Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet kaupassa :-)

Vierailija
07.05.2010 |

Soittaako teidän miehet kaupasta öpaut kolme kertaa kysyäkseen mitä ostais? Mä laitoin kyllä sille lapun mukaan.....hih

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tulos on sen näköistäkin...

Vierailija
2/12 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertaa, mutta kerran ainakin. Ja oikeasti, AINA. Ei oo edes hassua. Toisaalta, parempi kai että soittaa kun ei tuo jotain ollenkaan, mutta vituttaa silti, kun se ei voi kuunnella, mitä mä sanon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa myös kauppalistan mukaan. Aina jokin unohtaa vaikka lukee listassa.

Toisaalta ei vaimonikaan ole mikään tarkka. Yhtälailla hänkin unohtelee asioita. Johtuu työstä. Helppo teidän kotonaolijoiden on motkottaa. Työnteko vie muistikapasiteettia ja tarkkuutta.

Vierailija
4/12 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein samalla vaivalla menisin itse sinne! Nykyään kyllä vähemmän, on vissiin oppinut luottamaan itseensä/listaan. :)

Vierailija
5/12 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä asia on se että kauppalista unohtui autoon tai olohuoneen pöydälle -__-

Vierailija
6/12 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein kyllä minä soitan perään ja teen vähän lisäyksiä listaan:)

Vierailija
7/12 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku meil kerra sattu et isännän piti mennä seuraavana päivänä kauppaa ja sillo oli Runeberginpäivä ja tulee sit ostettuu niitä torttuja. meikä teki kauppalapun,jonka kirjotan sit tosi selkeesti sillo ku isäntä käy asioilla ettei nyt ois vaa mitää epäselvää ja sit se viel lukee sen ja jos jotai on ni sit kysyy viel ja varmistaa. No mie kirjotin sit siihe vaa et tortut ja se et ok. illal tulin töistä kotia, missä tortut?No mies ei ollu niitä sit ostanu ku oli miettiny et mitä torttuja se tarkottaa,torttutaikinaa vai mitä eli jäi sit tortut kauppaa:)

Vierailija
8/12 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa omat ruokansa eikä kysele minulta turhia

Vierailija
9/12 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tuo sen, mitä pitääkin. Joskus on muistilappu mukana. Joskus vaan sanon, että tuo jotain ruokaa (eli mistä tehdään jotain), jos en tarvitse mitään tärkeää. Tietää tuoda maidot ja leivät normaalisti.

Joskus tosin voi soittaa, jos olen sanonut, että tuo sitäkin eikä sitten kaupassa enää muista, mitä se oli. Tosin joskus voin tehdä itse samoin. Eli soitan miehelle ja kysyn, tarviko hän jotain erikoista.

Vierailija
10/12 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa myös kauppalistan mukaan. Aina jokin unohtaa vaikka lukee listassa.

Toisaalta ei vaimonikaan ole mikään tarkka. Yhtälailla hänkin unohtelee asioita. Johtuu työstä. Helppo teidän kotonaolijoiden on motkottaa. Työnteko vie muistikapasiteettia ja tarkkuutta.

Vierailija
11/12 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sen sijaan soittelen silloin tällöin.

Vierailija
12/12 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviää kauppaostoksista ihan itsenäisesti. Tekstarin voi laittaa, että onko minulla toiveita kaupasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi