Noloimmat stondikset/ruiskahdukset
Kertokaas miehet noloimpia paikkoja missä on alkanu stondaa tai olette jopa lauenneet. Hierojalla, lääkärissä, kosmetologilla yms?
Kommentit (550)
Ekaa kertaaa naisen kanssa sängyssä ja muija lämmiteltynä sählään kortsua paikalleen niin sen että saan kumin päälle niin jo lasti lentää,mutta dooris ei tätä huomannut ja siinä sitten selittelemään että ei tämä nyt oikein onnistu kun oltiin juotu hieman viinaksia jne....
kyllä nolotti
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 00:10"]Tämä on niin totta. Naiset ovat järjettömän kieroutuneita ja ilkeitä toisilleen, mikäli olet nainen, tiedostat sen kyllä varsin hyvin. En voi sietää useimpien naisten seuraa juurikin tämän pikkumaisuuden takia. - N20
[/quote]
tämähän kusee niin huolella että mun on turha edes yrittää oikoa faktoja tässä
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 23:12"]
Pahin oli olla mun "eka kerta". Laukesin kirjaimellisesti naisen "reisille", eli ennen kuin edes kerkesin laittaa sen sisään. Tavotteena oli olla maailman paras rakastaja ja ottaa se nainen oikein kunnolla, mutta sitten yhtäkkiä kaikki tuli siihen naisen päälle. En päässy siitä ikinä yli ja en kehdannu ottaa enää yhteyttä siihen naiseen... Siitä on jo vuosia mutta en ole vieläkään harrastanu seksiä sitä OIKEAA ekaa kertaa. Ei vaan uskalla kun jäi traumat tuosta
[/quote]
Älä nyt hyvä mies elämääsi pilaa tuolla! Miten se tyttö sitten reagoi? Eikös tollainen oo aika yleistä ekalla kerralla? Mä olisin kai vaan naurahtanut ja sanonut, että kokeillaan jotain muuta. Onhan sitä suuseksiäkin tai sitten ihan vaan hyväilyä. Ei se ole niin paha juttu.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2012 klo 13:23"]
Sepä vasta noloa oli :-D
[/quote]
Mitä noloa siinä on :D? Mulla vain naikkonen haluaa mällit aina suuhun eikä saa vaikka tisseille roiskia vaikka haluais
oma varmasti noloin "ruiskahdus" sattui teininä, olin varmaan 14 tai 15. Oltiin mökillä ja ennen saunaan menoa ajattelin keventää pussit. Ja kuinka ollakkaan mun äidin sisko pelmahti pukuhuoneeseen ja minä siinä penis kädessä =).. sen verran varmaan olin jo älhellä huippua että säikähdyksestä aloin purkautua.
Kommentti tosin lämmitti -hän nimittäin sanoi sanana - hieno- ja poistui hymyillen. Itse olisin voinut vaipua maanrakoon. Nyt asia lähinnä hymyilyttää, silloin ei.
Pikkupoikana isän kanssa saunassa, en itse huomannut että pippeli oli pystyssä tai jotain sinnepäin.
Noh iskä heitti napollisen kylmää vettä munille ja nauroi päälle.
Parturissa. Hiuksien pesun yhteydessä teki päähieronnan. Söpö parturi oli ja teki hyvää!
Seisomaanhan se alkoi.. onneksi oli farkut päällä ja se "kaapu". :)
Hierottavana (urh.hieroja) käyn säännöllisesti ja siitä on kyllä erotiikka kaukana vaikkakin on todella hottis ja mukava mimmi luottohierojana. Sen verran tiukka näppinen on ja kovaa ottaa, että ei kyllä paljoa ala seisomaan. :D
M +30v
Itselläni kerran oli säätö, joka sitten puuhiin päästessä ennen sisään työntymistä laukesi päälleni. :D Hänen naamastaan kyllä nolostumisen huomasi, itseäni vain hieman huvitti. Seuraavalla kerralla ei niinkään enää naurattanu kun parin työnnön jälkeen laukesi. Kyseinen herrasmies olikin neitsyt ennen kyseisiä tapahtumia. En kyllä yhtä kovaa kyrpää varmaan sisälläni ole tuntenut, tuntu siltä että se meinaa räjähtää, tai no niinhän siinä sitten kävikin.. :D
N18
Lisään vielä äskeiseen, toivottavasti tosiaan kyseiselle miehelle ei tapahtuneista "traumoja" jäänyt. Juttu jäi sen verran lyhyeen, että en ehtinyt sen kummempaa hänen kanssaan puuhastella. Harmi.
No mitäs kaverisi tai hänen tyttöystävänsä?
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 07:50"]Hei miehet, älkää pitäkö sitä nolona, jos teillä seisoo esim treffeillä naisen kanssa. Minusta se ainakin osoittaa, että mies pitää naista kuumana ja sehän on imartelevaa. Jos nainen huomaa sen, niin se joko johtaa johonkin tai ei. Joka tapauksessa positiivista.
[/quote] se kuitenkin on noloo en vaa tiiä miks :/
Vierailija kirjoitti:
Tiedät ehkä nyt, miksen kehtaa nousta ylös palaverin jälkeen. Housuissa on sellainen teltta, että pöytä kohta kohoaa.
Mutta mähän jään usein sun kanssa juttelemaan sinne neukkariin palaverin jälkeen. Voitaishan me tuokin "ongelma" joku kerta hoitaa.
Lähihoitaja pesi kulliani pesulapuilla ja sairaanhoitaja katsoi molemmat vanhempia naisia. Seuraavaksi sairaanhoitaja piti kullistani kun naisläääri kosketti kulliani ja alkoi leikkaamaan pattia pois. Tilanne oli vähän nolo ja samalla kiihottava, kolme upeaa naista katsoi ja kosketteli kulliani.
Mulla ei roiskahtanut, mutta nolotti silti pirusti. Eli sain lääkäriltä lähetteen johonkin lääkäriaseman
labraan epäillyn sp- taudin takia. No, siellä ihan mukavan oloinen hoitaja alkoi ottamaan näytettä
virtsaputkesta, ja ottikin, mutta kovasti silloin ujostutti! Tuntui, että kalu kutistui pienemmäksi kuin
ikinä, ikäänkuin karkuun. No, siitä on joku vuoskymmen aikaa, tuntui silloin, ettei mikään naisen kanssa
hommailtu ollu yhtä noloa!
Ei itselle mutta , tuttu mies istui bussissa naisen vieressä tulossa pikkujoulusta kotiinpäin. Huomasin kun miehellä seisoi . Jonkun ajan kuluttua housun etumus märkä ja teltta kadonnut.
Vierailija kirjoitti:
Sepä vasta noloa oli :-D
Mulla on kunnia-asia, että mies laukeaa suuhun, vaikka herrasmiehenä yrittäisi ensin pidätellä. On ihanaa kiusata kielellä ja huulilla, kunnes miehen on vain pakko purkautua tai räjähtää.
Juuri nytkin ajattelen yhtä miestä, jota olis ihana kiusata ja kiduttaa, kunnes nautinto olisi hänelle liikaa... Montakohan desiä tulisi ja miten valtavalla paineella?
missä tämmönen kiusaaja vaikuttaa? ps desiä ei tule. pari teelusikallista enintään
Lukiossa olin hammaslääkärissä ja lekuri oli ehkä 30- v blondi jolla oli turhan avoin kaula-aukko ja sitten kun se kumartui... Mitään ei ollut tehtävissä. Lekuri ja hoitsu kumpikin huomasi. Kyllä 17-vuotias osaa hävetäkin.
Se oli muutenkin just sellanen mihin aina ihastun. Odotin seuraavan vuoden hammastarkastusta ihan täpinöissäni mutta se ei ollut siellä enää.
Salilla tulee aina välillä vahinkostondiksia. Kun ympärillä pyörii tiukkaperseisiä naisia trikoissaan, niin omissa trikoissa alkaa toisinaan keulia. Stondis tulee helposti siitäkin, jos joku hyvännäköinen nainen tuijottaa housujen etumusta. Trikoot ovat vähän vaaralliset, mutta ei auta, ne ovat parhaat treenihousut.
jif33 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sepä vasta noloa oli :-DMulla on kunnia-asia, että mies laukeaa suuhun, vaikka herrasmiehenä yrittäisi ensin pidätellä. On ihanaa kiusata kielellä ja huulilla, kunnes miehen on vain pakko purkautua tai räjähtää.
Juuri nytkin ajattelen yhtä miestä, jota olis ihana kiusata ja kiduttaa, kunnes nautinto olisi hänelle liikaa... Montakohan desiä tulisi ja miten valtavalla paineella?
missä tämmönen kiusaaja vaikuttaa? ps desiä ei tule. pari teelusikallista enintään
Miksi kysyt?
Musta on aika kiihottavaa, kun kiltti ja hyvä herrasmies ei pysty pidättelemään vaan laukeaa, ja ehkä ennen sitä vielä painaa päätä alaspäin tahdissa kun on vaan niin sen orgasmin tarpeessa. Usein sanon vielä, että ethän sitten laukea suuhun, varoita ennen kuin tulet... Saman teen kyllä yhdynnässäkin, jos ilman kortsua. Muista vetää ulos ajoissa...muistathan...
"Aaahhhh nyt täytyy lopettaa... en pysty enää... aaaaahhhhhhhh"
Orgasmin partaalla harva pystyy pidättelemään. Kun lasti lähtee, se lähtee!
Up