Onko Peten Koiratarvike luotettava firma?
Eli uskaltaako sieltä tilata? Kokemuksia kellään?
Kiitos!
Kommentit (61)
On erittäin luotettava firma. Uskallat tilata.
Saksalaista nettikauppaa osoitteessa zooplus.fi. Heillä on huomattavasti laajempi valikoima kuin peten koiratarvikkeella ja todella edulliset hinnat. Isompien ruokasäkkien erot jopa 10-15 €!
osa tuotteista tuli myöhempänä toimituksena. kyseessä oli ota 3, maksa 2 -tarjous ja tuotteiden saldot vaihtelivat tosi paljon ihan 5 min sisään, joten mitään järkevää ei voinut tilata, koska kassalla jo näytti eioota.
no, lopulta saatiin kaikki takit perille, mutta yksi koira ehti kuolla ja nyt olisi pari takkia ylimääräisenä.
Kyllä uskaltaa tilata.
Kesällä tilasin häkin ja tuli parissa päivässä postiin.
Kyllä on luotettava!Kerroin aikaisemmin,että näyttelyteltassa oli reikiä.Kyllä Peten Koiratarvike palvelee.Vaihtoivat teltan.
Uskaltaa ostaa Peteltä!
Kyllä on luotettava!
Uskaltaa ostaa Peteltä!
Zooplus.fi on kuitenkin sen verran halvempi, että
Käytän aina sitä. Suosittelen testaamaan zooplussaa! Säästät ja toimitukset usein nopeammat zooplussassa.
En tilaisi, ryssivät kaverini tilauksen. Itselläni ollut pitkiä toimitusaikoja. On parempiakin vaihtoehtoja.
pienemmissä on voinut mennä esim. viikko. Mutta siis aina toiminut :)
pukujen ovh oli 60e, maksoin 15e per puku - nopea toimitus, kaikki sujui todella hyvin, suosittelen.
Tilasin nyt ekaa kertaa kissan vessan ja kiipeilypuun, kun satuin sivuille alennuspäivinä. Kolme päivää meni toimituksessa ja kiipelypuu oli hyvä ja kunnossa. Tämä vessa sitten oli kyllä aivan p***a, klipseistä joilla katon saa kiinnitettyä pohjaan oli kaksi jo valmiiksi rikki, myöskään vessakopin kulkuaukkoon kuuluvaa luukkua ei ollut missään eikä myöskään lapiota joka kuului hintaan. En aio tilata vaihtaa uutta tilalle, vaan palautan koko hökötyksen ja ostan muualta.
ihan henk koht, kyllä varmasti uskaltaa tilata on ihan oikea liikekin Porvoossa.
Olen tilannut Peteltä jo useiden vuosien ajan. Koskaan en ole joutunut pettymään. Kerran kun tilasin ison metallisen koiraportin, se oli kahden päivän kuluttua kotiinkuljetettuna ovellamme (ilmaiseksi). Siellä on kilpailukykyiset hinnat ja hyvät tarjoukset. Mielestäni kotimaista pitää suosia, jos tässä ketjussa nyt zooplussaan verrattiin. Sieltäkin olen joskus tilannut, ei valittamista tosin siitäkään.
Olen tilannut Peteltä viisi kertaa. Myyvät ruokaa maininnalla "Heti varastosta, toimitus 1-2 päivää". Kuitenkin kahdella eri tilauskerralla olen joutunut odottamaan ruokaa pidemmän aikaa. Toisella kertaa viikon ja toisella kaksi viikkoa. Joten kannattaa varautua siihen, että toimitus saattaa kestää luvattua kauemmin. Kerran on ollut myös kotitoimituksena tilattu ruokasäkki rikki. 15 kiloa painavaa säkkiä ei ole mukava raahata postiin palautettavaksi.
Peten koiratarvike on toiminut ainakin mulla ihan ookoosti. Joskus on ollut jotain valittamista, mutta suurimmaksi osaksi ei. Monta kertaa olen tilannut. Jos ei Peten tuotteet miellytä, niin löytyyhän netistä vaikka kuinka paljon muitakin koiratarvikekauppoja: http://www.khanpalace.com/kaikki-loytyy-netista-myos-koiralle/
Tilaus tosin tuli nopeasti, mutta kun lähetin yhden tuotteen takaisin pyytäen vaihtoa pienempään kokoon ( koiran vaate), niin on jo kulunut 3 viikkoa ilman, että mitään ko. lafkasta on kuulunut. En voi suositella!!
Nyt se sitten tuli. Vaihdettava tuote oli yhden sentin kalliimpi, ja ilmoittivat sivuillaan että lähettävät postiennakolla jos vaihdettava tuote on kalliimpi. Nyt tuli sitten 10 euron maksettava postiennakkolähetys. Taidan jättää sen lunastamatta.
Tilasin koiranruokaa 12 kg, oli postista noudettavissa 2 vrk päästä. Kaupan päälle vielä reppu ja kalenteri. Hinta 20 eur (10% alennus eikä toimituskuluja) halvempi kuin lähimmästä "kiinteästä" kaupasta tilattuna postiin. Maksoin etukäteen verkkopankissa niin vähän jännitti...