Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksitön avioliitto, mahdollista?

Vierailija
07.05.2010 |

Voiko pariskunta olla onnellinen yhdessä, vaikka fyysinen puoli ei toimi? Kaikki muut asiat toimivat moitteettomasti, mutta toista ei enää koe viehättävänä/seksuaalisesti haluttavana.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

36. vai normaali? rakkaus ja seksi ovat kaksi eri asiaa. Tiedä se.

Vierailija
42/62 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoinko minä että meillä ei ole seksiä? halooo..

Tarkoitin että jos pari sopii yhteistuumin että seksi ei harrasteta niin se on silloin normaalia heille. Mutta jos toinen kieltäytyy seksistä yksintuumin, niin siinä on silloin ensin keskustelunpaikka ja yleensä suhteessa on muutakin pielessä. Ei onnellinen, miestään rakastava nainen kieltäydy seksistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sanonut mitään tuollaista ennenkuin nyt. Jos nuoruus on sitä, että on vireä seksielämä, olen mielelläni ikäistäni nuorempi. :D

Tietysti jos sinä liikut 55+ genressä, niin sitten tilanne alkaa olla toinen - mutta sielläkin miesten halut säilyvät tutkimusten mukaan reilusti naisia pidempään.

Suomeksi: papatkin kituvat seksittömyydessä.

Vierailija
44/62 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitähän käytetään myös seksifilmiteollisuudessa, se on vaan sana.. .

Vierailija
45/62 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sanonut mitään tuollaista ennenkuin nyt. Jos nuoruus on sitä, että on vireä seksielämä, olen mielelläni ikäistäni nuorempi. :D Tietysti jos sinä liikut 55+ genressä, niin sitten tilanne alkaa olla toinen - mutta sielläkin miesten halut säilyvät tutkimusten mukaan reilusti naisia pidempään. Suomeksi: papatkin kituvat seksittömyydessä.

minä olen 36v. ja sinä?

Vierailija
46/62 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että idiomi on ollut olemassa ennen seksifilmiteollisuutta.

Vierailija
47/62 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehessä on vika jos naisella ei ole haluja.

Vierailija
48/62 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä otit heti lähtökohdaksi, että seksistä kieltäytynyt vaimoni on onneton (ilman muuta minun vuokseni, eikö), ja haluaa siksi seksittömän liiton, sillä onnellinen nainenhan ei kieltäydy seksistä.

Sinä siis syyllistit minut suoraan seksittömyydestä, mikä on naisille hyvin tyypillistä. Ongelmakohta ei ole koskaan itsessä, vaan löytyy parisuhteessa yleensä poikkeuksetta miehestä.

Nyt on kuitenkin niin, että onnellisuutta ei voi parisuhteessakaan ulkoistaa toisen vastuulle. Minä en ole lopulta vastuussa parisuhteen toisen osapuolen ajatuksista, eikä hän voi niistä minua syyllistää. Muutos alkaa itsestä, jos on alkaakseen.

Itse en jäänyt ottamaan asiasta enempää selvää, sillä minä tahdon vielä elämässäni hellyyttä, läheisyyttä ja seksiä. Ainoa mitä kadun, että kiduin tässä tilanteessa vuosia, ennen kuin päätin, että tämä riittää.

33

PS. Olen muuten vanhempi kuin sinä, ja se näkyy tässä keskustelussa.

Et sanonut mitään tuollaista ennenkuin nyt. Jos nuoruus on sitä, että on vireä seksielämä, olen mielelläni ikäistäni nuorempi. :D Tietysti jos sinä liikut 55+ genressä, niin sitten tilanne alkaa olla toinen - mutta sielläkin miesten halut säilyvät tutkimusten mukaan reilusti naisia pidempään. Suomeksi: papatkin kituvat seksittömyydessä.

sinä et edes ymmärrä mitä luet, joten unohdetaan koko juttu minä olen 36v. ja sinä?

Vierailija
49/62 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä voi olla vaikka ei seksiä olisikaan. haloooo

Vierailija
50/62 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten hellyys ja läheisyys ei ole sama kuin seksi niitä voi olla vaikka ei seksiä olisikaan. haloooo

Vierailija
51/62 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole perustarve, niin tätä voisi verrata siihen, että jompikumpi haluaa lapsen ja toinen ei halua. Sitten se, joka haluaa, ei missään tapauksessa saisi erota vain tällaisen asian takia, koska lapsen saaminen ei ole perustarve- ilman lasta voi aivan hyvin elää vaikka 100- vuotiaaksi eikä siihen kuole, kuten ruoan ja juoman puutteeseen. Eli jos arvostelee seksittömästä liitosta lähtijää, niin pitää arvostella myös naista, joka etsii uuden miehen, jos entinen ei halua lasta.

Vierailija
52/62 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytetyn Maslowin tarvehierarkian mukaan seksuaalisuus on perustarve ihmiselle. Armeijassakin muistan samaiseen hierarkiaan törmänneeni ja koulussa psykan tunnilla. Ei silti tarkoita etteikö seksiä ilman voisi elää tai ettei sitä voisi olla haluamattakin.

Kun siihen liittyy sellaisia asioita kuin läheisyys ja jopa sosiaalinen hyväksyntä, niin sitä harvinaisemmaksi seksuaalisuuden kieltäminen perustarpeena tulee.

http://en.wikipedia.org/wiki/Maslow%27s_hierarchy_of_needs

Kun teidän on näköjään niin ylivoimaisen vaikea kirjoittaa prostituoitu, niin ehdottaisin että otetaisiin käyttöön sana prostituutti. Ulkomaan kielestä tuo muutenkin on käännetty, mielestäni vähän hassusti. Huora ja vosu on tietty vieläkin helpompi kirjoittaa.

Vierailija
53/62 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liittoa, jossa on läheisyyttä mutta ei seksiä. Odotan innolla, josko sellainen ilmaantuisi.

Vierailija
54/62 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
55/62 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole perustarve, niin tätä voisi verrata siihen, että jompikumpi haluaa lapsen ja toinen ei halua. Sitten se, joka haluaa, ei missään tapauksessa saisi erota vain tällaisen asian takia, koska lapsen saaminen ei ole perustarve- ilman lasta voi aivan hyvin elää vaikka 100- vuotiaaksi eikä siihen kuole, kuten ruoan ja juoman puutteeseen. Eli jos arvostelee seksittömästä liitosta lähtijää, niin pitää arvostella myös naista, joka etsii uuden miehen, jos entinen ei halua lasta.

Vierailija
56/62 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joidenkin ihmisten on niin mahdotonta kuvitella, miksi toiset ihmiset ajattelevat eri tavalla kuin he. Jos itse pitää lasten saantia tärkeänä, niin ihmettelee, miksi joku toinen ei pidä. Sitten jos itse ei halua seksiä, niin ei ymmärrä, miten se jollekin voi olla niin tärkeää. Mielestäni jos kerran ainoa oikea syy erota on se, että jompikumpi ei pääse täyttämään perustarpeitaan, niin vain silloin voi erota, jos toinen estää toisen osapuolen juoman- tai ruoansaannin tai pistää takapihalle kettinkiin ilman suojaa. Aina täällä perustellaan, että eihän seksin puutteeseen kuole, joten ei se ole mikään perustarve, vaikka aiheuttaakin merkittävää henkistä kärsimystä, niin kuoleeko muka esim. lapsettomuuteen? Ei.

Vierailija
57/62 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kvartaalin aikana pari yhden illan suhdetta.

En ole niistä ylpeä, mutta en kadukaan. Vaimoni ei saanut niistä koskaan tietää, mutta ne jouduttivat ilman muuta avioliiton loppumista.

Harva ymmärtää mitä on harrastaa seksiä monen vuoden jälkeen parhaassa seksuaalisessa iässä.

38 petitkö vaimoasi ennenkuin ero tuli?

Vierailija
58/62 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luvan, avlta tuttuun tyyliin "hae sitten seksisi muualta". Joten teknisesti en edes pettänyt. Mutta juttu ei ehkä mennyt lopulta ihan niin kuin vaimo toivoi.

Vierailija
59/62 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytetyn Maslowin tarvehierarkian mukaan seksuaalisuus on perustarve ihmiselle. Armeijassakin muistan samaiseen hierarkiaan törmänneeni ja koulussa psykan tunnilla. Ei silti tarkoita etteikö seksiä ilman voisi elää tai ettei sitä voisi olla haluamattakin. Kun siihen liittyy sellaisia asioita kuin läheisyys ja jopa sosiaalinen hyväksyntä, niin sitä harvinaisemmaksi seksuaalisuuden kieltäminen perustarpeena tulee. <a href="http://en.wikipedia.org/wiki/Maslow%27s_hierarchy_of_needs" alt="http://en.wikipedia.org/wiki/Maslow%27s_hierarchy_of_needs">http://en.wikipedia.org/wiki/Maslow%27s_hierarchy_of_needs</a&gt; Kun teidän on näköjään niin ylivoimaisen vaikea kirjoittaa prostituoitu, niin ehdottaisin että otetaisiin käyttöön sana prostituutti. Ulkomaan kielestä tuo muutenkin on käännetty, mielestäni vähän hassusti. Huora ja vosu on tietty vieläkin helpompi kirjoittaa.

Kaikkea paskaa sitä kuuleekin, vai että ihan hierarkia.. :D no on se hyvä että osaat prostitoidun kirjoittaa oikein, vaikka käyttänet huora sanaa usemmin päivättäisessä puheessasi.

Vierailija
60/62 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin monta viestiä, mutta nyt jo kaduttaa. Tämän AV:n ongelma on se, että puolet keskustelijoista on liikkeellä peruskoulupohjalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän