Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saitko jotain äitienpäivälahjaksi?

Vierailija
09.05.2010 |

Meillä lapset olivat ostaneet viikkorahoillaan yhdessä uuden Muumimamma-mukin ja tehneet hienot kortit. Mies antoi lahjakortin käsihoitoon lempikosmetologilleni :-)

Olipa ihanaa taas herätä onnittelulauluun ja koiran naamannuolentaan ja mennä sitten valmiille aamupalalle :-*

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs tämäkään äitee saanut mitään....olis ukko edes onnitellut oma-aloitteisesti....nyyh....koko päivä ollaan kinasteltu.

Vierailija
2/27 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruukkuruusun, 300e lahjakortin stockalle ja kortin. Kortti oli itsetehty, muttei lapsen tekemä, koska lapseni on vasta 8kk :)

Odotan jo innolla niitä aikoja kun saan lahjaksi lapsen omia piirroksia ja askarteluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi oli askarrellut päiväkodissa ihanan kortin minulle, oli oikeen lahjapaperiin kääritty etten näkisi ennen äitienpäivää. Miehen kanssa riideltiin taas kerran ennenkuin lähdin iltavuoroon. Töistä tullessa mieheni antoi minulle suklaalevyn ja toivotti hyvää äitienpäivää, halasi jopa. Itkettää vaan koko ajan, kai se mies välittää musta vielä vähän...

Vierailija
4/27 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain kaks lastani takaisin isilomilta (pitkän työrupeamani jälkeen) ruusujen kera. Olivat kortit piirtäneet vielä lähtiessään, toisessa kortissa äiti oli prinsessa, toisessa Jedi =)

Vierailija
5/27 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheltä 2 erittäin mieluisaa levyä.

Vierailija
6/27 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen (3,5) oli myös miehen kanssa leiponut aamulla kroisantteja, joita sain kahvin ja suklaan kera sänkyyn. Päivällä mies hoiti kaikki kokkailut ja kestitsi vanhempiaan ja siskoa perheineen. Heiltä sain vielä kukkia, suklaata ja muumi-mukin.

Vierailija
7/27 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkodissa mm. korun ja kortteja.

Vierailija
8/27 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sänkyyn ja kylpytakin. Niin ja minä olen vasta vaan koiraäiti :D

Vierailija
9/27 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienon kortti aiheisen hupparin (leather heaven myymälästä ostettu), jota toivoin synttärilahjaksi.

Ja lapsilta(2vanhemmalta) itse tehdyt kortit.

Vierailija
10/27 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kortin, kukkia (pihalle, kun halusin mieluummin niitä), aamupalan + kakun ja vielä lahjan erikseen... No, tämä oli eka äitienpäivä, ehkä yli-innokkuus karisee ensi vuoteen mennessä!

Vierailija
11/27 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

veistossa tehdyn "ikikukan" ja kortin jonka runo toi kyyneleet silmiin : )

Vierailija
12/27 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mansikkakakkua on myös luvassa

Vierailija
13/27 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihania kortteja lapsilta!! Ja mies oli ostanu lahjakortin vaateliikkeeseen ja toiseksi nuorin oli tehny ihanan korun!! Aamupalan sain sänkyyn asti, isot lapset oli sen ihan itse tehneet. Kyllä oli ihana herätä uuteen päivään! :)

Vierailija
14/27 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skumppaa ja suklaata. Välihuomautuksena, että anoppi sai kirjan ja SAMPPANJAA!!! = D

Vierailija
15/27 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä ruukkuruusun plus lahjakortin kasvohoitoon. Paljon sen perinteisemmäksi ei mene, mutta mukavalta tuntuu joka vuosi!

Vierailija
16/27 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä sain parhaan lahjan mitä saatoin toivoa. Otti vapaapäivän, että saadaan viettää päivä yhdessä =)

Vierailija
17/27 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saviperhosen ja jumppakepin. Kaikki lasteni itse tekemiä.

Vierailija
18/27 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli ostanut minulle kuksan, harrastamme nimittäin retkeilyä ja piknikkejä ja kuksa on mainio kapistus sellaiseen. Ja aamupalan sain myös ;-)

Vierailija
19/27 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toinen oli askarrellut kerhossa jalkakylvyn kauniiseen purkkiin. Tyytyväinen olen :)

Vierailija
20/27 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilta laulun, askarteluja ja valkovuokkoja. Mieheltä lahjakortin kauneushoitolaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi