Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin viikko sitten päänkuvauksessa. Joko voin huokaista helpotuksesta?

Vierailija
17.05.2010 |

Sairaalasta ei ole viikon aikana kuulunut mitään. Kai sieltä olisi soitettu, jos jotain vakavaa olisi löytynyt.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUNUAISISTA OLI KYSE... labrat oli kans viimeviikolla. Aika nefrologille 24.5.. karseeta tää epätietoisuus kun on kolme lastakin. Välillä meinaa ihan tulla itku kun ajatukset harhailee jotain munuaissyövästäkin ja siitä että kohta mä kuolen ja lapset jää idiootti isän hoiviin...

Vierailija
2/6 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että ajatukset ovat välillä pahimmassa vaihtoehdossa.

Itse olen ajatellut, että jos päästä jotain löytyy, niin se leikataan ja jatkan elämääni.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut kovia päänsärkykohtauksia ja joka päivä on pää jonkin verran kipeä. Lisäksi on huimausta ja muitakin "omalaatuisia" oireita. Neurologilta sain lähetteen kuvaan.

ap

Vierailija
4/6 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kävin helmikuussa, ei soiteltu perään, eikä siis ollut poikkeamiakaan kuvissa

Vierailija
5/6 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenkin tosi positiivinen ja tiedän, että oli vastassa mitä vaan niin minä taistelen. Jotenkin helpottaa tieto, että oikeessa munuaisessa on näkynyt jokin rakkula ultralla ja vasemmasta ei ole mainittu mitään et ainaki ois sit se yks terve munuainen kai ja silläkin pärjää. Ja sen tiedän myös, että labra arvot eivät ole olleet ihan kamalia. Proteiinit ja punasolu arvot ovat olleet raskausmyrkytyksen jälkeen edelleen koholla. (vauva 4,5kk) ja sen takia alettiin tutkia, kun sanoivat ettei voi enää johtua tuosta myskytyksestä. Saako sulta ap udella miksi jouduit tuohon kuvaukseen?

Vierailija
6/6 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivotaan ettei meillä ole mitään kauheeta vastassa kummallakaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän