Miss XL (seiskasta bongattua)
mä selailin eilen ehdokkaiden kuvat seiskasta. Ja järkytyin. Olen itse samaa kokoluokkaa 170/94 tällä hetkellä. Ja, kun katsoin niitä kuvia niin huh huh! Ne oli todella pyöreitä. Ei enää mitään muodokkaita. Itse olen hyvin rintava ja siksi koen olevani muodokas. En koe olevani sellainen pallo kuin kisan naiset. Vääristääkö kuvat vai mun peili?! Ei vaan siis itse näytän 2 kk vanhoissa bikinikuvissa paljon paremmalta, en miltään rantapallolta. Ja mun itsetunto on aika surkea. Mutta kyllä sitä paransi, kun näin ne kuvat. Tuli vaan mieleen, että onko ne naiset oikeesti punnittu vai valehteleeko painonsa...
Kommentit (38)
Bmikin on yli 30! Tai kuka ylipainoinen sitä nyt kuvittelisi läski olevansa kun ne miehet tykkää niin kovasti isoista rinnoista....
ja lihaksiahan ei tässä maassa kenelläkään ole kaikki täytyy aina olla läskiä? täytyy olla ällöttävä luonne jotta mollaa muita non stoppina, toivottavasti mielesi on nyt parempi ja elämäsi kukoistaa
ei ole lukihäiriötä, mutta kun suutun niin ei paljoo jaksa kiinnostaa miten kirjoitan! pääasia että menee jakeluun.
Minun mittani 159/64 ja olen karmea tankki enkä todellakaan sulloutuisi bikineihin. Vaatekoko 40. Joissakin malleissa XL.
Salitreenillä, todella kovalla voi läski muuttua lihakseksi mutta silti on iiiiso!
Ap on XL ja kokoa 42
Mä oon 172 ja 72 kg mun kokoni on sama 42..
ja mäkin oon läski
Minun mittani 159/64 ja olen karmea tankki enkä todellakaan sulloutuisi bikineihin. Vaatekoko 40. Joissakin malleissa XL.
Salitreenillä, todella kovalla voi läski muuttua lihakseksi mutta silti on iiiiso!
Mä oon 155 pitkä ja painoin ennen raskautta 64, olen kokoa 38 (paitsi joissain nappipaidoissa ei käy rintojen kohdalta) ja m, joissain jopa s. Käytän kyllä bikineitä, mutta toki joku näyttää niissä varmasti paremmalta. :) Mut niin sitä on ihmiset erilaisia, Enkä mitenkään siis ole laiha itsekään.
Ap on XL ja kokoa 42 Mä oon 172 ja 72 kg mun kokoni on sama 42.. ja mäkin oon läski
Minä painan 80-83 kiloa ja pituutta on 170 cm. Mahdun kokoon L, joskus jopa kokoon M. Käytän myös kokojen 40 ja 42 vaatteita. Takana monipuolinen urheilutausta sekä yli 10 vuoden salitreenit. Läskiä on, mutta myös lihasta.
on ihan rasvaa. Turha muuta selitellä. Mieheni on 185cm ja painaa 90kg, rasvaprosentti on alle 10 ja hän tosiaankin on pelkkää lihasta joten ei mene nuo selitykset sata kiloisesta lihaksikkaasta naisesta läpi.
ja lihaksiahan ei tässä maassa kenelläkään ole kaikki täytyy aina olla läskiä? täytyy olla ällöttävä luonne jotta mollaa muita non stoppina, toivottavasti mielesi on nyt parempi ja elämäsi kukoistaa
Nyt oli sitten valittukin tuo Miss XL. Kärkikolmikossa olivat sitten kisan 3 hoikinta naista ja heitä voi pitääkin aika sopusuhtaisina. Joku tässäkin keskustelussa sanoi että mitä ne muutama ylimääräinen kilo ketään haittaa.
Ei muutama haittaakaan, mutta nuo 20-30 ylimääräistä näyttävät haittavaan jo useimpia äänestäneistä. En minäkään oikein usko että kaikilla kisajilla oli paino ihan totuudenmukaisesti ilmoitettuna. Nuo kolme olivat näköjään myös niitä joista pidettiin seiskan sivuilla vähiten meteliä etukäteen.
Mulle ihan sama onko rouva vai neiti-ihminen tai mistä on kotoisin. Pääasia että paras voittaa. Eli tietenkin nro 7.
ihmeessä sellaisia läskejä lehdessä!??!
laitoin ääneni 4 koska olen hänet oikeasti nähnyt. Ihanan iloinen persoona ja sata kertaa kauniinpi kuin muokatut ja levennetyt kuvansa ja varmaan ainut joka ei kilojaan valehdellut :D eihän suomen xl-missiksi voi eestiläistä valita..
ja olen 182/68 BMI siis jotain kahdenkympin pintaan kai. Ennen synnytyksiä meni pöksyt kokoa 38 samoilla kiloilla, mutta eipä mee enää.
Miksei järjestetä Miss Normaalipainoa? Missikisoissa bmi misseillä on alle 20 ja XL-kisoissa kisaavat selvästi ylipainoiset
omat mitat 170/70 ja pidän itseäni isona tyttönä
Ap on XL ja kokoa 42
ja mäkin oon läski
Ap on XL ja kokoa 42
ja mäkin oon läski
Ap on XL ja kokoa 42
ja mäkin oon läski
Ap on XL ja kokoa 42
ja mäkin oon läski
vai läski...
mä oon170 ja 1oo kiloo.mun mies lähti...
Miksei järjestetä Miss Normaalipainoa? Missikisoissa bmi misseillä on alle 20 ja XL-kisoissa kisaavat selvästi ylipainoiset...
Jos olisi painorajat - sitten voitto menisi aina siinä rajalla olevalle? Esim. jos XL-kisaan vaadittaisiin vaikka 70 kg? Miss-Suomi kisoihin alapainoraja olisi paikallaan, esim. 55 kg. Sitä kevyemmät on anorektikkoja.
Miksi sellaiset kilpailijat on sitten finaalissa mukana, jos ei voi äänestää eikä voittajaksi valita? Eikö myös naimisissa olevat kilpailijat pitäisi silloin diskata, jos nyt kerran valitaan Miss-XL, eikä rouva-XL?