Mies! Miltä se tuntuu kun nainen saa orgasmin? kuvaile
miltä se tuntuu kun rakastellessanne nainen saa orgasmin. Huomaako mies sen miten helposti? Siis tunteeko peniksessään? Jos ei nyt niitä aah-aah-aaaaaaaaaghhh- huutoja oteta lukuun. Miltä naisen orgasmi miehestä tuntuu?
Kommentit (134)
Se on aivan mahtava tunne, tuntuu kuin pillu imaisisi koko vehkeen juurineen mukaansa, yhä uudelleen:) ja kun pitää sormea samalla naisen peräaukossa niin tuntee kouristelut sielläkin.(tämä niin että nainen päällä)ah.
Mun mies huomaa aina siitä, että rintakehäni nousee sängyltä hieman ylöspäin ja suu aukeaa. Lisäksi usein tärisen
En ole koskaan saanut orgasmia.
Aion kyllä sen vielä saada mutta ensin pitää saada sellainen mies joka kiihottaa niin syvästi ja on ihana. Nykyinen ei ole!
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 21:03"]
Mun mies huomaa aina siitä, että rintakehäni nousee sängyltä hieman ylöspäin ja suu aukeaa. Lisäksi usein tärisen
[/quote]
Kuulostat ihan kalalta kuivalla maalla. :D Kiihottavaa... not.
Miten saada takuuvarmasti orgasmi - http://shytobuy.fi
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 16:37"]
miltä se tuntuu kun rakastellessanne nainen saa orgasmin. Huomaako mies sen miten helposti? Siis tunteeko peniksessään? Jos ei nyt niitä aah-aah-aaaaaaaaaghhh- huutoja oteta lukuun. Miltä naisen orgasmi miehestä tuntuu?
[/quote]
No meillä ainakin vaimoni ei meinaa pysyä paikallaan ja kyllä se pillu lypsää. Kyllähän vaimoni ainakin huutaa saadessaan orgasmin kielellä tai nussimalla. Itsestä tuntuu hyvältä, kun minä sain tuon aikaanM50+.
Jos on löysät lantion alueen lihakset, niin se ei tunnu miltään, kuten ei mikään muukaan.
Jos on hyvässä kunnossa, niin supistelee ja puristelee tosi kivasti, sen kyllä tuntee.
Jos aivastat tai naurat kun mies on sisälläsi ja miehesi penikseen sattuu, olet todennäköisesti tiukassa kunnossa.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 08:56"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 21:03"]
[/quote]
Kuulostat ihan kalalta kuivalla maalla. :D Kiihottavaa... not.
[/quote]
Jaa no taidankin pidättäytyä seksistä koko loppuelämäni
Vierailija kirjoitti:
Kiihottaa valtavasti kun naisen vartalo liikehtii rytmikkäästi ja pillu lypsää kullia. Aivan ihana tunne ja on pakko lennättää spermat syvälle pillun perukoille. Aah! Voi kunpa saisi panna himokasta naista kunnolla ja nuolla kaikki paikat... Pakko runkata ajatukselle.
Minulla on sama haave, että mies nuolisi minua ja panna kunnolla ja armottomasti. Pakko sormettaa, harmi kun ei ole vähään aikaan saanut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiihottaa valtavasti kun naisen vartalo liikehtii rytmikkäästi ja pillu lypsää kullia. Aivan ihana tunne ja on pakko lennättää spermat syvälle pillun perukoille. Aah! Voi kunpa saisi panna himokasta naista kunnolla ja nuolla kaikki paikat... Pakko runkata ajatukselle.
Minulla on sama haave, että mies nuolisi minua ja panna kunnolla ja armottomasti. Pakko sormettaa, harmi kun ei ole vähään aikaan saanut...
ootko tänää jo sormettannu?
Samaa mieltä. Itse hoen usein ihanaa, ihanaa, ihanaa, ihanaa ja sitten kun laukean, voihkin, ääntelen ja saatan kiljua tai huutaakin kun oikein ihanalta tuntuu. Onneksi omakotitalossa voi harrastaa juuri niin äänekästä seksiä kuin huvittaa! ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
09.09.2014 klo 14:12
Kuten tässä jo aiemminkin joku sanoi niin jos nainen huutaa orgasmin aikana niin ei se mitään orgasmi ollutkaan tai sitten huutaa vain kiihottaakseen lisää itseään tai miestä. Luonnollisesti orgasmin aikana ei kuulu voimakkaita ääniä, vaan ennemminkin voimakkaampaa uloshengitystä orgasmin jälkeen, koska orgasmi salpaa hengityksen hetkellisesti ja tämän jälkeen ilma täytyy hengittää hetki voimakkaammin. Hengitys kiihtyy myös jo ennen orgasmia.
Mitä jos et menisi esittämään tuollaisia väitteitä faktoina, meitä naisia kun on erilaisia? Itse kun olen saamassa, saatan usein alkaa hokea jotain sanaa kun olen niin sekaisin nautinnosta ja kun laukean kunnolla, huudan/kiljun todella kovaa. On hyvin vaikea pysyä hiljaa kun saa kunnolla.
N24
Naisen vartalo alkaa kiemurtelemaan. Hengitys kiihtyy. Vartalo menee kaarelle. Riippuen asennosta. Nainen puskee lantiota kalua vasten. Voihkintaa joskus. Silloin kannattaa pitää kalu pohjassa ja antaa lypsää. Mahtava tunne. Mies 63v
Heh, kai noissa tapahtumissa, joissa (yllättävän moni täällä) orgasmin tuntee kalun ympärillä, on tapahtunut myös klitoris stimulaatiota? Vähän vaikea muuten uskoa noihin orgasmeihin..
Mä en ole koskaan saanutkaan pelkkää emätin orgasmia vaan kyllä täytyy klitoris ottaa mukaan!
Tuli tätä keskustelua lukiessa mieleen että miksi mun emättimeni ei syki niinkuin monilla tuntuu tekevän? Mielestäni lihakset ovat hyvät, saan voimakasta puristusta pidettyä kauan ja puristus tuntuu ihan yhdelle sormellekin mutta sykkimistä ei orgasmin aikana tapahdu? Vain hetkellinen supistus ja sitten ns. laajeneminen? Sormetan siis itse, ei ole kumppaneita. Olenko epänormaali? :(
Vierailija kirjoitti:
Tuli tätä keskustelua lukiessa mieleen että miksi mun emättimeni ei syki niinkuin monilla tuntuu tekevän? Mielestäni lihakset ovat hyvät, saan voimakasta puristusta pidettyä kauan ja puristus tuntuu ihan yhdelle sormellekin mutta sykkimistä ei orgasmin aikana tapahdu? Vain hetkellinen supistus ja sitten ns. laajeneminen? Sormetan siis itse, ei ole kumppaneita. Olenko epänormaali? :(
Tuskin. Kumppanini on samanlainen. Yksi hetkellinen ja voimakas supistus tulee. Tuntuu kyllä hyvin itselleni ja on kiva tunne. Ei kauaa pysty pidättelemään itsekään sen jälkeen.
Itsestäni kunnon orgasmi tuntuu tältä: turpea pillu sykkii ja supistelee, samaten peräaukko. On pakko huutaa ääneen. Toisinaan jos olen kiusannut itseäni sopivasti ja lopulta rentoutan sopivassa kohdassa, orgasmi lähtee jostain todella syvältä ja avaa lantiota ja ejakuloin. Harmi kyllä en ole koskaan saanut miehen kanssa, vaan ainoastaan yksin. Olisi mahtava kokea tämä miehen kanssa!
Miehenä tunnen naisen orgasmin niin voimakkaana, ett "varpaiden kynnet irtoavat", ihana tunne, jonka haluaisi tuntea aina vaan uudestaan.
Vaikutat mukavalta, miksi et nauttisi miehen kanssa?
Ei se ole harrastanu clitoraalista panoa ni kaikki feikkaa