Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kaupunkilainen!

Vierailija
07.05.2010 |

En viihdy maalla, koska pidän virikkeiden tulvasta, jonka kaupunki tarjoaa helpoiten tällaiselle välillä sähäkälle ja välillä joutilaalle ja omiin mietteisiinsä hautautuvalle ihmiselle. Haluan ajatella paljon ja tehdä vähän. Haluan toteuttaa luovuuttani aina joskus, mutta en niin, että tämä asia täytyy hoitaa nyt, kun esim asuinympäristö niin vaatii. Pidän joutilaisuudesta, suunnittelemattomuudesta ja yllätyksistä.

Remppautin perheasuntomme (3 h +k) pari vuotta sitten. Minulle sopii parhaiten, että voin vain sisustaa sitä mieleisekseni, nyt kun sen raamit ovat kunnossa. Kotona on viihtyisää. En halua enempää arkisia asioita hoidettavakseni. Kolmessa lapsessa ja kodissa on tarpeeksi!

Minulle riittää yksi puu, joka näkyy erkkeristämme sekä kävelymatkan päässä olevat leikkipuistot ja puistot! Puu on siitä kiva, että siitä voi katsoa sään. Merituuli puhdistaa ilmaa, ihanaa! Kesälomalla käymme mummolassa mökillä. Se on sopivaa vaihtelua lapsillekin, jotka voivat tallustaa paljain jaloin ja nähdä erilaisia asioita kuin täällä kaupungissa. Voidaan käydä syksylläkin siellä marjassa ja sienessä.

Kutsun ruokavieraita. Käyn kahviloissa. Ostan mieleisiäni vaatteita. Kaikkea kohtuudella. On hyvä, että asuntomme vaatehuoneisiin mahtuu vain rajallinen määrä säilytykseen, niin kulutuksessakin säilyy kohtuus ja tavara kiertää kirpparille.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi