Lue keskustelun säännöt.
Luin vauva-lehteä, ja mua alkoi itkettämään kun luin juttua kohtuun kuolleesta kaksosesta
07.05.2010 |
Nyt kun minulla on oma lapsi, tuollaiset tapahtumat riipivät sydäntä. Aikaisemmin en olisi noin reagoinut.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta silloin, kun pikkuveljeni oli vauva, kaikki tuollaiset jutut tuntuivat kamalilta. Samoin vauvan itku oli sellainen asia, johon huomaamatta reagoi. Olin 12-vuotias, kun veljeni syntyi.