Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä lähden Pohjois-Karjalaan, kotiseudulle Pohjois-Karjalaan.....

Vierailija
08.05.2010 |

Dam dididam, didi damdamdam damdam, minä lähden p-k:n, vaihdan farkut verkkarihousuun, kotiseudulle p-k:n, juon kaljaa auringonnousuun...

Oi että, tätä p-k:n tyttöä sykähdyttää aina tämä kappale vaikka asunut pääkaupunkiseudulla yli 20v..

Kaipaan jollakin tavalla varmaan aina takaisin järvisuomeen ja karjalaan..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi näitä E-K maisemia jotka nytkin avautuvat ikkunasta saimaalle. Illalla rantasaunaan ja pari olusta kaveriksi ja lapsille muumilimpparia ja jafaa.

Vierailija
2/6 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka en ole asunut siellä kuin pari vuotta vauvana. Mökki tosin on siellä eli tunneside on säilynyt. Kyseinen biisi soi aina, kun mökille ajellaan, lapsetkin osaavat biisin hyvin :)

Mä asun Hämeessä nykyään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaankin vedän 'Pohjois-Karjalan'..porukka tykkää tanssia ja muutenkin...

Vierailija
4/6 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kans sieltä kotoisin, vanhemmat asuu siellä vielä ja iso osa todella läheistä sukua: sisko ja veli, serkkuja, tätejä, setiä, mummo jne. Meikä ollut maailmalla nyt viitisentoista vuotta: ensin opiskelemassa ja töissä ulkomailla, sitten jäin Helsinkiin. Täällä löytyy töitä minun poriifilille, mutta Pohjois-karjalasta ei :-( Muuten kyllä lähtisin sinne viivana: omaan taloon, omieni keskelle, oman perheen kanssa...

Vierailija
5/6 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö etelästä

Vierailija
6/6 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tykkään tuosta biisistä niin kuin kaikista Leevi&the Leavingsien biiseistä. Pohjois-Karjalassa tosiaan oli aina hyvä meininki eikä hienostelusta hajuakaan ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi