Noloimmat stondikset/ruiskahdukset
Kertokaas miehet noloimpia paikkoja missä on alkanu stondaa tai olette jopa lauenneet. Hierojalla, lääkärissä, kosmetologilla yms?
Kommentit (550)
Olimme tyttöystävän kanssa lämmitelleet jo pitkään ja aloin laittamaan kondomia päälle ja silloin laukesin. Oli vähän noloa sanoa, että minulta tuli jo. Toisen kerran tyttöystävä halusi laittaa kondomin päälle ja se vähän kesti ja taas laukesin.
Lääkärillä muinoin kun valittelin nivuskipua. Lääkäri oli n. 4-kymppinen nainen, ei mikään ruusunen mutta hän käski ottamaan alavartalon paljaaksi ja tulla seisomaan hänen eteensä. lääkäri istui tuolilla ja minä seisoin hänen edessään kun hän tutki kaksin käsin kiveksiäni. Sain välittömän stondinksen ja laukesin suoraan hänen rinnuksilleen. Naislääkäri ei ollut tästä moksiskaan vaan pyyhki takkinsa ja käski minut pitkälleen hoitopöydälle. Stondis ei tuosta ekasta laukeamisesta huolimatta hellittänyt ja kun hän hoitopöydällä tarttui penikseeni, tunnustellakseen sen alta kivespusseja niin laukesin toistamiseen. Nyt suoraan hänen silmälaseilleen ja naamalleen. No, punasteltiin molemmat hieman, lääkäri tutki tutkimuksensa loppuun ja poistuin paikalta.
Minulla se oli armeijan terveystarkastuksessa 18-vuotiaana. N. 40-vuotias naislääkäri tutki kivespusseja. Koskaan ei ollut vielä kukaan vehkeisiin koskenut saati seksiä olisin harrastanut. Tämä olikin sitten jostain syystä liikaa. Ensin rupesi seisomaan ja sitten laukesin suoraan tämän naisen paidan päälle. Hän vain hymyili ja sanoi että ei se mitään. Itse olin shokissa...
Näin hierojana täytyy todeta, että eipä itselle ole tullut tilanteita, että olisi tullut tuhmia mieleen miehiä hieroessa. Stondis voi tulla joskus harvoin jollekin, mutta asia sivuutetaan. Kohdalleni näitä seisokkeja ei onneks ole paljoa tullut; asiallisia asiakkaita ja kenties huomio on kiinnittynyt muuhun olotilaan. Tosin en pääsääntöisesti hierokaan, mutta jo koulutuksen aikana rutinoitui katsomaan paljaita ruumiinosia, ekä usko sen tuottavan kiksejä lääkäreille tai muillekkaan ammattilaisille. Jos jolla kulla fantasioita, niin asiakkailla. Ammatinharjoittajalle se ei ole kauhean toivottu tilanne.
Nuorena kloppina 14 v. harrastin ratsastusta. Jouduin sitten ratsastamaan sairaan hyväperseisen tytön takana. Mulla jalassa kireät farkut ja kevyttä ravia mentiin. Huh huh. Loppu on historiaa, mä todellakin laukesin siinä keventäessä.
Onneksi kulli ei ollut kasvanut vielä nykyisiin mittoihin, mutta kaiken huippu vielä oli kun ratsastuksen opettaja huusi, koita xxxx keskittyä. Keskity nyt siinä sitten. Lopputunti meni housut märkänä ja täytyy sanoa, että parempaa orgasmia en enää tähän mennessä ole saanut kokea. M49
Nuorena kloppina 14 v. harrastin ratsastusta. Jouduin sitten ratsastamaan sairaan hyväperseisen tytön takana. Mulla jalassa kireät farkut ja kevyttä ravia mentiin. Huh huh. Loppu on historiaa, mä todellakin laukesin siinä keventäessä.
Onneksi kulli ei ollut kasvanut vielä nykyisiin mittoihin, mutta kaiken huippu vielä oli kun ratsastuksen opettaja huusi, koita xxxx keskittyä. Keskity nyt siinä sitten. Lopputunti meni housut märkänä ja täytyy sanoa, että parempaa orgasmia en enää tähän mennessä ole saanut kokea. M49
Tää oli paras tähän mennessä, ihanan viaton. Kiitos ja pusi pusi.
Lääkärillä muinoin kun valittelin nivuskipua. Lääkäri oli n. 4-kymppinen nainen, ei mikään ruusunen mutta hän käski ottamaan alavartalon paljaaksi ja tulla seisomaan hänen eteensä. lääkäri istui tuolilla ja minä seisoin hänen edessään kun hän tutki kaksin käsin kiveksiäni. Sain välittömän stondinksen ja laukesin suoraan hänen rinnuksilleen. Naislääkäri ei ollut tästä moksiskaan vaan pyyhki takkinsa ja käski minut pitkälleen hoitopöydälle. Stondis ei tuosta ekasta laukeamisesta huolimatta hellittänyt ja kun hän hoitopöydällä tarttui penikseeni, tunnustellakseen sen alta kivespusseja niin laukesin toistamiseen. Nyt suoraan hänen silmälaseilleen ja naamalleen. No, punasteltiin molemmat hieman, lääkäri tutki tutkimuksensa loppuun ja poistuin paikalta.
Ton ekan kerran jälkeen lääkärinä olisin ehkä jatkanut, mutta tokan kerran kun paskat lentää jo lärville, niin oisin heittänyt pihalle ja kaaressa. Kukaan ei ole niin imbesilli, että ei tajua koska sperma lähtee ruiskuamaan. Seksuaalisesta häirinnästä syyte.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 08:40"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 07:55"]Kimppasaunassa kaverin mökillä, meitä oli kolme pariskuntaa lauteilla ja kun kaverit päättivät pulahtaa järveen jäin uimataidottomana saunaan naisten seuraksi. Tietysti hetken päästä seisokki oli väistämätön ja sen kyllä kaikki huomasi...enkä sitä pahemmin parin kaljan jälkeen edes yrittänyt piilotella. Vaimo ei oikein tykännyt mutta toiset tytöt on kyllä jälkeenpäin hymyilleet vähän kaksimielisesti ja on siitä saanut kuulla kommenttejakin toiselta heistä kun ollaan oltu kaksisteen...taisi vähän typyä kiinnostaa [/quote] Eipä tainnut kauheasti kuitenkaan nolottaa? Paitsi ehkä vaimon puolesta? Se on naiselle aika noloa, jos oma mies saa seisokin tullaisessa tilanteessa. Naiset ovat niin julmia toisilleen, että mittailevat välittömästi, että mä olenkin näköjään haluttavampi kuin tuon oma akka jne. En tule juuri juttuun naisten kanssa juurikin tämän hyvin kettumaisen käyttäytymisen takia. Suurin osa naisista on juuri sellaisia peräreikiä toisilleen. N31
[/quote]
Tämän takia ikävöin sekasaunoja kesällä mökillä yhteisellä porukalla. Nykyään vaan ainakin meidän piirin naiset ovat niin ujoja ettei suostu samaan aikaan saunaan edes pyyhe päällä : Oo
Ammattikoulun terveystarkastuksessa kun olin jotain terveyskyselylomakkeeseen valittanut (en muista tarkkaan, jotain kipua tms.) niin terkkari käski ottamaan housut pois, voitte arvata mitä tapahtuu kun terkkari semmonen n.30v suht isot rinnat, erittäin kaunis, urheilullinen kroppa ja mahtava takamus. Seisokki pärähti heti täyteen mittaansa (tuolloin n.19cm, nyt hieman isompi) terkkari vaan sanoi että hoida pahimmat paineet pois ja ojensi paperia. Siinä minä vatkasin hanskaan terkkarin nenän edessä hänen katsellessa tarkkaan. Sen kun sain päätökseen, alko vehkeiden tarkistus, ei löytänyt terkkari mitään vikaa, tiedä sitten mistä johtui valitukseni. Tarkastuksen jälkeen hän vielä ojensi puhelinnumeronsa ja sanoi että ota yhteyttä seuraavalla kerralla kun himottaa. Sen jälkeen ainakin 2vuotta päivitäistä seksiä kyseisen naisen kanssa, mahtavaa oli:)
Minulla se oli armeijan terveystarkastuksessa 18-vuotiaana. N. 40-vuotias naislääkäri tutki kivespusseja. Koskaan ei ollut vielä kukaan vehkeisiin koskenut saati seksiä olisin harrastanut. Tämä olikin sitten jostain syystä liikaa. Ensin rupesi seisomaan ja sitten laukesin suoraan tämän naisen paidan päälle. Hän vain hymyili ja sanoi että ei se mitään. Itse olin shokissa...
Armeijan terveystarkastuksissa nais tai edes mieslääkärit eivät tutki miesten kivespusseja. Tää kuuluu osioon fantasia.
Armeijassa...buuuuaaah
lekurissa.... buuuaaah
ratsastamassa ollessa....buuaah
parturissa....buuuaaah
VOI ELÄMÄN KEVÄT
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 04:36"]Minulla se oli armeijan terveystarkastuksessa 18-vuotiaana. N. 40-vuotias naislääkäri tutki kivespusseja. Koskaan ei ollut vielä kukaan vehkeisiin koskenut saati seksiä olisin harrastanut. Tämä olikin sitten jostain syystä liikaa. Ensin rupesi seisomaan ja sitten laukesin suoraan tämän naisen paidan päälle. Hän vain hymyili ja sanoi että ei se mitään. Itse olin shokissa...
Armeijan terveystarkastuksissa nais tai edes mieslääkärit eivät tutki miesten kivespusseja. Tää kuuluu osioon fantasia.
[/quote]Ahaa, kerrohan oletko mies vai nainen. Itse armeijan terveystarrkastuksessa vuosi sitten j kyllä testattiin kivekset, kyseinen toimenpide kesti noin 5s ja eteenpäin. Asiasta tietämättömät taas huutelee
Ammattikoulun 3 lukuvuotena oli terveystarkastus, meillä oli semmonen n.30v isotissinen hyvännäköinen blondi terkka. Menin sinne tarkastukeen ja terkka tuttuun tapaan esitteli itsensä terveydenhoitaja Katiksi ja sitten hän esitteli että tässä on meidän tet harjoittelia Mira. Mira vähän hymyili ilkeästi, hän oli silloisen tyttöystäväni paras kaveri. Aluksi Mira kyseli kaikkea vointiin liittyvääja sitten otettiin pituus, paino ja vverenpaine, kuulo ja näkö. Kaikki ok sanoi Kati ja kirjoitti muistiinpanoja koneelle. Tuota noin, meillä on täällä tutkimus jossa tutkitaan nuorten miesten siittiöiden määrää spermassa ja meidän pitäisi ottaa vielä spermanäyte aloitti Kati. Mitä vit...!!! Niin spermanäyte vielä jatkoi Mira ja näytti huoneen nurkassa olevaa laitetta ja alkoi vetää käsiinsä hoitsun tiukkoja kumihanskoja. Ota vaan ne pokseritki myös pois ja käy tähän päälle kontilles näytti Mira tuota laitetta, tottelin ja Mira asensi allani olevan lypsimen paikoilleen. Samaan aikaan näin kuinka myös Kati laittoi hanskoja käteensä ja tuli viereeni, mä voin tässä samalla tunnustella sun eturauhasen niin tulee sekin kokeiltua sanoi Kati ja työnsi sormen perseeseeni ja alkoi tunnustella. Kyllä tää ihan hyvä on, Mira säkin voisit kokeilla niin tiedät sitten tulevaisuudessa. Kati poistui koneelle tekemään merkintöjä ja Mira työnsi sormensa perseeseeni, samaan aikaan Kati kyseli onko minulla tyttöystävää ja onko hänen kanssaan ollut seksiä. Tämä oli minulle liikaa ja laukesin todella voimalla lypsimeeni, Mira tunsi laukeamiseni perseessäni ja sanoi, no niin valmista taisi tullakkin jo ja otti lypsimen pois. Sultahan tulikin ihan mukava määrä sanoi Kati Miran esitellessä hymyillen astiaa johon sperma meni. Voit sitten pukea päällesi. Ensivuonna oletkin sitten jo armeijassa joten emme enää ehdikkään näkemään sanoi Kati. Poistuessani Mira hymyili ja iski silmää merkiksi että tästä puhutaan vielä:D Mies 30v
Miten hemmetissä lenkillä voi alkaa seisomaan? Miten MINKÄÄN urheilusuorituksen aikana voi alkaa seisomaan? Vehkeethän päinvastoin kutistuvat liikuntasuorituksesta.
Ihan paaaskaaa...
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 07:47"]
Armeijassa...buuuuaaah
lekurissa.... buuuaaah
ratsastamassa ollessa....buuaah
parturissa....buuuaaah
VOI ELÄMÄN KEVÄT
[/quote]
Joo, muutenkin nää jutut, huh huh. "Seiskaluokan luokkakuvassa mulla rupes seisoon, kun yks isotissinen pimu seiso mun vieressä ja kun kamera laukesi, en voinut pidätellä enää ja KOKO LUOKKA peittyi mun soosiin :D :D :D :D Valokuvaaja vähän punastui ja minä myös, mutta sitten jatkettiin kuvaamista ihan normaalisti, ammattilainen kun oli. :D :D :D
Oltiin kaverin kanssa saunassa kasiluokalla. Mulla oli sitä kohtaan isompia tunteita ja niin silläkin mua kohtaan ku alkoi flirttailemaan. Otti sitte jonkin ajan kuluttua mun kalusta kiinni ja annoin luvan. Tulin ja lasti lensi saunan lasioveen. Just kun olin hinkkaamassa pois sitä niin veljeni tuli saunaan ja tajusi heti mitä ovessa oli....muistuttaa mua siitä aina ja uhkaa kertoa mutsille.
M19
Tätä kun lukee niin nolostus vähenee.
Pahimmat ilman muuta teini-iässä. Mutta myös naisystävänsä kanssa. Hän tykkää kiusata ja kiihottaa julkisilla paikoilla, ja välillä on tuntunut siltä, että kyrpä puskee farkuista läpi. Ihana kutkutus, mutta pakko päästä pian helpottamaan. Kerran pantiin Prisman pukukopissa, kun nainen oli kiusannut kumartumalla alahyllyille, puristelemalla kesäkurpitsoja ja kurkkuja, vihjailemalla ja painautumalla vaivihkaa etumusta vasten puolen tunnin ajan. Kun ei viikkoon ollut ollut seksiä, paineet oli kovat ja kyrpä etenkin. Voin sanoa, että tulin lähes heti.
Noloa oli peitellä sitä telttaa housuissa kaupassa. Nytkin pullottaa, mutta onneksi kukaan ei näe.
Kerran yliopiston terveyden huollossa roiskahti kun olin tutkituttamassa heppiäni. Olin aikaisemmin ollut näkevinäni siinä jonkun näpyn mutta terveydenhoitaja etsi ja etsi sitä mutta mitään ei siinä ollutkaan. Kesti pari sekuntia liikaa se etsiminen ja laukesin suoraan hänen päälleen.