Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PYSSY tytolle synttarilahjaksi, mita mielta?????

Vierailija
09.05.2010 |

Tytolla oli eilen 6v synttarit. Kutsui eraan pojan joka on tytolle tarkea kaveri koulusta. Synttarit olivat klo 15-17 ja tuo poika saapui klo 16.10 ja tuli pikkuveljensa kanssa, lahjaksi tytto sai kaksi rasiaa suklaata ja pyssyn jolla voi ampua sellaisia pienia oransseja palloja.

Isa tuli hakemaan pojat 17.30. Tytto on kylla varsinainen "poikatytto", mutta itse en kannata "ampumiskulttuuria" ja minusta aivan jarkyttavaa ostaa kenellekaan lahkjaksi pyssyja!

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkäsin lapsena leikkiä esim. agenttia, rosvoa ja poliisia/sheriffiä yms. ja tyttö siis olen. Olen hyvin pasifistinen ja väkivallaton sekä luonteeltani että käytökseltäni lapsuuden leikeistä huolimatta.

Vierailija
2/37 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistä kulttuurista poika oli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poika tiesi olevansa ainoa poika bileissä, niin otti "turvaksi" pikkuveljen ja tuollainen kuulapyssyn tapainen juttu on ihan Ok lahja (paitsi jos äiti haluaa tyttönsä olevan soma prinsessa korkkiruuvikiharoin).

Vierailija
4/37 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan sama onko tyttö vai poika, pyssyt on täysin tarpeettomia! Täytyy olla totaalinen välinpitämätön idiootti, jos ostaa lapselle sellaisen!

Vierailija
5/37 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapsilla kiinnostusta riittää.

Vierailija
6/37 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eroa tommosella pallopyssyllä vaikka tikkatauluun tai muuhun peliin, jossa tähdätään? No tikoilla saa kyllä pahempaa jälkea aikaiseksi...

Vierailija
7/37 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttoja seka poikia. Lapseni on ramapaa tykkaa poikien leikeista mutta silti minusta aseen ostaminen ei kuulu synttareihin, ei hyviin tapoihin. Mutta ehka Suomessa tama asekulttuuri on viela niin tuttua, etta siella se on ok. Asuinmaassani EI ole.

Vierailija
8/37 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ero noihin tikkatauluihin yms tahtayspeleihin on juuri se etta kyse on PYSSYSTA!

ap

Vierailija
9/37 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oli sitä itse pyytänyt ja todella iloinen lahjastaa. Nähtävästi hänellä ei ole tietoa hyvistä tavoista, vaikka on metsästysseuran jäsen.

Vierailija
10/37 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähtävästi hänellä ei ole tietoa hyvistä tavoista, vaikka on metsästysseuran jäsen.

Vierailija
11/37 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverisynttäreille. Pojalle lapseni kyllä sen vei mutta pyssyhän sekin on. En näe kuitenkaan vesipyssyssä mitään pahaa ja synttärisankari oli innoissaan lahjastaan.

Melkeinpä pahelmoia ovat mielestäni kaikki taistelurobotit ym.

Vierailija
12/37 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota olisi itsekin toivonut :)

Vierailija
13/37 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa näitä juttuja. Leikkipyssy, iik

Vierailija
14/37 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lahja! :) Poika oli varmaan valinnut sellaisen lahjan jota olisi itsekin toivonut :)

Näin se on!

Tuollaisen kuulia ampuvan kanssa tosin täytyy olla tarkkana, että ei ammu ketään kohti. Mutta muuten turhaa porua jostain yhdestä leikkipyssystä!

Vierailija
15/37 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut yhta lukuunottamatta kannatatte pyssyjen ostamista? Ihan oikeastiko on mielestanne sopiva lahjaksi, ja viela kertaalleen; tytolle?

Jos nain on niin olen kylla aivan jarkyttynyt!!!

Miehenikin sanoi ettei voi kerta kaikkiaan ymmartaa mita voi aikuisen paassa liikkua joka ostaa tuollaisen lahjan lapselle!

Mutta meita on nakojaan moneksi. Ei voi muuta sanoa...

ap

Vierailija
16/37 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vienyt esim. pojalle miekan ja lahja on ollut se kaikkein mieluisin pikkumiehille.

Pyssyt ja miekat kuuluu poikien elämään, mutta tytölle en veisi pyssyä.

Kannattaisi opetella erottaa leikkipyssyn ja oikean pyssyn ero. Leikkipyssy ei tee pojista tappajia, mutta kuuluu poikien kehitykselliseen leikkiin.

Sääliksi käy pienet pojat, jotka eivät pyssyä saa.

Vierailija
17/37 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannata tasa-arvoa vai miksi pyssyn ostaminen tytölle on jotenkin pahempi kuin pyssyn ostaminen pojalle?

Leikkiaseet eivät tee lapsesta väkivaltaista tai asehullua, joten löysää vähän pipoa

muut yhta lukuunottamatta kannatatte pyssyjen ostamista? Ihan oikeastiko on mielestanne sopiva lahjaksi, ja viela kertaalleen; tytolle?

Jos nain on niin olen kylla aivan jarkyttynyt!!!

Miehenikin sanoi ettei voi kerta kaikkiaan ymmartaa mita voi aikuisen paassa liikkua joka ostaa tuollaisen lahjan lapselle!

Mutta meita on nakojaan moneksi. Ei voi muuta sanoa...

ap

Vierailija
18/37 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/37 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olin nuorempana nipo, mutta äitiys on opettanut, että niitä leikkiaseita tehdään vaikka puun oksista. Mutta nykyään tästäkin pasifisti perheestä löytyy vesipyssyt niin tytöiltä kuin pojiltakin.

Vierailija
20/37 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat hyvä tapa kanavoida aggressioita ja pettymyksiä leikkiin. Lapsi, joka ei pysty kanavoimaan tunteitaan leikkiin, ei kehity psykologisesti normaaliksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi