G: Mikä on tänään äitienpäivänä harmittanut sinua?
Kommentit (35)
kun mies lupasi tulla ajoissa kotiin baarista eilen ja tulikin aamukolmen jälkeen umpijurrissa. Se harmitti eniten, ettei vaivautunut lasten kanssa keittämään edes kahveja saatikka mitään leipiä olisi tehnyt tai lahjaa tuonut, kun lapset niin pieniä vielä etteivät itse osaa. Ei edes hoitanut lapsia kun yritin laittaa vaatteita valmiiksi kun olimme menossa anopille syömään. Huudatti lapsia kun ei jaksanut vaivautua... Perheriita siitä tuli. Ei ole vieläkään pyytänyt anteeksi käytöstään ja minä marisen. Aina sama juttu. Käy lapsia sääliksi.
Mies on lasten kanssa ulkoillut ja mä olisin halunnut mukaan myös.
suku on pahin, eli anoppi pilas päivän hössäämisellään ;/
Ja että on naisen vika, jos mies on täysi kusipää.
että olen syönyt aivan liikaa kakkua (koitan pudottaa painoa). Eikä mua niinkään harmita se kakun määrä, vaan se, ettei itsehillintäni makeiden herkkujen suhteen on niin onneton. No, illalla lenkille ja petijumppaa miehen kanssa, niin kyllä se siitä :)
Tytöllä alkoi jo torstaina, joten osattiinhan tuota odotellakin. Mieluusti olisin kyllä jättänyt väliin. Mieskin on taas töissä (kuten aina), joten jollain lailla on taas vaan lasten kanssa selvittävä vaikkei mitään jaksais. Etoo ajatuskin, että pitäis toisille laittaa ruokaa...
Muistelin juuri miehelleni niitä alkuaikojen äitienpäiviä, jolloin joka kerta itkin jotain. Oikeastaan en enää muista mitä itkin, mutta odotukset oli liian korkealla ja jossain kohtaa aina huomasin päivän olevan pettymys. Vaikka mies yritti kovasti, ei tajunnut mielestäni huolehtia tarpeeksi.
Nyt en ole vuosikausiin itkenyt. Lapset ovat kasvaneet, mies huolehtii päivän aterian (toki tekee ruokaa monesti muutenkin) ja kakun, elämä on oikeastaan lähes kuten muinakin sunnuntaina.
...kertoi palattuaan, että anoppi oli kakannut vessan lattialle. No ei siinä mitään, mutta mies ei ollut siivonnut sitä! Tarkoittaa, että minun pitää nyt lähteä siivoamaan se anopin vessa ja tarkistamaan, missä kaikkialla muualla sitä kakkaa on.
jostain syystä mies ei sitä ehdottanut.
Mutta tuosta ruokahommasta olisin halunnut vapautuksen.
Mä en tajua. En oo äiti, joka kertoo miehelleen toiveet äitienpäivälahjasta, mut kyllä mä voin kysyä, et mennäänkö jonnekin syömään, vai haetaanko jotain jostain. Tai voisin vaikka ehdottaa, et mennäänkö sinne ja sinne syömään.
Monet naiset pilaa ihan itse äitienpäivänsä, kun olettaa, että miehet ja lapset ja koko suku lukee ajatuksia!
mies tuli viideltä kotiin kännissä, oksensi ja valvotti ja seksiäkin olis tietty pitäny saada. aamulla ihan normisti nousin laittamaan lapsille aamupalat ym. lasten hoitopaikassa tekemät kortit kaivoin kaapista jonne ne olin laittanut. Mies nukkuii 11 asti. halusi seksiä. en vaan jaksanut.
ja oon kuulemma lapsellinen kun jotain huomioimista haluaisin.
Silti tulin hyvin iloiseksi kun isompi lapsi keitti minulle leikisti kahvit leikkiastioillaan.kun isi ei suostunut nousemaan keittämään oikeaa
Ihan niinkuin minä en olisi halunnut viettää äitienpäivää rauhassa kotona oman perheeni kanssa.
olisin toivonut että olisi aamulla herättänyt lapset ja hösöttänyt äitienpäiväjutttuja, sen sijaan möllötti tv:n edessä, kun minä keitin puuroa, pesin kakkapyllyä jne..
Kymmenen aikoihin laittoi isommat keräämään kukkia ja tulivat korttien ja ihanan itse yhdessä tehdyn lahja kera onnittelemaan, mutta fiilis oli mennyt kun olin jo pari kolme tuntia odottanut huomioimista.. :(
ettei kouluikäisetkään huomioineet heti aamusta?
ap
.. ettei kouluikäisetkään heti aamusta huomioineet?
Ja siis en ole ap! Piti lainata edellistä viestiäni, mutta sen sijaan kirjoitinkin ap.. Daiju mutsi ainakin ellei paska...
olisin toivonut että olisi aamulla herättänyt lapset ja hösöttänyt äitienpäiväjutttuja, sen sijaan möllötti tv:n edessä, kun minä keitin puuroa, pesin kakkapyllyä jne.. Kymmenen aikoihin laittoi isommat keräämään kukkia ja tulivat korttien ja ihanan itse yhdessä tehdyn lahja kera onnittelemaan, mutta fiilis oli mennyt kun olin jo pari kolme tuntia odottanut huomioimista.. :(
että mies on tänään koko päivän (ja illan) töissä. Meillä oli sukulaiset kylässä ja sain itse hoitaa koko ruljanssin. Mutta olin valmistautunut siihen kyllä ja hyvin meni.
Mukavaahan olisi ollut jos mies olisi saanut olla mukana.