Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö ole hieman kummallista,

Vierailija
09.05.2010 |

että mieheni lapsi ei koskaan ole äitienpäivänä äidillään, vaan aina sattuu isäviikonloppu?

Minua tämä suoraan sanottuna ärsyttää, koska haluaisin viettää päivää omien lapsieni kanssa, enkä katsella vierasta lasta. Onneksi nykyään lapsi itse älyää olla pois aamun onnitteluista ja lahjojen antamisesta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet sinä. Kuka käski perustaa perheen miehen kans jolla on kersoja jo ennestään?? Kärsi...

Vierailija
2/14 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina tulee ongelmia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä kuinka sotaorvon äiti meni uusiin naimisiin, ja orpolapsi söi ruokansa keittiön pöydänkulmalta kun äiti ja uusi perhe istuivat herraskaisina salin pöydän ääressä.

Kehtaatkin kohdella miehesi lasta noin. Joko tämä on provo, tai olet _Sairas_.

Vierailija
4/14 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

biologinen äiti halua olla oman lapsensa kanssa äitienpäivänä? Eikö tämä ole sairasta?

Vierailija
5/14 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tapahtunut ainakin viim. 7 vuotta.

Vierailija
6/14 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä mahtaa miehesi lapsista tuntua? Itsekäs narttu olet suoraan sanoen.. itse olen yhden lapsen äiti ja mieheni on myös yhden lapsen isä eli meillä on tämä ainokainen ja kiitän luojaa, että näin on..

Vierailija
7/14 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitiä eikö niin?

Vierailija
8/14 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim jokaisen kuun toisena viikonloppuna isänsä luona. tai, jos ovat tietyt viikot, niin silloinhan automaattisesti on tuolloin isällään.

biologinen äiti halua olla oman lapsensa kanssa äitienpäivänä? Eikö tämä ole sairasta?

Vierailija
9/14 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä mahtaa miehesi lapsista tuntua? Itsekäs narttu olet suoraan sanoen.. itse olen yhden lapsen äiti ja mieheni on myös yhden lapsen isä eli meillä on tämä ainokainen ja kiitän luojaa, että näin on..

miksei ole juhlimassa omaa äitiänsä!

Vierailija
10/14 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että äitienpäivänä ollaan äidillä ja isäinpäivänä isällä, asettui ne sitten miten vaan.

Mutta noin muuten tuo kuulosti kamalalta, että onneksi ymmärtää olla pois yhteisistä aamuistanne :-( Se lapsi on sun lasten (puoli)sisarus, ei mikään vieras.

Vierailija
11/14 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laulamaan aamulla sängyn viereen. Jos ei ole oma lapsi, niin ei ole.

Vierailija
12/14 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niinkään aloittajaa, jonka oletan olevan aikuinen ihminen, vaan lasta! Aikuisten riitoja tai "omituista" käytöstä ei kyllä ole kovin aikuismaista kostaa lapselle...

Lapsi ehkä haluaisi viettää äitienpäivänsä oman äitinsä kanssa, ei äitipuolen, joka haluaa hänen pysyvän poissa silmistä...

Vierailija
13/14 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Äitipuoli minäkin

Vierailija
14/14 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enka varmasti kohtelisi hanta noin !! Toivottaisin entista lampimammmin joukon jatkoksi. Meilla on pari kertaa kaynyt niin, etta han on ollut meilla aitienpaivan. Kavimme kirkossa, jossa lapsille jaettiin kukkia aideille annettavaksi. Lapsipuoleni oli aluksi vahan epavarma niista kukista, mutta ilahtui huomattavasti kun sanoin etta pannaan ne kotona veteen ja voit illalla antaa ne sinun aidille ! Ei tulisi mieleenikaan koskaan kohdella lapsipuoltani vieraana, saatika sitten ei-toivottuna sellaisena !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi