Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PYSSY tytolle synttarilahjaksi, mita mielta?????

Vierailija
09.05.2010 |

Tytolla oli eilen 6v synttarit. Kutsui eraan pojan joka on tytolle tarkea kaveri koulusta. Synttarit olivat klo 15-17 ja tuo poika saapui klo 16.10 ja tuli pikkuveljensa kanssa, lahjaksi tytto sai kaksi rasiaa suklaata ja pyssyn jolla voi ampua sellaisia pienia oransseja palloja.

Isa tuli hakemaan pojat 17.30. Tytto on kylla varsinainen "poikatytto", mutta itse en kannata "ampumiskulttuuria" ja minusta aivan jarkyttavaa ostaa kenellekaan lahkjaksi pyssyja!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haha. Enpä tunne täällä K-Euroopassa yhtään kultturia, jossa lasten leikkipyssyt olisivat vieraita.

Vierailija
22/37 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika oli tietenkin valinnut mielestään sen kaikkein hienoimman lahjan. Ilmeisesti sinulla ei ole poikia, sillä asia käydään läpi poikien perheessä jo 3 v tietämillä. Voit lukea vaikka Jari Sinkkosen kirjoja lastenkasvatuksesta, jotta et (etkä miehesi) leikkipyssystä hermostu. Se on siis LEIKKIpyssy. Leikki. Se ei tarkoita, että pojan perhe olisi jotenkin massamurhaajia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä mieltä sinun tyttösi oli lahjasta?

Vierailija
24/37 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haha. Enpä tunne täällä K-Euroopassa yhtään kultturia, jossa lasten leikkipyssyt olisivat vieraita.

kotoisin missa asumme, vaan jostain aivan muualta.

ap

Vierailija
25/37 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tytto oli aika otettu lahjastaan. Siksi, etta sai sen parhaalta koulukaveriltaan.

Olisi mielenkiintoista tietaa, te tyttojen pyssyjen kannattajat ja niita lapsille lahjoiksi suosivat, etta kumpaa sukupuolta teidan lapset ovat? Minka ikaisena ostit tyttojen ekat pyssyt ja mita tykkasivat?

ap

Vierailija
26/37 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse poikatyttö ja olen vieläkin katkera vanhemmilleni siitä ettei meillä hyväksytty pyssyleikkejä. Eli jopa vesipyssyä kauhisteltiin eikä minulle sellaista ostettu :(

Tuollainen kuulapyssy on ihan lelu...sen voi mielestäni hankkia LAPSELLE, sukupuoleen katsomatta!

Vierailija
27/37 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kummallekaan sukupuolelle. Lahjasta olisi kiitetty, mutta vieraiden lähdettyä se olisi lähtenyt vähin äänin kirpparikasaan. Myöskään pikkuveljen tuominen mukaan juhliin ei olisi ollut sopivaa käytöstä.

Vierailija
28/37 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oikeasti, en koskaan kiellä tai edes yritä ohjata lapsia pois siitä. Se on leikkiä, hauskaa riehumista ja juoksemista. Kasvattavaa, liikunnallista ja sosiaalista. Kasvattavaa siksi, että se on leikkiä jossa on säännöt, ja jota lapset itse vievät eteenpäin. On mulla myös pikkutyttö, joka joskus taapertaa myös pyssyn kanssa :)

Vierailija
29/37 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatettakoon se heidan oman paatantakyvyn valtaan. Mutta lahjoiksi ne eivat kerta kaikkiaan sovi.

ap

Vierailija
30/37 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatettakoon se heidan oman paatantakyvyn valtaan. Mutta lahjoiksi ne eivat kerta kaikkiaan sovi.

ap

Vierailija
31/37 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat leikkineet aseilla, löysää nutturaa. Poika varmasti oli valinnut huolella sellaisen mitä itse olisi toivonut = paras mitä tiesi.

Ja kyllä meillä on leikitty pyssyillä itsekin pienenä niillä nallipyssyilla eikä minusta ainakaan vielä mitään sarja/massamurhaajaa ole tullut!

Meillä yksi tytöistä toivoi joululahjaksi miekkoja ja ne myös sai. Ihan itse valittiin ja ostettiin eli varmaan jonkun pitäisi tehdä meistä lastensuojeluilmoitus.

t:kolmen tytön äiti

Vierailija
32/37 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

7v tyttö sai viime kesänä mun veljeltä hillittömän ison vesipyssyn lahjaksi, sellaisen joka ampuu vettä kymmenen metrin päähän. Oli ehdottomasti paras lahja tytön mielestä ja munkin mielestä sikäli onnistunut ettei ollut osannut edes toivoa sellaista. Kyllä sai isoveli kavereineen aika monta osumaa kesän mittaan :)

Meillä mies ja molemmat ukit metsästää, joten sikälikin nuo aseet on jotenkin aina kuuluneet kuvaan. Ei minusta esim. metsästys tai ampumaharrastus tee kenestäkään automaattisesti sarjamurhaajaa.

Vierailija
33/37 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tama oli ensimmainen pyssy. Oikein sellainen "replika" ase. ampukoon nuo pallot tuonne ruohikkoon sillahan niista paasee.

ap

Vierailija
34/37 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntäksi, koska tämä aina kinuaa veljen pyssyä ;D

Vierailija
35/37 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on poika ja tyttö pienellä ikäerolla ja molemmilla omat vesipyssyt. Niillä he ammuskelevat toisiaan pihalla kesäisin ja kivaa on.

Pitäisikö tytön suojautua vesiroiskeilta jollain päivänvarjolla, että olisi naisellista, vai mitä ap ehdotat?

Vierailija
36/37 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mietin että wtf mitähän täältä tulee :-)

Mut se olikin PYSSY.

Vierailija
37/37 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kutsun kellonaikoja ei noudatettu lainkaan, pienempi dumpattiin ilmaiseen päivähoitoon ja lahja ei varsinaiseti kerro siitä, että olisi vastaanottajaa hirveästi ajateltu.

Teitä siis käytetään lähinnä kynnysmattona vai.

Mikä oli siis tämän isän kommentti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan