G: Mikä on tänään äitienpäivänä harmittanut sinua?
Kommentit (35)
juttuja ja mies vaan nukku niin ite sain auttaa lasta joka oli tosi innoissaan..
Eka äitienpäivä ja mies ei juuri viitsinyt siihen panostaa, lapsikin kun on vielä niin pieni ettei siihen pysty. Oli aika ikävää herätä aamulla ja herättää ensin mies kun olin odottanut jotain muuta. Eipä ole juuri normaalipäivästä eronnut, paitsi pakastekakkua ja itse tekemiäni pullia syötiin. Marketista ostettu kortti kyllä oli ja suklaalevy. Isänpäivän eteen tein itse paljon enemmän vaikka vastasyntyneen kanssa se ei helppoa ollutkaan. Jääkiekkkoon on kyllä aina aikaa. Harmittaa.
No ehkä tuo sateinen sää, mutta tuollapa nuo lapset pihassa rämpii ja kaivelee kastematoja! Nyt odottelen vaan ekstraihanaa seksiä siipan kanssa jahka lapset menee aa-aa :))
Muuten ihana päivä. Halaukset kaikille, joilla näin ei ole ollut. Nauttikaa lapsista kuitenkin:-)
ovat nukkuneet viime aikoina liki kahdeksaan, mutta JUST tänään heräsivät noin prkleen aikaiseen... ja mä kun olin valvonut myöhään katsoen sitä maikkarin leffaa. Onneksi sain torkkua lasten vieressä kun katsoivat aamun lastenohjelmia :)
Niin ja sääkin on vähän hanurista. Tihuttaa vettä ja on kylmä. Hmph.
ja mies oli luvannut siivota kämpän kuntoon sillä välin ja laittaa ruoat ym. Tulin kotiin, mitään ei oltu tehty, ei ollu pöytää katettu, ei mitään. Eivät meinanneet muistaa edes lahjoja antaa.
teki teeleipiä aamulla ja ohjeessa oli liikaa suolaa, mikä huomattiin kun maistettiin. Muuten olisivat varmaan olleet tosi hyviä, mutta ihan liian suolaisia. Tutkin ohjeita tarkemmin ja huomasin sitten että muissa on kaksinkertaiseen jauhomäärään saman verran suolaa kuin tuohon..
Muuten on mennyt jees, lapset on ihania ja mies yrittää kovasti tehdä äitienpäivästä mukavan, paistaa vohveleita parhaillaan..
Yleensä ollaan haettu äitienpäivänä pitsat tai käyty jossain syömässä, mutta nyt jostain syystä mies ei sitä ehdottanut. Päivä on ollut kuin mikä tahansa muukin päivä, mitä nyt aamulla lapet antoivat päiväkodissa tekemänsä lahjat.
Ihan ok, eihän mies oo mun lapsi (tosin ei se kyllä muista omaakaan äitiään). Mutta tuosta ruokahommasta olisin halunnut vapautuksen.
mutta muuten tää päivä on ollut ihan hyvä, paitsi, että migreeni uhkaa iskeä...
ei päässyt tulemaan.Laittoi kyllä kortin ja lahjan. Soittikin eilen ja soittaa vielä tänäänkin. Muut kolme lasta asuvat lähempänä ja tulivat päivällä. Ihana päivä oli muuten, ikävä vain tytön perhettä.
ei päässyt tulemaan.Laittoi kyllä kortin ja lahjan. Soittikin eilen ja soittaa vielä tänäänkin. Muut kolme lasta asuvat lähempänä ja tulivat päivällä. Ihana päivä oli muuten, ikävä vain tytön perhettä.
ovat nukkuneet viime aikoina liki kahdeksaan, mutta JUST tänään heräsivät noin prkleen aikaiseen... ja mä kun olin valvonut myöhään katsoen sitä maikkarin leffaa. Onneksi sain torkkua lasten vieressä kun katsoivat aamun lastenohjelmia :)
Niin ja sääkin on vähän hanurista. Tihuttaa vettä ja on kylmä. Hmph.
itse kun olen aaamuvirkku niin täytyi miehelle sanoa puoli kahdeksalta että nyt olis jo nälkä!
edes onnitellakseen:( Lahjoja en häneltä odottanutkaan, mutta olis kai voinut sano toiselle edes että onnea!
Ja varsinkin nyt kun viimeksi perheneuvolassa lupasi muuttaa käytöstään jos haluaa tässä jatkaa...ei ilmesesti edes halua:(
Itse olen saanut lapset hoitaa, kun mies istuu koneella. Toki esikoinen antoi ihanan lahjan, jonka oli kerhossa askarrellut. Se lämmitti mieltä.
Ärsyttää varsinkin se, että viikon muistuttelin miestä, että olisi mukava saada edes kortti. Arvatkaa sainko sitä korttia?!
mutta olisin halunnut aamulla nukkua muutaman tunnin, enkä herätä seitsemältä ja mies makasi puoleen päivään..
oli suunnitelma, että poikkeaa pariksi tunniksi ja sillä välin käyn lasten kanssa omalla äidilläni. kotona ollaan odoteltu nyt muutama tunti ylimääräistä, kun mies lupasi viedä ulos syömään. ei jakseta enää odottaa, niin teen ruuan kotona ja siivoilen. ihan normi päivä askareiden suhteen siis.
Ainoa mikä harmittaa, on poikien rämäpäisyys tai oikeastaan oma lyhyt pinna. Vaikka päätin, että tänään en hermostu vaan hymyilen vaan, kiellän tarvittaessa ja nautin ja annan poikien melskata... eipä ollut päivä pitkällä kun jo korotin ääntäni.
Kun tuo esikoinen ehtii, keksii ja jaksaa koko ajan jotain, eikä itse vaan jaksa tarjota niin paljon virikkeitä. Hän kyllä keksii, mutta ne eroavat hiukan äidin toiveista... Ja ulkona sataa, ei jaksaisi pukea koko konkkaronkkaa sadevaatteisiin.
Muuten päivä on sujunut hienosti, mies on huomioinut ja pojatkin halineet aamusta asti :-)
mutta tietenkin heti aamusta iski aivan ihana flunssa. Nenä vuotavana ja pärskien mennyt.
vaan miehen "haista vittu" -asenne.