Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sua pakotettu tai painostettu seksiin?

Vierailija
26.04.2010 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka mua ei huvittais sekstata ollenkaan.

Vierailija
2/12 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

annan aina heti kaikille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyy 4, joka aika ajoin muistaa omat kokemuksensa :(

Vierailija
4/12 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en suostunut. Tunsin rajani jo teini-iässä.

Vierailija
5/12 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostunut minäkään, mutten mahtanut mitään. Olin silloin vielä lapsi ja tekijä oli vain vähän vanhempi naapurin poika.

Vierailija
6/12 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

useamman kerran. Eron jälkeen (7 v aikaa) en ole halunnut enkä halua enää seksiä kenenkään kanssa.

Vierailija
7/12 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se hakattiin!

Vierailija
8/12 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en suostunut. Tunsin rajani jo teini-iässä.

tän vastaukseni, niin se tuntui jotenkin tylyltä niitä kohtaan, jotka on painostuksen edessä joutuneet suostumaan seksiin. En tarkoittanut mitenkään brassailla tällä, ehkäpä sain innoituksta tuosta 17-v tyttö ja 23-v mies -ketjusta, jossa monella tuntui olevan vähän sellainen käsitys, että teini-ikäinen tyttö ei voi tuntea omia rajojaan. Sanoisin kyllä, että voi. Mulle oli ainakin hyvin selvää, että päätän itse, milloin aloitan seksin harrastamisen.

Vierailija
9/12 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin kyllä rajani, kun olin teini ja menetin neitsyytenikin "vasta" 17 vuotiaana, mutta se ei tarkoita etteikö minua olisi painostettu tai pekotettu seksiin..! On sekä painostettu, että pakotettu, eikä siinä paljon omien rajojen tietäminen auttanut..

Vierailija
10/12 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

painostettu. Olen antanut periksi painostukselle, ja se kaduttaa. Nykyisin en suostuisi ikinä jollei omia haluja olisi.

Vierailija
11/12 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

[ monella tuntui olevan vähän sellainen käsitys, että teini-ikäinen tyttö ei voi tuntea omia rajojaan. Sanoisin kyllä, että voi.

Moni seksielämäänsä aloitteleva on ihan hukassa sen suhteen mikä on normaalia, mitä kuuluu odottaa. Itse muistan nuoruudesta monia ketoja jolloin ei olisi oikeastaan halunnut, mutta luuli että piti. Kun oltiin suhteessa. Kun mies tajusi väärin antamani viestit. Jne.

Omien tytärten kasvattamisessa tämän on se juttu jonka niin toivoisin menevän perile - että on ihan ok tuottaa pettymys pojalle/miehelle, että on ok sanoa että hei, tajusit väärin: kun pyysin viereeni nukkumaan tarkoitin vaan nukkumista, ja että vaikka seurustellaan/asutaan yhdessä/ollaan naimisissa/eilenkin halusin, ei se tarkoita sitä että pitää suostua.

Oman ruumiin ja rajojen kunnioitus, ja se että ne on IHAN yhtä tärkeitä kuin miehen toiveet, oli mulle läksy jonka opin surkean myöhään. Viitsinkö edes sanoa? Kolmekymppisenä.

Vierailija
12/12 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kerran olen joutunut suostumaan ilman omaa tahtoa parisuhteessa.