Miksi minua on vaikea lähestyä? Voiko kauneus olla oikeasti toiselle naiselle kovakin uhka?
Olen ylipainoinen, mutta kauniskasvoinen xl-malli. Pukeudun muodikkaasti, mutta mielestäni arkisesti ja tilanteisiin sopivasti. Miten kuvailisin ettei kenellekään tulisi tunne että olisin itserakas. Hmm, olen kasvoiltani huomiota herättävän nätti/kaunis. Varmasti saan kateutta myös itsetunnostani ja vartaloni muodoista. Vaikka olen iso olen päärynä vartaloinen. 118/85/120.
Olen huomannut viime aikoina kun olen siirtynyt kotiäidin hommista työelämään että muut vanhemmat ja työkaverit karsastavat kovasti minua. Minua tuijotetaan hyvin inhottava ilme kasvoilla, katsellaan päästä varpaisiin, ei tervehditä.. Olen ystävällinen, hymyilen ja tervehdin. Olen kumminkin aika hiljainen ja en yleensä itse tee aloitteita jutusteluun, mutta puhun kyllä jos puhutellaan ja aina tervehdin iloisesti ja ihan sydämestäni. Noh, miehet yleensä katselevat minua ja moni nainen oikein kiskasee miestään hihasta kun näkevät että mies vilkaisee. Sehän selvä, miehet vilkuilee, mutta miksi juuri minun vilkaisu saa naiset vihaamaan minua. Syytön kai minä siihen olen että herätän huomiota aina kun olen laittautunut.
Haluan ystäviä... :(
Kommentit (38)
Olen muuten itse oppinut ns. kantapään kautta, että ihmisen ulkonäöstä tai etenkään yksinomaan painosta ei voi vetää kovinkaan kummoisia johtopäätöksiä.
karsastuksen syynä.
Minulla on paljon itseäni kauniimpia ystäviä.
oloinen nainen, mutta sinunlaisiasi näyttäviä ja kauniita naisia hieman vierastan koska tunnen itseni aina vähän homssuiseksi kun toinen on kovin kaunis ja laitettu ja pelkään, että hän ei hyväksy minua sellaisena kuin olen, koska itse pitää itsestään selvästikin parempaa huolta. Mutta ei minulla sinunlaisiasi vastaan mitään ole :)
Alkoi naurattamaan kommenttisi. Miksei meillä olisi yhteistä? Minulla on lapsia, onko sinulla? Harrastan viitenä päivässä liikuntaa, kai sinäkin? PIdän huolta itsestäni, sinäkin? Lenkkeilen, luen, joskus käyn viihteellä. Teatterit, elokuvat ja eläinharrastukset lähellä sydäntä. Olen kasvisyöjä, teen luomuruokaa. Mutta näistä asioista en paasaa.
Miksi luulet ettei sinulla olisi yhteistä isomman ihmisen kanssa? Sehän kertoo vain että sinussa on jotain vikaa, ei muissa. En minä kenenkään ulkonäön perusteella voi tehdä johtopäätöksiä onko yhteistä vai ei.
En ole suomalainen. Vaikutat todella inhottavalta ihmiseltä, pinnalliselta. Sinunlaiseen en haluaisikaan tutustua.
kauneus se ei ole. Älä katso peiliin, katso miten käyttäydyt muiden seurassa. Jo se, että luulet kauneutesi olevan niin ylivertainen, paljastaa, että olet ikävä ihminen.
Kaunis saa olla ken on mutta ei saa luulla itsestään liikoja. Kauneus on sellanen lahja, että se on katsojan silmässä.
Miten luonteeni voi karkoittaa ihmiset läheltäni kun eivät edes tunne minua? Kyse on siitä että miksei ihmiset uskalla lähestyä minua vaikka annan varmasti lämpimän vastaanoton ja katseeni on lämmin. En kävele nokkapystyssä, en ole itserakkaan näköinen vaikka tiedän miltä näytän. Eikai se oikeasti voi olla paha asia jos joku nainen omistaa terveen itsetunnon?
Baarissa minua kohti on usein syljetty ja huoriteltu, ilman mitään syytä(vessajonossa odottanut vuoroani aivan normaalisti), joku usein sitten vaan lohduttaa ja sanoo että kateellisia. En käsitä miksi suomalaiset naiset ovat niin kateellisia toisilleen. Nämä haukkujatkin ovat olleet hyvin kauniita ja näyttäviä naisia, kateuteen ei varmasti ole ollut syytä. Kai heitä harmitti sitten se huomio mitä usein ravintoloissa saan vastaan miehiltä. Mielelläni saisin sitä huomiota naisilta, siis ihan ystävyyden merkeissä.
Turhauttavaa. Tavallinen työssäkäyvä äiti olen, yksinäinen vain.
Ja jälleen epärehellisiä ihmisiä. Jos olet kaunis niin olet kaunis, jos sanot sen ääneen niin miksi se tekee sinusta ikävän ihmisen? Miksi suomalaiset naiset eivät uskalla olla sitä mitä ovat? Jos olet kauniskasvoinen, näyttävät hiukset tai sopivat muodot niin miksei sitä voisi sanoa ääneen ilman että joku ajattelee sinun olevan ikävä ihminen.
En minä luule itsestäni liikoja. Tiedän kuka olen ja miltä näytän, ei siinä sen kummempaa.
karkoittaa ystävät. Paras ystäväni on huippukaunis ja myös vartaloltaan kauneusihanteiden mukainen, silti hänellä on paljon ystäviä sekä mies- että naispuoleisia. Joku muu syy täytyy olla, usein iloisilla ja räväkillä on paljon ystäviä ja hiljaisilla vähemmän.
Suomalaiset naiset eivät kestä kilpailua.
Olen itse aika ruma mies mutta komeista kavereista on hyötyä. Yhden Humphrey Bogartin näköisen kaverin kanssa kun lähtee baariin, siitä ylijäämäjoukosta riittää pimslooraa minullekin :)
viestistä näkyy läpi, että naamaa korostellaan siellä aivan liikaa.
mutta olet aika itserakas,minkä voi kirjoituksestasi päätellä.Varmaan peilaat peilin edessä.Sun asenteessa täytyy olla jotain vikaa,ehkä katsot toisia ylimielisesti ym..
vähän luulotautiakin. ://
Näin niin ku äkkiseltää tuli mieleen. "kaikki katsoo inhoten, vetävät miehiä hiasta" jne
Luulosairaathan kuvittelee monesti kaikenlaista. ://
miten jotain xl-malleja voidaan pitää esimerkkeinä nuorille tytöille.Eihän se ole terve vartalo!Terveelisen näköinen vartalo on vain normaalipainoisilla naisilla,enkä tarkoita mitään tikkuja vaan normaalipainoisia naisia.He ovat esimerkkeinä nuorille naisille.
En kestä itseäni kauniimpia naisia, koska ihmiset kiinnittävät huomion vain kauniiseen ja minä jään varjoon.
Siksi minulla ei ole paljoa ystäviä. Eikä se edes haittaa. Lähes liikutun kun joku pyytää minua jonnekin...ihme kyllä, aika usein.
viehättävä ihminen, mallinakin työskennellyt, ja kerään yhä katseita (niin naisilta kuin miehiltä) eikä minun todellakaan ole vaikeuksia tutustua ja minuun halutaan tutustua. Ehkä sinun käytöksessäsi on siis parantamisen varaa? Oletko itse aloitteellinen, innostunut muitten jutuista, pidät yllä keskustelua ja olet aidosti kiinnostunut ihmisestä?
karkoittaa ystävät. Paras ystäväni on huippukaunis ja myös vartaloltaan kauneusihanteiden mukainen, silti hänellä on paljon ystäviä sekä mies- että naispuoleisia. Joku muu syy täytyy olla, usein iloisilla ja räväkillä on paljon ystäviä ja hiljaisilla vähemmän.
Todella kauniita naisia eivät muut naiset lähesty kovinkaan hanakasti. Vertaavat itseään sitä itse tiedostamatta usein, ja lopputulos on ikävä. Vielä jos kaunis nainen meikkaa ja pukeutuu nätisti, niin suljetaan helposti pois joukosta.
Ne jotka uskaltautuvat varauksetta lähestyä kauniita naisia ovat ne harvat, jotka omaavat hyvän itsetunnon ja jotka ovat tyytyväisiä omaan elämäänsä.
Paljon kokemusta on
ei ole sellainen, että tule ja tutustu.
Toinen syy on ehkä se, että jos olet xl-kokoa ja kaunis kasvoilta se on kuitenkin aikamoinen ristiriita ja hämmentää ihmisiä. Ts. olet erilainen ja sinua karsastetaan.
kulmakunnan mammojen kesken kävelylenkille mukaan, koska olen ainut hoikka joukossa. Kaikki muut ovat tukevia. Olis kiva tavata yhteislenkkien merkeissä mutta vaikee on mennä mukaan kun ei kutsuta. Muuten kyllä ollaan pihassa keskusteluväleissä. Yksi äiti on poikkeus, joka seurustelee sujuvasti kaikkien kanssa ja puistossakin on tutustunut mm lasten mummuihin jne. Ihana ihminen! Hän on itse tukeva tavallinen ihminen mutta hänen sosiaalisuutensa on kyllä vertaa vailla.
Luulisin että on enemmän luonteesta kiinni kuitenkin.
noinkin "kapea"vyötärö?