Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi minua on vaikea lähestyä? Voiko kauneus olla oikeasti toiselle naiselle kovakin uhka?

Vierailija
11.05.2010 |

Olen ylipainoinen, mutta kauniskasvoinen xl-malli. Pukeudun muodikkaasti, mutta mielestäni arkisesti ja tilanteisiin sopivasti. Miten kuvailisin ettei kenellekään tulisi tunne että olisin itserakas. Hmm, olen kasvoiltani huomiota herättävän nätti/kaunis. Varmasti saan kateutta myös itsetunnostani ja vartaloni muodoista. Vaikka olen iso olen päärynä vartaloinen. 118/85/120.

Olen huomannut viime aikoina kun olen siirtynyt kotiäidin hommista työelämään että muut vanhemmat ja työkaverit karsastavat kovasti minua. Minua tuijotetaan hyvin inhottava ilme kasvoilla, katsellaan päästä varpaisiin, ei tervehditä.. Olen ystävällinen, hymyilen ja tervehdin. Olen kumminkin aika hiljainen ja en yleensä itse tee aloitteita jutusteluun, mutta puhun kyllä jos puhutellaan ja aina tervehdin iloisesti ja ihan sydämestäni. Noh, miehet yleensä katselevat minua ja moni nainen oikein kiskasee miestään hihasta kun näkevät että mies vilkaisee. Sehän selvä, miehet vilkuilee, mutta miksi juuri minun vilkaisu saa naiset vihaamaan minua. Syytön kai minä siihen olen että herätän huomiota aina kun olen laittautunut.

Haluan ystäviä... :(

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäviä on pari erittäinkii kaunista mutta toisen kanssa tulen juttuun paremin kun toisen, vaikka samassa porukassa liikutaankii.

Tuli vaa esimerkkinä mieleen että voisko johtuu samasta kun tässä tapauksessa....

Itsekkin meikkaan ja pidän huolta itsestäni! Mutta siinä toisessa ärsyttää minua se ehostuksen tärkeys..jne! Kun ollaan esim illan viettoon lähössä...toinen näistä meikkailee koko illan joku hiuskarvoista sojottaa vähän väliä vääräään suuntaa ripsaria ja kiiltoa lisätään vartin välein...onkohan tää paita nyt sopiva vai ei! Sen toisen kaverin kanssa laitetaan naamat kuntoo kerralla ja thät it :) sitten voi keskittyä seurusteluun ja juomaan. Kun tää yks vaa pössöttää meikkeinee sen peilin eessä!!!

On vaa niin erillaista toi laittautuminenkii..ja ajatusmaailma että ei paljon muuten tapailla ku näissä illanvietoissa!

Ja vielä enmmän ärsyttää nää jotka sitten työpaikan vessassa...ihmettelee että vieläkö käytät noita halpis rasvoja ootko kokeillu tämmöstä ja tämmöstä..Ripsarikii on ihan huono...kokeiles tätä miun!!! Ärsyttävää olen tyytyväinen tuotteisiini joita käytän ja kokeiltu on kyllä kaiken moista...ja ehkä en välttämättä halua näyttää ihan niin meikkipossulta ku hän!!

Vierailija
22/38 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ole suomalainen. Vaikutat todella inhottavalta ihmiseltä, pinnalliselta. Sinunlaiseen en haluaisikaan tutustua.

[/quote]

"

Kuulostatpas lämpimältä ihmiseltä eli taidat olla nokka pystyssä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei saa ystäviä jos on kaunis! Valitsen ystäväni ihan luonteiden perusteella!! Ja väitttäisin että ainakii näin kolmekymppisenä en pelkää ihmisiä niiden kauniin ulkokuoren takia...:D mitä vahinkoa voisi toisen kauneudesta minulle olla?

Minulla on mies joka minua rakastaa juuri luonteeni tähden enkä mielestäni ihan tarhapöllötäkään näytä tuskin miun tarvitsee sitä miehen lähtöä pelätä ja itelläni on jo kasvanu semmone itsetuntemus etten usko että joku saisi minut kaunedellaan tuntemaan itseni jotenkii huonommaksi ihmiseksi :D

Voisko toi sivusta seurailu olla syynä...itse olen kanssa alkuun hiukan seuraileva...mutta jos tunnen ihmiset olen iloinen ja sosiaalinen! Nyt tuli puolituttu sanomaan että on tiennyt ja nähnyt minua 13 vuoden aikana jatkuvasti mutta koskaan ei olla juteltu...sanoi että pitää minua hiukan ujona :D jota en todellakaan ole...mutta jotenkii vaa sano että oon vaikeasti lähestyttävä...? Minulla hiukan saman suuntaisia kuvia tästä henkilöstä :D

Vierailija
24/38 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisit ihan xs- malli niin monet varmaan kadehtisivatkin, itse olen todella kateellinen monien naisten ulkonäöstä mutta en koskaan ylipainoisten, vaikka olisivatkin kasvoiltaan kauniita (mielestäni se kasvojenkin kauneus vähenee huomattavasi kun on liikaa rasvaa ympärillä). Jos sulla on isot rinnat niin miehet yleensä vilkuilevat niitä, olipa ne kiinni kenessä tahansa.

Vierailija
25/38 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla kyllä on paljon kavereitakin ja muutama tosiystäväkin. Ja kahvittelukavereiksi olisi tunkua, mutten kaikkien kanssa vaan oikeasti ehdi "olla ystävää", yhtään ystävää en nyt halua lisää koska aika ei yksinkertaisesti riitä.

Siitä mun "kauneudesta"; sanotaanko, että laitettuna olen tavis-ikätovereitani huomattavasti kauniimpi, PAITSI jos mennään johonkin suuremman kaupungin lihatiskibaariin, siellä olen vaan "tavisnätti" (kun kaikki muut naiset näyttävät malleilta ja ovat mua 10 kg hoikempia ja 10 cm pidempiä).

Mutta se luonne on se, joka merkkaa saako niitä ystäviä vai ei. Mä olen aiemmin ollut hirvittävän arka ja ujo, ja silloin ei mulla ollutkaan juuri yhtään ystävää. Illat istuin yksin kotona. Sitten vaan aloin karaista itseäni ja pakottauduin hymyilemaan ja aloittamaan itse keskusteluja toisten ihmisten kanssa, ja opettelin small talkia. Luonnostani olen hyvin sopeutuvainen ja ystävällinen sekä huomaavainen kaikille. Ja kappas, nyt niitä kavereita sitten tosiaan on, eikä kukaan katso nenänvartta pitkin.

Vierailija
26/38 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin xl-mallit eivät ole kovin ylipainoisia. Yleensä kokoa 44 tai 46 ja sekun yhdistetään 180cm pituuteen niin nainen on näyttävä, ei lihava. Ihan turha väittää että kauniisti muodokasta naista ei muka teidän miehet vilkuilisi. Varmasti vilkuilee. Toisekseen jos ihminen sanoo olevansa kaunis niin eikai se tee kenestäkään nokkavaa tai vaikeasti lähestyttävää? On teillä taas ajatukset ihan hukassa ja kateellisia perkeleitä koko joukko!

Vierailija
27/38 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä ainoatakaan naispuolista ystävää. Tai miespuolistakaan jos työkavereita ei oteta huomioon. Olen tavallinen ihminen, teen töitä, mulla on kaksi lasta, eronnut, normaalipainoinen, ihan nätti, sydämellinen, luotettava, kiltti ja muutenkin ihan ok ihmiseksi.

Siltikin kaikki karttelee minua, enkä tiedä miksi. Mutta näin se on ollut aina ja siihen on jo tottunut. Tottakai se harmittaa kun toiset lähtee kavereiden kanssa ulos leffailtoihin tms, mutta se on vaan kestettävä.

Vierailija
28/38 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muillakin) on paljon ystäviä. Enenmmän luonteesta kiinni kuin ulkonäöstä.

Vierailija
29/38 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen osannut karistaa moiset pois. Kyllähän minulle mallityönpiiristä ystäviä löytyisi mutta usein liian pinnallisia ja tunteettomia minun makuuni. Olen aito ihminen, kaipaan aitoja, tavallisia ihmisiä ympärilleni.

En koe että luonteeni todellakaan karkoittaisi ihmisiä pois läheltäni. Aina jos johonkin tutustun niin usein kuulenkin että eivät olisi uskoneet että olen niin herkkä ja aito ihminen. Hyvä ystävä, luotettava, hyvä kuuntelija. Harmittaa kun ihmiset katsovat pintaa ja tekevät sitäkautta johtopäätöksiä.

Vierailija
30/38 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

välttämättä uskoisi pelkästään omaa miestäni tässä asiassa. mutta siis, uskon, että olen ihan nätti, saatan olla jopa kaunis.

vieraat naiset saattavat katsoa minua karsastaen, mutta kyllä minä yleensä ystäviä saan kunhan pääsen ihmisten kanssa juttelemaan.

Vierailija
31/38 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kiinnosta pönkittää itserakkaan ääliön itsetuntoa.

Sun itserakkautes ja itsetyytyväisyytes tappaa kaikki positiiviset tunteet sua kohtaan.

Vierailija
32/38 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN jaksa uskoa, että kauneus karkottaisi kaikkia. Osa naisista on kyllä niin kateellisia ja katkeria, etteivät siedä itseään kauniimpia lähellään.

Joillain ihmisillä on sellainen perusilme, että eivät ole lähestyttäviä. Tuo "aina jos tutustun..." kuulostaa juuri siltä. Itselläni oli vähän sama ongelma, erityisesti baareissa yms. miehet eivät tulleet kovin herkästi juttelemaan jne (ja objektiivisesti en ole ruma, enkä superkauniskaan). Nykyisin jostain syystä ko. ongelmaa ei ole, kai.

Vierailija
33/38 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

porukassa jättäydyn syrjemmälle, hiukan hiljaisenpuoleinen uusissa ihmissuhteissa, tykkään tarkkailla ympäristöä ja olen hajamielinen taiteilija luonne. Minusta tuntui että minuun ei haluta tutustua ja että katsovat pitkin nenänvarttaan jne

Läheiseni ovat kertoneet että kun saavun paikalle vaikutan leuhkalta/ että minua ei kiinnosta kyseisen paikan ihmiset jnejne Onneksi ystäväni ovat kertoneet tämän tiedostamattoman käytökseni niin olen pystynyt tarkkailla itseäni ja muuttamaan käytöstäni vieraiden/uusien tuttavuuksien parissa. Olen pakottanut itseni rohkeammaksi, keskemmälle ja nykyään saan ystäviä helposti :-) Josko sinullakin tämäntyyppistä.. vähän kyllä vaatii aikaa että huomaa eron

Vierailija
34/38 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan erilaisia kokemuksia. Vaikka olen ujo, enkä edes hymyile, niin ihan tuntemattomat tulevat juttelemaan minulle. Haluavat ystävystyä. Olen aikuisiällä saanut uusia ystäviä vaikka mistä.

Vierailija
35/38 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovin lihavien ihmisten kanssa. Katson, että ne edustavat sellaista ihmistyyppiä, ettei meillä ole juuri mitään puhuttavaa keskenämme.

En mä usko, että kukaan suomalainen nainen , varsinkaan xl-malli, on niin kaunis, että se vieroittaisi ihmisiä sen seurasta. Tuollainen oletus on pelkkää omakehua ja itsensä pettämistä. Luultavasti syy on paljon arkisempi, ehkä kuljet nokka niin pystyssä, ettei ketään kiinnosta tulla juttelemaan.

Vierailija
36/38 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi naurattamaan kommenttisi. Miksei meillä olisi yhteistä? Minulla on lapsia, onko sinulla? Harrastan viitenä päivässä liikuntaa, kai sinäkin? PIdän huolta itsestäni, sinäkin? Lenkkeilen, luen, joskus käyn viihteellä. Teatterit, elokuvat ja eläinharrastukset lähellä sydäntä. Olen kasvisyöjä, teen luomuruokaa. Mutta näistä asioista en paasaa.

Miksi luulet ettei sinulla olisi yhteistä isomman ihmisen kanssa? Sehän kertoo vain että sinussa on jotain vikaa, ei muissa. En minä kenenkään ulkonäön perusteella voi tehdä johtopäätöksiä onko yhteistä vai ei.

En ole suomalainen. Vaikutat todella inhottavalta ihmiseltä, pinnalliselta. Sinunlaiseen en haluaisikaan tutustua.

Vierailija
37/38 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat fiksulta ja mukavalta ihmiseltä D.

Vierailija
38/38 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tekee minusta itserakkaan tai ääliön? Se että ihminen tietää miltä näyttää ja uskaltaa sanoa sen ääneenkin ei minusta tee kenestäkään itserakasta. Tyhmäähän se olisi väittää olevansa arkinen/ruma jos peilistäkin itse sen näkee ettei sitä ole. Itse en arvosta sitä naistyyppiä joka väheksyy itseään, miksette te naiset reilusti voi sanoa että olette kauniita?