Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

teatteriin pukeutuminen

Vierailija
07.05.2010 |

Olen menossa mieheni kanssa teatteriin katsomaan musikaalia, eikä minulla ole käsitystä, miten sinne pukeudutaan *hävettää*.

Vihdoinkin päästään yhdessä jonnekin, 2 vuotta olen ollut kiinni lapsosissa ja nyt menemme ensin siellä teatterissa syömään ja sitten katsotaan se musikaali. Ihanaa!! Emme ole siis ennen käyneet teatterissa ja en haluaisi olla väärin pukeutunut.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli sellaiseen vaatteeseen, missä menisit esim päivällä pidettäville mummon synttäreille. Tavallinen parempi vaate, ei mikään juhlapuku, mutt a jotain "vähän siistimpää". Joku kiva leninki tai kivat housut ja neule on ihan ok. Mieluusti jotain, missä on mukava istua pitkään. Ja jotain pitkähihaista, ettei tule kylmä.

Vierailija
2/13 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis juhlatamineisiin tarvitse sen teatterintakia alkaa pynttaytymaan, tavalliset siistit vaatteet on ok.

Jos haluat niin toki voit laittaa juhlavammatkin vaatteet paalle (ei nyt kuitenkaan mitaan pitkaa iltapukua :-)...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli semmoiset vähän siistimmät vaatteet.

Vierailija
4/13 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se ole yleisölle näytöspaikka vaan kokemuspaikka. Ja tuskin teatterintekijätkään olettavat että ihmiset pukeutuvat "hienosti".

Kokekaa hyvät ihmiset se, mitä lavalla näette älkää sitä millaisen ulkoisen kuvan muille annatte.

Vierailija
5/13 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienommin teatteriin. Tämä saa oloni tuntumaan juhlavammalta ja tiaisuuden rikoisemmalta kuin kotisohvalla loikoilun.

Vierailija
6/13 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta teatteriin ei tarvitse erikseen pukeutua. Ei kai se ole yleisölle näytöspaikka vaan kokemuspaikka. Ja tuskin teatterintekijätkään olettavat että ihmiset pukeutuvat "hienosti".

Kokekaa hyvät ihmiset se, mitä lavalla näette älkää sitä millaisen ulkoisen kuvan muille annatte.

Mä kun kuljen päivät töissä jäykässä jakkupuvussa ja illat pihalla vanhoissa verkkareissa, en kyllä voi kummissakaan noista mennä "kokemaan" mitään teatteria. Kyllä mun täytyy molemmista suunnista lähtiessä vaihtaa päällä jotain sopivampaa...

Vierailija
7/13 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta valitettavaa niinkuin tästäKIN ketjusta huomaa, että kukaan ei nykyään välitä mistään mitään....

Farkuissa kehdosta hautaan.. Ihan sama.......

Vierailija
8/13 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta valitettavaa niinkuin tästäKIN ketjusta huomaa, että kukaan ei nykyään välitä mistään mitään....

Vierailija
9/13 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita ykkösiä päälle?

Teatteria tehdään vain niille jotka osaavat pukeutua hienosti?

Vierailija
10/13 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä vähän teatteristakin. Jonnekin Kansallisteatterin suurelle näyttämölle on luontevampaa mennä hienoissa vaatteissa kuin johonkin pienempään teatteriin.

Mitään pukeutumiskoodia ei kuitenkaan ole.

Vierailija
11/13 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vahtii lippuluukulla tai ovella ettei kukaan tule epähienoissa vaatteissa katsomoon :)

Vierailija
12/13 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leea Klemola ohjaa tuskaisen komedian ja vahtii lippuluukulla tai ovella ettei kukaan tule epähienoissa vaatteissa katsomoon :)

Vierailija
13/13 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leea Klemola ohjaa tuskaisen komedian ja vahtii lippuluukulla tai ovella ettei kukaan tule epähienoissa vaatteissa katsomoon :)

että mä en ole kyllä koskaan teatteriin lähtenyt "ykkösissä", mutta olen yleensä pyrkinyt pukeutumaan kivasti, esim. hameeseen tai mekkoon tai siistimpiin housuihin. Kyllä farkutkin voi minusta laittaa jonkun juhlavamman vaatekappaleen kanssa, mutta itse en laittaisi, koska en ikinä käytä farkkuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän