"Pitääkö" rintojen tulla aina kipeiksi alkuraskaudessa?
Onko täällä naisia, joilla rinnoissa alkuraskaus ei ole tuntunut miltään, vai onko se yksi selvimmistä raskausoireista, että rinnat tulevat todella aroiksi ja kipeiksi?
Kommentit (12)
Mulla se, että rinnat eivät ole olleet kipeitä, on aina kertonut keskenmenosta. Mutta ei se oire tietenkään kaikilla tule. Kaksi lasta ja monta keskenmenoa.
Itsellä kyllä tuli ja ovat vieläkin tosi arat.
Mulla on kyllä muutenkin usein tosi arat rinnat, joten ehkä tämä on mun rintojen joku ominaisuus...
kolmessa on rinnat kipeytyneet heti alussa, kahdessa ei. Joten ei "pidä".
Itselläni kaksi onnistunutta raskautta, ei koskaan keskenmenoa. Rinnat eivät ole olleet kipeät missään vaiheessa ollenkaan. Alkuraskaudessa ainoat oireet oli ällötys jos ei syönyt ja väsymys. Nämäkin alkoi 2-3 viikkoa testistä. Muista, mikään oire tai sen puute ei kerro miten hyvin tai huonosti raskaus etenee!!! Huolestu vasta sitten jos alat vuotaa verta tai on hyvin voimakkaita kipuja.
mitään outoja tuntemuksia. Kätilö muuten synnärillä kysyi asiasta ja kun kerroin, ettei rinnat olleet raskausaikana kipeät, totesi, että hyvä asia. Yleensä ne naiset, joilla rinnat ei ole raskausaikana kipeät, eivät saa helposti rintatulehduksia.
Mun kohdalla piti paikkansa, yli 1okk imetystä takana, eikä vielä yhtään tulehdusta.
yksi keskenmeno ja mulla oli kyllä niinpäin, että kesken menneessä oli pahoinvointia ja rintojen arkuutta, mutta onnistuneessa ei alussa mitään muita oireita kun kovat, monta viikkoa kestäneet "kuukautis"kivut.
Mulla kaksi tervettä lasta ja kummastakaa ei kipua tisseis. 4keskenmenoa eikä niissäkää mitää. Nyt raskaana rv7 ja tissit oli hemnetin kipeet. Ntt enää arat. Kattoo kui käy. Toiv hyvin :)
ensimmäisessä raskaudessa. Toisessa kyllä.