa hedelmöityshoidoista eikä niitä nykyään välttämättä tehdä yksinäiselle naiselle. Kymmenen vuoden teeskentely on tuottanut 2 lasta ja nyt se teeskentely loppuu. Tunteita ei ole eikä ole ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi