Noloimmat stondikset/ruiskahdukset
Kertokaas miehet noloimpia paikkoja missä on alkanu stondaa tai olette jopa lauenneet. Hierojalla, lääkärissä, kosmetologilla yms?
Kommentit (550)
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 15:24"]Ekaa kertaaa naisen kanssa sängyssä ja muija lämmiteltynä sählään kortsua paikalleen niin sen että saan kumin päälle niin jo lasti lentää,mutta dooris ei tätä huomannut ja siinä sitten selittelemään että ei tämä nyt oikein onnistu kun oltiin juotu hieman viinaksia jne....
kyllä nolotti
[/quote]
No siinä just sopivasti hieroo ja puristaa... minkä teet. Tuttu juttu.
Itse olen ratkaissut sen niin, että kiihotan ja lämmittelen naista, mutta en anna sen hyväillä ja kiusata itseäni liikaa, koska muuten lentää niin herkästi. Pitkän esileikin jälkeen en pysty pidättämään.
Seksikäs kollega kaipasi nettitukea, ja siinäpä seisoimme molemmat selän takana, minä ja kyrpä. Kädet tärisi, kun panetti niin sairaasti. Se läheisyys, hajuvesi, muodokas perse ja tissit.
Turha sanokaan, että tilanne ei johtanut mihinkään. Varmaan ajattelee, että olen nörtti luuseri.
Meidän mökillä on paljon punkkeja ja niitä kiinnittyy minuun muutamia joka kesä. Kerran noin 10 vuotta sitten eräänä viikonloppuna punkki kiinnittyi kivespussiin enkä millään saanut sitä itse irti. Menin heti maanantaiaamuna työterveyshuoltoon ja siellä eräs kaunis nuori terveydenhoitaja alkoi askarrella punkkia irti pusseistani. Ei tarvinnut kauaa odotella kun pussien puristelu tuotti tuloksia ja muna ponnahti pystyyn. Hoitsu oli ammattilainen eikä kommentoinut tilannetta mutta kyllä hymyili vinosti. Minua tietysti nolotti mutta minkäs teit. Mitään sen kummempaa ei siinä tapahtunut. Punkki saatiin pois ja seisokkikin loppui.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 20:08"]Meidän mökillä on paljon punkkeja ja niitä kiinnittyy minuun muutamia joka kesä. Kerran noin 10 vuotta sitten eräänä viikonloppuna punkki kiinnittyi kivespussiin enkä millään saanut sitä itse irti. Menin heti maanantaiaamuna työterveyshuoltoon ja siellä eräs kaunis nuori terveydenhoitaja alkoi askarrella punkkia irti pusseistani. Ei tarvinnut kauaa odotella kun pussien puristelu tuotti tuloksia ja muna ponnahti pystyyn. Hoitsu oli ammattilainen eikä kommentoinut tilannetta mutta kyllä hymyili vinosti. Minua tietysti nolotti mutta minkäs teit. Mitään sen kummempaa ei siinä tapahtunut. Punkki saatiin pois ja seisokkikin loppui.
[/quote]
Punkki munissa O__o
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 20:22"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 20:08"]Meidän mökillä on paljon punkkeja ja niitä kiinnittyy minuun muutamia joka kesä. Kerran noin 10 vuotta sitten eräänä viikonloppuna punkki kiinnittyi kivespussiin enkä millään saanut sitä itse irti. Menin heti maanantaiaamuna työterveyshuoltoon ja siellä eräs kaunis nuori terveydenhoitaja alkoi askarrella punkkia irti pusseistani. Ei tarvinnut kauaa odotella kun pussien puristelu tuotti tuloksia ja muna ponnahti pystyyn. Hoitsu oli ammattilainen eikä kommentoinut tilannetta mutta kyllä hymyili vinosti. Minua tietysti nolotti mutta minkäs teit. Mitään sen kummempaa ei siinä tapahtunut. Punkki saatiin pois ja seisokkikin loppui.
[/quote]
Punkki munissa O__o
[/quote]
Mun veljellänikin on ollut varmaan 5 vuotta sitten ku oli pojakloppi vielä.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 20:39"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 20:22"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 20:08"]Meidän mökillä on paljon punkkeja ja niitä kiinnittyy minuun muutamia joka kesä. Kerran noin 10 vuotta sitten eräänä viikonloppuna punkki kiinnittyi kivespussiin enkä millään saanut sitä itse irti. Menin heti maanantaiaamuna työterveyshuoltoon ja siellä eräs kaunis nuori terveydenhoitaja alkoi askarrella punkkia irti pusseistani. Ei tarvinnut kauaa odotella kun pussien puristelu tuotti tuloksia ja muna ponnahti pystyyn. Hoitsu oli ammattilainen eikä kommentoinut tilannetta mutta kyllä hymyili vinosti. Minua tietysti nolotti mutta minkäs teit. Mitään sen kummempaa ei siinä tapahtunut. Punkki saatiin pois ja seisokkikin loppui.
[/quote]
Punkki munissa O__o
[/quote]
Mun veljellänikin on ollut varmaan 5 vuotta sitten ku oli pojakloppi vielä.
[/quote]
Toivottavasti se on otettu pois!
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 16:56"]Sairaan seksikäs enkun ope aiheutti aikoinaan hallitsemattomia kivikovia stondiksia. Etenkin kun se pysähtyi siihen kohdalle neuvomaan, isot tissit lähietäisyydellä. Tuntui että kulli räjähtää. Onneksi ei pulpetti noussut ilmaan...
Joskus ajattelin että se teki sen tahallaan.
[/quote]
Uhhh niin tuttua. Olikohan meillä sama ope?
Viime kesänä naisystävä sai viinipäissään idean jalkapelustä pöydän alla ravintolassa. Oli helle ja mulla shortsit. Se työnsi jalkateränsä shortseista sisään ja hyväili varpaillaan varustusta kunnes alkoi tuntua ihan liian hyvältä. Pyysin lopettamaan kun syöksytti hulluna mutta ei, ja multa tuli ja tuli. Naisystävän jalka oli sitten ihan spermassa. Samoin shortsit. Multa pääsi vielä joku AAAAAAAHHHHHHHHHHHH. Pidättely vaan vahvisti sitä.
Äärimmäisen kiihottavaa mutta myös sairaan noloa. Täytyy myöntää että jälkeenpäin oon runkannut tän muistolle, niin noloa kuin se olikin. Etenkin kun se oli parempi ravintola.
Kerran nuorena miehenalkuna bussissa matkalla kotiin. Oli kuuma kesä ja ylläni shortsit. Käytävän toisella puolella istui vanhempi nainen...varmaan noin 40-vuotias ja huomasin miten hän aina vilkuili minun suuntaani. Vähän oudoksuin hänen kiinnostustaan enkä oikein ymmärtänyt mistä se johtui. Silloin huomasin että pili oli valahtanut ihan näkyville shortsien lahkeessa. Paniikki melkein iski ja häpesin niin että varmasti punastuin. Koska hän ei kuitenkaan näyttänyt mitenkään pahastuneelta päätin olla vaan ihan kuin ei mitään olisi tapahtunut. Tietysti se muna tästä nosti päätään ihan kunnolla ja nautin tilanteesta. Hetken kuluttua nainen jäi pois kyydistä ja noustessaan tarjosi leveän hymyn!
Nuorena touhuilu. Aina ollut käyrä kalu herkästi pystyssä ja mällit tuloillaan ahkerasti. Nuorempana tuli käytyä esileikin jossain välissä vessassa. Osittain jännityksen takia virtsalla, mutta pääasiassa kävin vetämässä äkkiä vessassa satsin, etten tulisi kauniin naisen kanssa heti. Esileikin aikana oli jo tunne, että kohta tulee... Ei muuta kuin vessaan, muutama veto ja mällit pönttöön. Siitä saman tien naisen luokse jatkamaan leikkejä. Käyrä kalu saman tien pystyssä. Naisten olivat tietysti innoissaan, kun jaksoin ehkä keskimääräistä pidempään tyydyttää heitä. Siinä tuli sitten pari-kolme kertaa yöllä touhuttua.
Onneksi ei enää tarvitse käydä esivedoilla vaan käyrä jaksaa työstää jo ihan mukavasti ilman sitäkin. Kulli on kuitenkin pystyssä edelleen herkästi. Silloin tällöin viikolla töissä kulli paisuu odottamattomasti... Halukas mies 41v.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2012 klo 13:23"]
Sepä vasta noloa oli :-D
[/quote]
Mulla on kunnia-asia, että mies laukeaa suuhun, vaikka herrasmiehenä yrittäisi ensin pidätellä. On ihanaa kiusata kielellä ja huulilla, kunnes miehen on vain pakko purkautua tai räjähtää.
Juuri nytkin ajattelen yhtä miestä, jota olis ihana kiusata ja kiduttaa, kunnes nautinto olisi hänelle liikaa... Montakohan desiä tulisi ja miten valtavalla paineella?
Kylläpäs taas panettaa, kun tätä erehtyy lukemaan. Ja stondis on taattu.
Naapurin muija tuli kysyyn apua suihkun kanssa ja riensin auttamaan. Siinä korjailin ja hänen kaverinsa kanssa ruvettiin paneen pesukoneen päällä eihän siinä kauaa menny kun mällit oli pillussa. Oltiin sovittu että mällittäisin naaman, joten noloksi meinas mennä. No, naapurin kaveri ei luovuttanut noin helpolla vaan päätti runkata multa haluamansa lastin naamalle, tää taas kesti ja naapuri ite tuli tsekkaan miten edistyy ja samalla sitten mällitin kaverin... jatkoa tulee säikeeseen "oletko pannut kahta muijaa samaan aikaan".
No itse olen nainen (nytten 23v) niin olin yläasteella ysillä (16v) olin joutunut jäämään tekemään ylimääräisiä läksyjä kun en ollut laiskakunolin tehny läksyjä melkein ikinä. Läksyjen tekoa vahti semmonen semi komea harjoittelia (22v?) Niin teini kun olin ja tylsistytti läksyjen teko niin aloin vähä vilauttelemaan.. heh :D ku lähin nii harjoittelialla oli muna iha pystyssä xD jälkeenpäin ku ajattelee nii oisin voinu vaikka vähä helpottaa gigulia;)
Noloa oli kun ensitreffeillä tuli aivan armoton erektio. Tykkäsin naisesta muutenkin, siis ihmisenä, mutta kulli vaan paisui paisumistaan ja vaati toimintaa. Yritin herrasmiesmäisesri hyvästellä ja suudella naista poskelle, mutta kun hän yllättäen painautui lähelle, niin stondishan sieltä pökki vastaan.
Onni onnettomuudessa oli se, että nainen oli ihan yhä halukas. Pantiin kuin kiimaiset puput koko viikonloppu. Erektio ei erehtynyt.
Miehenä kadehdin naisia, joilla kiihotus ei näy päälle. Ei ole kivaa kävellä kulli pystyssä kun joku naikkonen saa aikaan sen suloisen kutkutuksen. Edes runkkaus ei auta, jos on vaan niin pantava nainen.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 09:55"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2012 klo 13:23"]
Sepä vasta noloa oli :-D [/quote] Mulla on kunnia-asia, että mies laukeaa suuhun, vaikka herrasmiehenä yrittäisi ensin pidätellä. On ihanaa kiusata kielellä ja huulilla, kunnes miehen on vain pakko purkautua tai räjähtää. Juuri nytkin ajattelen yhtä miestä, jota olis ihana kiusata ja kiduttaa, kunnes nautinto olisi hänelle liikaa... Montakohan desiä tulisi ja miten valtavalla paineella?
[/quote]
tiedoksi sulle tee-ruokalusikallinen 99% tapauksista
Sairaan seksikäs enkun ope aiheutti aikoinaan hallitsemattomia kivikovia stondiksia. Etenkin kun se pysähtyi siihen kohdalle neuvomaan, isot tissit lähietäisyydellä. Tuntui että kulli räjähtää. Onneksi ei pulpetti noussut ilmaan...
Joskus ajattelin että se teki sen tahallaan.