Lue keskustelun säännöt.
Muita,jotka antaa tukan luonnollisesti harmaantua eivätkä värjää?
10.05.2010 |
Onko törkeän näköistä mielestänne?Minä ajattelin antaa nyt harmaiden näkyä,en jaksa sitä ainaista värjäysrumbaa ja toisaalta harmaakin voi olla tyylikäs,jos on hyvä leikkaus?
Mitä mieltä olette??
Kommentit (22)
säännöllisesti. Jonkun kivan värin lähelle omaa väriä otan noin kerran kahdessa vuodessa. Oma väri tummanruskea. Harmaita siellä täällä ohimoilla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Joten aloin kasvattamaan väriä pois. Lähes kaikki on kasvatettu ja harmaata näyttää olevan tosi paljon. Nyt mietin tuota asiaa, sillä mulla nyt ainakin harmaa vanhentaa tosi paljon. Ja kun mies vielä on babyface, niin mä näytän sitä 30 vuotta vanhemmalta.
Ja ikää mulla on 37 vuotta. Voi olla että päädyn kuitenkin ainakin sävyttämään hiuksia. Katsotaan nyt kuitenkin ensin mitä kesä tekee.