Noloimmat stondikset/ruiskahdukset
Kertokaas miehet noloimpia paikkoja missä on alkanu stondaa tai olette jopa lauenneet. Hierojalla, lääkärissä, kosmetologilla yms?
Kommentit (550)
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:52"]Miehenä kadehdin naisia, joilla kiihotus ei näy päälle. Ei ole kivaa kävellä kulli pystyssä kun joku naikkonen saa aikaan sen suloisen kutkutuksen. Edes runkkaus ei auta, jos on vaan niin pantava nainen.
[/quote]
Tämä
Eilen. Oltiin ensitreffeillä naisen kanssa, netissä tavattu. Isot ihanat tissit ja makuuhuonesilmät. Armoton erektio ja panetti aivan sikana. Kun noustiin ravintolan pöydästä, oli pakko tehdä se vyön alle manööveri, ettei kulli olis pökännyt naista otsaan. Hyvästeltiin halaamalla ja tuntui että housuissa räjähtää.
Onni onnettomuudessa on se, että luulen että se nainenkin kävi kuumana minuun. Ehkä ensi kerralla päästään jo panemaan. Ainakaan en kestä monia seksittömiä treffejä, kun kulli alkaa seistä jo pelkästä läheisyydestä.
Jos tunnistat itsesi, niin anna mulle. Haluan sua niin paljon että näköä haittaa. Ja seisoo nytkin, kuin rautakanki.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 10:01"]Kylläpäs taas panettaa, kun tätä erehtyy lukemaan. Ja stondis on taattu.
[/quote]
Sama. Eikä halukasta naista lähimaillakaan...
T. Masokisti kanki kovana
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:01"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 10:01"]Kylläpäs taas panettaa, kun tätä erehtyy lukemaan. Ja stondis on taattu.
[/quote]
[/quote]
Mielelläni helpottaisin oloasi vähän... käsillä, suulla, ja tietenkin sillä osallani, joka kaipaa helpotusta myös... isoa ja kovaa.
Krapulapanetus on aivan kauhea. Kaduttaa, etten vienyt sitä yhtä miestä kotiin, etenkin kun tunsin valtavan seisokin housuissa kun tanssittiin hitaita. Nyt tarvitsen sitä kullia sisääni. Panettaaaa
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:26"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:01"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 10:01"]Kylläpäs taas panettaa, kun tätä erehtyy lukemaan. Ja stondis on taattu.
[/quote]
[/quote]
Mielelläni helpottaisin oloasi vähän... käsillä, suulla, ja tietenkin sillä osallani, joka kaipaa helpotusta myös... isoa ja kovaa.
Krapulapanetus on aivan kauhea. Kaduttaa, etten vienyt sitä yhtä miestä kotiin, etenkin kun tunsin valtavan seisokin housuissa kun tanssittiin hitaita. Nyt tarvitsen sitä kullia sisääni. Panettaaaa
[/quote]
Tämä nyt ei varsinaisesti auta tilannetta...
Joka kerta kun näen sut. Ei sentään roiskahda, mutta seisoo niin että järki ei juokse. Kaikki veri menee mulkkuun, ja se haluaa vain sun sisään. Panettaa niin ettei veri kierrä kuin kyrvässä.
Anteeksi etten osaa vietellä tai houkutella. Kulli seisoo ja samalla myös järki. Ota multa suihin tai anna mun panna, ja musta tulee ihan normaali herrasmies. Just nyt seisokki vaan hallitsee mielen ja ruumiin. Seisoo ja paisuttaa aina vaan. Mun on pakko saada. Sinulta. Joko suihin tai sitten sinne tiukkaan synnyttämättömään alakertaan.
Kulta mua panettaa. Ihan sairaasti.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:13"]Joka kerta kun näen sut. Ei sentään roiskahda, mutta seisoo niin että järki ei juokse. Kaikki veri menee mulkkuun, ja se haluaa vain sun sisään. Panettaa niin ettei veri kierrä kuin kyrvässä.
Anteeksi etten osaa vietellä tai houkutella. Kulli seisoo ja samalla myös järki. Ota multa suihin tai anna mun panna, ja musta tulee ihan normaali herrasmies. Just nyt seisokki vaan hallitsee mielen ja ruumiin. Seisoo ja paisuttaa aina vaan. Mun on pakko saada. Sinulta. Joko suihin tai sitten sinne tiukkaan synnyttämättömään alakertaan.
Kulta mua panettaa. Ihan sairaasti.
[/quote]
Niin muakin. En malta odottaa, että työnnyt minuun. Pane mua.
Oli niin nolo stondis etten kehtaa siitä edes kertoa. Armottoman kova ja näkyvä erektio, joka vaan paisui ja piteni enkä voinut mitään. Pahinta on, että pelkkä sen ajattelu saa taas kullin kovaksi ja seisoo niin etten pysty kuin kävelemään mahdollisimman luonnollisesti kulli vyön alla vessaan kädelle.
Miten joku niin nolo voi olla niin perhanan kiihottavaa? Taas nostaa kyrpä päätään, kun vain ajattelenkin sitä tilannetta.
Yritä tässä tehdä töitä, kun kaikki veri pakkautuu mulkkuun. Tulis se yksi nainen ja helpottaisi tilannetta, vaikka hänet tuntien, ensin kiusattaisiin niin, että mun levikset tosiaan repeis kun kivikova kyrpä puskis niistä läpi.
Tiedät ehkä nyt, miksen kehtaa nousta ylös palaverin jälkeen. Housuissa on sellainen teltta, että pöytä kohta kohoaa.
Tämäkin ketju meni nettiseksivonkaukseksi ja noloksi keskusteluksi. Kertokaa nyt suoraan niitä tilanteita! En halua lukea mitään teiniheruttelua.
Olin naisen kanssa tavannut muutaman kerran, kahvilla ja syömässä ym treffejä. Tällä kertaa näimme naisen kotona, hän oli kokannut ja söimme, otimme viiniä ja ihan vain istuskelimme sohvalla juttelemassa. Halauksia ja suukkoja enempää ei ollut tapahtunut, enkä olettanut, että tuollakaan kertaa seksiin asti etenisimme.
Jossain vaiheessa kävin heittämässä vettä ja sitten vessassa se tapahtui. Näin naisen alusvaatteita pyykkitelineellä, ja buum kulli alkoi pullistua. Koitin ajatella kaikkea epäkiihottavaa, mutta mielessä risteili, kuinka riisuin naista ja samalla puin noita pitsihärpäkkeitä hänelle, miten pikkuhousut uppoa pakaroiden väliin ja rinnat heilahtelee liiveissä. Lisää ns. pökköä pesään sain kaikista purkeista ja purnukoita, lasisista hajuvesipulloista. Kaikki se oli jotenkin niin naisellista ja viehkoa verrattuna omaan vessaan, että stondis paisui aivan uusiin mittoihin. Enpä ennen tätä osannut kuvitella, että naisen vessa saisi kyrvän nousemaan. Olin ollut puutteessa pitkään, eikä hommaa helpottanut, että olin ihastunut naiseen. Halusin häntä, mutta en halunnut käyttäytyä kuin kiimainen sika.
Päätin sitten muina miehinä seisovan kullini kanssa mennä takaisin sohvalle jutustelemaan. Ajattelin, että jos nainen huomaa jöpötyksen, niin sanon suoraan, että halut on kovat ja nainen ihan heeelvetin seksikäs. Hävetti aivan pirusti, kun en tiennyt minkä reaktion saisin vastaan. No tottakai hän huomasi. Sain kakistettua suustani nuo sanat ja sekunnissa oli muna naisen suussa. Laukesin muutamalla imulla. Tunne oli nöyryyttävä ja nautinnollinen yhtä aikaa. Tuo ensimmäinen roiskahdus nolotti pitkään, vaikka nainen oli selvästi mielissään, että aiheutti niin nopean laukeamisen. Siitä sitten jatkoimme pelehtimistä tuona iltana pitemmän kaavan mukaan. Jatko on historiaa, nykyään tuo nainen on vaimoni.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 17:27"]Olin naisen kanssa tavannut muutaman kerran, kahvilla ja syömässä ym treffejä. Tällä kertaa näimme naisen kotona, hän oli kokannut ja söimme, otimme viiniä ja ihan vain istuskelimme sohvalla juttelemassa. Halauksia ja suukkoja enempää ei ollut tapahtunut, enkä olettanut, että tuollakaan kertaa seksiin asti etenisimme.
Jossain vaiheessa kävin heittämässä vettä ja sitten vessassa se tapahtui. Näin naisen alusvaatteita pyykkitelineellä, ja buum kulli alkoi pullistua. Koitin ajatella kaikkea epäkiihottavaa, mutta mielessä risteili, kuinka riisuin naista ja samalla puin noita pitsihärpäkkeitä hänelle, miten pikkuhousut uppoa pakaroiden väliin ja rinnat heilahtelee liiveissä. Lisää ns. pökköä pesään sain kaikista purkeista ja purnukoita, lasisista hajuvesipulloista. Kaikki se oli jotenkin niin naisellista ja viehkoa verrattuna omaan vessaan, että stondis paisui aivan uusiin mittoihin. Enpä ennen tätä osannut kuvitella, että naisen vessa saisi kyrvän nousemaan. Olin ollut puutteessa pitkään, eikä hommaa helpottanut, että olin ihastunut naiseen. Halusin häntä, mutta en halunnut käyttäytyä kuin kiimainen sika.
Päätin sitten muina miehinä seisovan kullini kanssa mennä takaisin sohvalle jutustelemaan. Ajattelin, että jos nainen huomaa jöpötyksen, niin sanon suoraan, että halut on kovat ja nainen ihan heeelvetin seksikäs. Hävetti aivan pirusti, kun en tiennyt minkä reaktion saisin vastaan. No tottakai hän huomasi. Sain kakistettua suustani nuo sanat ja sekunnissa oli muna naisen suussa. Laukesin muutamalla imulla. Tunne oli nöyryyttävä ja nautinnollinen yhtä aikaa. Tuo ensimmäinen roiskahdus nolotti pitkään, vaikka nainen oli selvästi mielissään, että aiheutti niin nopean laukeamisen. Siitä sitten jatkoimme pelehtimistä tuona iltana pitemmän kaavan mukaan. Jatko on historiaa, nykyään tuo nainen on vaimoni.
[/quote]
Niin, onneksi kaikki päättyi hyvin, mutta oisithan sä voinut siellä vessassa vetää käteesi. Varmaan oisit lauennut hetkessä sielläkin, ja sitten oisit voinut paineet purettua jatkaa iltaa, kunnes kulli olis taas nostanut päätään. Sitten hyvän yön pusu ja kotio.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 17:27"]Olin naisen kanssa tavannut muutaman kerran, kahvilla ja syömässä ym treffejä. Tällä kertaa näimme naisen kotona, hän oli kokannut ja söimme, otimme viiniä ja ihan vain istuskelimme sohvalla juttelemassa. Halauksia ja suukkoja enempää ei ollut tapahtunut, enkä olettanut, että tuollakaan kertaa seksiin asti etenisimme.
[/quote]
Uhhh ihana tarina. Rehellisyys aina paras Joka nainen haluaa olla himoittava, eikä mikään ole niin seksikästä kuin se, että mies ei pysty hillitsemään himoaan. Omankin on niin herrasmies, mutta kun otin ekoja kertoja suuhun, niin se ei vaan pystynyt pidättämään eikä vastustamaan halua ottaa mua niskasta kiinni, että sais kalun syvemmälle nieluun.
"Aah sun pitäs varmaan lopettaa... multa tulee ihan just" ja käsi niskassa painoi suuta syvemmälle. Jälkeenpäin naama oli nolo ja punainen mutta nautinto ilmeinen. Toki kiusasin kielellä ja pahensin tilannetta.
Se paisuvainen vaan saa kiltinkin miehen himosta sekaisin.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 00:17"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 17:27"]Olin naisen kanssa tavannut muutaman kerran, kahvilla ja syömässä ym treffejä. Tällä kertaa näimme naisen kotona, hän oli kokannut ja söimme, otimme viiniä ja ihan vain istuskelimme sohvalla juttelemassa. Halauksia ja suukkoja enempää ei ollut tapahtunut, enkä olettanut, että tuollakaan kertaa seksiin asti etenisimme.
[/quote]
Niin, onneksi kaikki päättyi hyvin, mutta oisithan sä voinut siellä vessassa vetää käteesi. Varmaan oisit lauennut hetkessä sielläkin, ja sitten oisit voinut paineet purettua jatkaa iltaa, kunnes kulli olis taas nostanut päätään. Sitten hyvän yön pusu ja kotio.
[/quote]
Ilonpilaaja. Erektio kivalla miehellä on ihana asia. Mitä isompi sen parempi
Aikoinaan tapailin yhtä todella eroottista naista. Mentiin tanssimaan, ja sillä oli tietty efekti etenkin kun se hieroi mehukasta persettään etumusta vasten. Alkoi seistä niin armottomasti, että siveyssyistä oli pakko mennä istumaan. Mulla oli ollut pitkä kuiva kausi ja panetti aivan helvetisti. Olin just sanomassa, että mun olis pakko mennä vessaan purkautumaan, joko itse tai naisen kanssa, kun se kutsui jotain työkavereitaan pöytään. Koko ajan se hiveli mun reittä ja lähestyi kiduttavan hitaasti ja kuitenkin uhkaavasti mun paisunutta kyrpää. Se suorastaan huusi kosketusta. En kehdannut nousta, koska kevyissä kesähousuissa valtava stondis olis näkynyt heti. Mun kulli on muutenkin iso, ja nyt kiihotus oli äärimmäinen.
Kun sen käsi viimein osui kyrvälle ja alkoi kiduttava hyväily, mulla loppui ajatustoiminta täysin. Halusin vain purkautua. Taistelin sitä vastaan viimeisillä järjen rippeitä, mutta sitten sen käsi alkoi kiusoitella kullin kärkeä, ja silloin multa tuli. Suusta pääsi myös joku nautinnollinen äännähdys ja sperma tietenkin tahrasi ne housut. Naisystävä esitti täysin viatonta, ja yritin itse pitää pokan, vaikka toisaalta tuntui sekä nololta että sairaan hyvältä. Pulssi huuteli taivaissa.
Lähdimme vähin äänin, mutta kun tulimme hänen kämpille, nainen kävi heti kimppuun ja oli todella kiihottunut. Tuli lähes ekalla työnnöllä. Näitä julkisen paikan kiusoitteluita on sittemmin ollut pari, ja olen myös saanut tän naisen orgasmin kynsiin puistossa. Ja siitä lähti ääntä, vaikka yritti pidätellä kaikin voimin. Eli en tiedä kumpi oli nolompaa. Tai kiihottavampaa, koska on ihana katsoa, kun nainen yrittää taistella orgasmia vastaan. Osaan mäkin kiusata.
Ei olla nähty moneen vuoteen, mutta kaipaan sun taitavia ihania kiduttavia sormia mun sepaluksella.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 14:29"]Oli niin nolo stondis etten kehtaa siitä edes kertoa. Armottoman kova ja näkyvä erektio, joka vaan paisui ja piteni enkä voinut mitään. Pahinta on, että pelkkä sen ajattelu saa taas kullin kovaksi ja seisoo niin etten pysty kuin kävelemään mahdollisimman luonnollisesti kulli vyön alla vessaan kädelle.
Miten joku niin nolo voi olla niin perhanan kiihottavaa? Taas nostaa kyrpä päätään, kun vain ajattelenkin sitä tilannetta.
Yritä tässä tehdä töitä, kun kaikki veri pakkautuu mulkkuun. Tulis se yksi nainen ja helpottaisi tilannetta, vaikka hänet tuntien, ensin kiusattaisiin niin, että mun levikset tosiaan repeis kun kivikova kyrpä puskis niistä läpi.
Tiedät ehkä nyt, miksen kehtaa nousta ylös palaverin jälkeen. Housuissa on sellainen teltta, että pöytä kohta kohoaa.
[/quote]
Kerro nyt. Anonyyminä voit avautua. Nolostuskin helpottaa.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:01"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 10:01"]Kylläpäs taas panettaa, kun tätä erehtyy lukemaan. Ja stondis on taattu.
[/quote]
[/quote]
Täällä kanssa yksi. Pakko on taas mennä tuonne... Seisoo niin että tosiaan nolottaa.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 19:26"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 09:55"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2012 klo 13:23"]
Sepä vasta noloa oli :-D [/quote] Mulla on kunnia-asia, että mies laukeaa suuhun, vaikka herrasmiehenä yrittäisi ensin pidätellä. On ihanaa kiusata kielellä ja huulilla, kunnes miehen on vain pakko purkautua tai räjähtää. Juuri nytkin ajattelen yhtä miestä, jota olis ihana kiusata ja kiduttaa, kunnes nautinto olisi hänelle liikaa... Montakohan desiä tulisi ja miten valtavalla paineella?
[/quote]
tiedoksi sulle tee-ruokalusikallinen 99% tapauksista
[/quote]
Juuri näin. Taas on mammoilla jutut. "Se äijä oli niin kiimassa, että oltiin sovittu panotreffit mun luokse viideksi, niin puoli tuntia ennen sitä se tunki kullinsa postiluukusta, ja ette ikinä muuten usko, mutta se kulli kiemurteli meidän lattialla kuin käärme ja nuuhkutti ilmaa sillein hassusti! :D :D:D:D Sit se nuuhki tiensä ekana olohuoneen pöydälle ja alkoi syödä cashewpähkinöitä suoraan pussista :DDD:D:D:D Sit sen jälkeen se haistoi mun kiiman ja tunkeutu muhun sukkahousujen läpi! :D:D:D:D:D:D::::: Spermaa tuli ehkä desi tai 3 gallonaa! Piti soittaa Tissilä & Lakanojalta huoltomies MOPPAAMAAN meidän asunto, kun siellä ei voinut kävellä ilman kumisaappaita! :D:D:D:DDD:::"
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 08:57"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 19:26"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 09:55"]
Sepä vasta noloa oli :-D [/quote] Mulla on kunnia-asia, että mies laukeaa suuhun, vaikka herrasmiehenä yrittäisi ensin pidätellä. On ihanaa kiusata kielellä ja huulilla, kunnes miehen on vain pakko purkautua tai räjähtää. Juuri nytkin ajattelen yhtä miestä, jota olis ihana kiusata ja kiduttaa, kunnes nautinto olisi hänelle liikaa... Montakohan desiä tulisi ja miten valtavalla paineella?
[/quote]
[/quote]
Juuri näin. Taas on mammoilla jutut. "Se äijä oli niin kiimassa, että oltiin sovittu panotreffit mun luokse viideksi, niin puoli tuntia ennen sitä se tunki kullinsa postiluukusta, ja ette ikinä muuten usko, mutta se kulli kiemurteli meidän lattialla kuin käärme ja nuuhkutti ilmaa sillein hassusti! :D :D:D:D Sit se nuuhki tiensä ekana olohuoneen pöydälle ja alkoi syödä cashewpähkinöitä suoraan pussista :DDD:D:D:D Sit sen jälkeen se haistoi mun kiiman ja tunkeutu muhun sukkahousujen läpi! :D:D:D:D:D:D::::: Spermaa tuli ehkä desi tai 3 gallonaa! Piti soittaa Tissilä & Lakanojalta huoltomies MOPPAAMAAN meidän asunto, kun siellä ei voinut kävellä ilman kumisaappaita! :D:D:D:DDD:::"
[/quote]
Ei perskele. Cashewpähkinät ja kaikki. :D
-Niksu
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 19:26"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 09:55"]
[/quote]
[/quote]
Ei ole oma kokemukseni. Välillä on ollut vaikea niellä kaikkea. Mutta aina on ollut nautinnollista