Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkäikäiset lapsenne juovat teetä/kahvia?

Vierailija
09.05.2010 |

Mun tytär on juonut teetä 9-vuotiaasta. Pojalle ei käy kumpikaan, eikä kaakaokaan. Mehu tai limu sopii.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niin kauheeta juoda kahvia?

Paitsi no mulla on aina ihan seko olo kun oon juonu kahvia. Olen niin sanotusti "Kahvihumalassa"

:DD ooon 10 tyttö.

Koulussa on paljon parempi olo kun on juono aamukahvin

Vierailija
2/42 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkodissa, kahvia n.9 -vuotiaasta, nykyyään molempia päivittäin. Nyt olen 25-v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joskus vahan limsaa, ei oikein perusta siitakaan. Kakkonen 5 v juo kaakaota ja mehua. Kolmonen 2 v on hullaantunut "teehen" joka on siis maitoa, kuumaa vetta, ja "pisara" oikeaa teeta. Tama pienin tykkaa myos syoda cafe latten (teemme niita kotona) paalla olevaa maitovaahtoa. ;-)

Vierailija
4/42 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yleensä teini-iässä on muuta alkannet juoda teetä tai kahvia tai sekä että

Vierailija
5/42 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalle 2-vuotiaalle ei ole tullut vielä annettua. Mutta teetä kyllä voisin antaakin. Kahvia myöhemmin- ala-asteikäiselle silloin tällöin ei mielestäni haittaa. Noin yläasteikäisen voisin antaa juoda päivittäin.

Itse olen juonut teetä taaperosta asti- ja ilman maitoa ainakin 3-v lähtien, maitotee ollut mielestäni lapsenakin ällöä. Eipä siitä haittaa ole ollut.

Kahvia sillon tällöin lapsena, sitten murrosikäisestä päivittäin. Ei kahvi kovin vaarallista ole :)

Vierailija
6/42 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nyt 6. Hänelle tee=n. 0,5-1 dl teetä ja saman verran maitoa.

Rauhallinen lapsi, joka on aina nukkunut hyvin. Itse olen ollut samanlainen ja teenjuonti lapsuudessa myös samankaltainen. Kahvia aloin juoda vasta joskus 28-vuotiaana :)

Vierailija
7/42 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsille.

itse olen juonut kahvia ala-aste ikäisestä ja sen huomaa kyllä kaikenlaisista vatsavaivoista esim. vatsahaava.

Vierailija
8/42 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mummo on juonut kahvia ihan pienestä asti. =D Ja on 85 v ja edelleen rakastaa kahvia ja on terve! Siihen aikaan kuulemma lapsetkin sai kahvia ja se oli ihan normaalia. Mä itse olen juonut teetä jostain ala-asteikäisestä ja nykyään juon kahvia. Poika 17 v aloitti kahvin juomisen joskus 10-vuotiaana, tyttö 15 v aloitti samanikäisenä teen juomisen ja nyt saattaa joskus ottaa kahviakin. =) Ihan terveitä teinejä ovat.

Onhan se kofeiini aika epäterveellistä, mutta tuskin siitä nyt haittaa on jos yhden pienen kupillisen päivässä ottaa. Tyttö ja poika kumpikaan ei edelleenkään juo yhtään enempää kofeiinia kuin sen yhden kupillisen (ei mikään puolen litran muki, vaan ihan 2 dl kuppi) aamuisin. Kaverit ne kittaa energiajuomia litratolkulla päivässä, se se vasta epäterveellistä on!

Vierailija
9/42 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjolla on kyllä ollut, eivät vain tykkää.

Itse opin juomaan kahvia vasta yli 30v.

Vierailija
10/42 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ala-asteiässä alkoi juoda teetä, kahvia taas siinä 14-15-vuotiaana.

Vierailija
11/42 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muhun vaikuta kahvi eikä tee minkäänlailla

Oon 13 vuotias

Vierailija
12/42 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teetä. En pidä pahana asiana. Kasvia eivät juo, kaksi vanhinta jo täysi-ikäisiä.

Vierailija
13/42 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teetä. En pidä pahana asiana. Kasvia eivät juo, kaksi vanhinta jo täysi-ikäisiä.

eivät siis juo kahvia.

Vierailija
14/42 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloin kahvia juomaan 14-15-veenä..tuntuu aika hurjalta toi 9v kun ei kuitenkaan hampaille tee hyvää...

Vierailija
15/42 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teetä. Miten niin ei tee hampaille hyvää?

Vierailija
16/42 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari mukia päivässä.

Tee kai värjää hampaita?

Joo, ja tytär tykkää laittaa siihen sekä sokeria että hunajaa.

Xylitolpastilli vaan päälle.

Vierailija
17/42 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vettä.

Vierailija
18/42 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on 9-vuotta ja ainoastaan mummillaan juo kupin kahvia, pari senttiä kahvia, loput maitoa ja pari sokerinpalaa, se on niiden joku juttu? Muuten ei juo kahvia tai teetä ollenkaan. Kuuma kaakao kyllä maistuu.

Vierailija
19/42 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

useinmiten se on Rooibosia, ettei valvota.

Vierailija
20/42 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2lkjoin teetä joka päivä aamulla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän