Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Miltä se tuntuu kun nainen saa orgasmin? kuvaile

Vierailija
02.09.2014 |

miltä se tuntuu kun rakastellessanne nainen saa orgasmin. Huomaako mies sen miten helposti? Siis tunteeko peniksessään? Jos ei nyt niitä aah-aah-aaaaaaaaaghhh- huutoja oteta lukuun. Miltä naisen orgasmi miehestä tuntuu?

Kommentit (134)

Vierailija
61/134 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus käy sillai, että vaimo on siinä ja siinä saada orkun, mutta ei kuiitenkaan aivan yllä maaliin. Silloin hän huutaa yleensä hätääntyneenä korvaani, että Eino, Eino, sormiii, sormiiiiiii, äkkiä ny. Meillä, kun on sillai, että sormi perseessä voi olla se tarvittava viimeinen pisara orkun saamiseen.

Vierailija
62/134 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 16:37"]

miltä se tuntuu kun rakastellessanne nainen saa orgasmin. Huomaako mies sen miten helposti? Siis tunteeko peniksessään? Jos ei nyt niitä aah-aah-aaaaaaaaaghhh- huutoja oteta lukuun. Miltä naisen orgasmi miehestä tuntuu?

[/quote] Se aiheuttaa ihania mielihyvän "värinöitä" ja halua jatkaa sitä mitä on tekemässä. / vilivallaton

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/134 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tärkein asia seksissä on että nainen saa orgasmin, taqvalla tai toisella. Jos mies väsyy, niin aina voi olla sormet pelissä

. Orgasmi tulee aina, tätä keinoa käyttäen. Kuka sanoo että se pitää saada vain naimalla? Vai mitä arvon naiset?

Vierailija
64/134 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 15:29"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 16:37"]

[/quote] Se aiheuttaa ihania mielihyvän "värinöitä" ja halua jatkaa sitä mitä on tekemässä. / vilivallaton

[/quote] Tarkoitin sitä että kun tunnen naisen saavan orgasmin, niin se antaa itsellenikin ihania "värinöitä". / vilivallaton

Vierailija
65/134 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen orgasmi tuntuu todella hyvältä, ainakin meillä :) supistukset kalun ympärillä tuntuvat vomakkailta ja laukean itse saman tien, ei tahdo vain aina onnistua pelkällä panemisella, tarvitaan sormia, kieltä ja joskus leluja, sekä pepusta hyväilyä. Joskus myös saan vaimoni ejakuloimaan ja se on todella todella kiihottavaa, pelkkä ajatus saa minut sekaisin, häntä itseään vain tahtoo hävettää koska sänky on aina aivan märkä vaikka käyttäisin pyyhettä pepun alla, mutta välillä sitä tulee vaan ihan tajuton määrä, huh huh. Siksi tätä herkkua en saakkaan antaa hännelle kuin harvoin.

Mutta älkää naiset ikinä teeskennelkö orgasmia, sen huomaa aivan varmasti, ainakin jos olette olleet miehen/naisen kanssa kauan yhdessä, se latistaa tunnelmaa ja tulee semmoinen olo että haluat vain seksin loppuvan äkkiä, parempi kertoa rehellisesti että nyt ei sytytä.

Vierailija
66/134 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 22:31"]No, tärkein asia seksissä on että nainen saa orgasmin, taqvalla tai toisella. Jos mies väsyy, niin aina voi olla sormet pelissä

. Orgasmi tulee aina, tätä keinoa käyttäen. Kuka sanoo että se pitää saada vain naimalla? Vai mitä arvon naiset?

[/quote]

mä en kyllä sormin saa.

Vierailija
67/134 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tiukemmalta tuntuu laukeamisen aikana, mutta en mitään varsinaista puristusta tunne, kuten tunnen toisinaan sormeni ympärillä jos nainen laukeaa kun sormetan häntä antaessani suuseksiä.

Kuten tässä jo aiemminkin joku sanoi niin jos nainen huutaa orgasmin aikana niin ei se mitään orgasmi ollutkaan tai sitten huutaa vain kiihottaakseen lisää itseään tai miestä. Luonnollisesti orgasmin aikana ei kuulu voimakkaita ääniä, vaan ennemminkin voimakkaampaa uloshengitystä orgasmin jälkeen, koska orgasmi salpaa hengityksen hetkellisesti ja tämän jälkeen ilma täytyy hengittää hetki voimakkaammin. Hengitys kiihtyy myös jo ennen orgasmia. 

Vierailija
68/134 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en huomaa sitä peniksessä juurikaan, mutta kädet se repii verille joka kerta siinä kohtaa. Sikäli melko helposti tiedostettavissa.

Vierailija
69/134 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 17:24"]Ei supistele, eikä tunnu yhtään miltään mulukiussa. Akan suusta vain kuuluu kovempaa huutoa, joten siitä sen vain tietää.

Ninim. Nussinut satoja naisia
[/quote]

Eli oot kokenut feikattuja orgasmeja

Vierailija
70/134 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laukean hipihiljaa, sitäkin enemmän täristen ja pillu sykkii niin voimakkaasti että työntää kalua/vibraattoria ulos. Jos en sitten miehen mieliksi voihki, mikä tuntuu typerältä. Johan sitä on pentuna kotona masturboidessa tottunut hiljaa olemaan. 

Vierailija
71/134 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 19:45"]

Minä laukean hipihiljaa, sitäkin enemmän täristen ja pillu sykkii niin voimakkaasti että työntää kalua/vibraattoria ulos. Jos en sitten miehen mieliksi voihki, mikä tuntuu typerältä. Johan sitä on pentuna kotona masturboidessa tottunut hiljaa olemaan. 

[/quote]

Masturbointi, seksi, orgasmit, suutelut, kaikki oman ruumiin törkeää hyväksikäyttöä. Itse en ole koskaan ennen harrastanut seksiä, suudellut ketään kertaakaan, toisaalta aion pitää huolen, etten koskaan tulekaan tekemään kumpaakaan niistä. Vielä jokin aika sitten itsetyydytin, mutta nyt kaduttaa ja hävettää. Kuinka edes saatoin niin törkeästi hyväksikäyttää omaa ruumista? Vakuutan ja vannon, etten enää ikinä edes itsetyydytä, vaikka sitten pakotan itseni hinnalla millä hyvänsä elämään koko loppuelämän ilman edellämainittuja asioita. En enää ikinä aio hyväksikäyttää ruumistani. En ole uskovainen, mutta aion noudattaa raamatun sanomaa 2 asiassa: Jos oikea käsi viettelee sinua, hakkaa se irti ja heitä menemään, sillä on parempi menettää 1 ruumiinosa, kuin että koko ruumis joutuu helvettiin. Ja toinen: jos sinua alkaa himottaa, revi silmät irti päästäsi ja heitä ne menemään. Minua mahdollisesti viettelevä nainen on minulle viettelijä helvetistä. Tiedän pystyväni kukistamaan himon synnit ja voitettuani ne, poistuu minulta myös itsetyydytyksen ongelma.

Terveisin: vähän päälle 20-vuotias mies.

Vierailija
72/134 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuota ole isommalti tullut tutkailtua, urheilijoita lainatakseni, "keskityn omaan suoritukseen.."  :D .

Vierailija
73/134 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 14:26"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 22:31"]

No, tärkein asia seksissä on että nainen saa orgasmin, taqvalla tai toisella. Jos mies väsyy, niin aina voi olla sormet pelissä

[/quote]

Joopa joo. Tärkeintä on, että kaikki nauttivat. Nykyinen on myös sitä mieltä, että tärkeintä on minun orgasmini ja minä kun en perkele saa oikein millään! Meinaa olla suhde katkeamassa tähän seikkaan. Näyttelemään en lähtenyt koska siitä nyt ei ole mitään iloa kenellekään mutta eipä tällä rehellisellä pelilläkään ole oikein mitään hyvää saavutettu. Mies on sitä mieltä että en nauti ollenkaan koska en saa orgasmia vaikka seksi minusta tuntuu järjettömän hyvältä ja nautinnolliselta, tämä on minulle tällaisenaan hyvin tyydyttävää.

Mutta tästä on nyt useamman kerran väitelty, itketty ja tapeltu. Onpa ollut hetken seksi kokonaan katkollakin sen takia kun en mukamas nauti. Ainakaan riittävästi.

Alkaa pikkuhiljaa vituttaa tuo asenne, että naisen orgasmi on se tärkein. Mikään muu ei kelpaa vaikka mitä sanoisi. Mies tuntee itsensä riittämättömäksi ja minä koko ajan enemmän itseni vialliseksi. Siitä naisen orgasmista on todella tullut se tärkein.

[/quote]

Joo on todellakin olemassa sellainenkin kun liian huomaavainen mies. Sellainen, joka panee vaikka seuraavaan iltaan kunhan nainen laukeaa. Mä yleensä laukean kerran tai joskus kahdestikin, mutta en ihan aina, jos oon tosi väsynyt tai muuta. Miehelle tuntui olevan tosi vaikeaa sietää ettei aina onnistu. Sitten kun selitin, että se johtuu minusta eikä hänestä, alkoi valitus siitä miksi sitten aloin seksiin, jos en kerran halunnut. No voi vittu, kun mulla ei ole mitään kristallipalloa josta näkisin etukäteen lähteekö kroppa täysllä mukaan leikkiin vai ei, vaikka mieli kuinka haluaisi. Meillä tästä onneksi selvittiin puhumalla eikä enää ole ongelmaa. Suhteen edetessä mieskin sai ehkä lisää itsevarmuutta eikä asia senkään takia enää häiritse.

Vierailija
74/134 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 14:12"]

Kuten tässä jo aiemminkin joku sanoi niin jos nainen huutaa orgasmin aikana niin ei se mitään orgasmi ollutkaan tai sitten huutaa vain kiihottaakseen lisää itseään tai miestä. Luonnollisesti orgasmin aikana ei kuulu voimakkaita ääniä, vaan ennemminkin voimakkaampaa uloshengitystä orgasmin jälkeen, koska orgasmi salpaa hengityksen hetkellisesti ja tämän jälkeen ilma täytyy hengittää hetki voimakkaammin. Hengitys kiihtyy myös jo ennen orgasmia. 

[/quote]

Mitä jos et menisi esittämään tuollaisia väitteitä faktoina, meitä naisia kun on erilaisia? Itse kun olen saamassa, saatan usein alkaa hokea jotain sanaa kun olen niin sekaisin nautinnosta ja kun laukean kunnolla, huudan/kiljun todella kovaa. On hyvin vaikea pysyä hiljaa kun saa kunnolla.

N24

Vierailija
75/134 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 16:52"]

No mutta miltä se miehestä tuntuu? Puristelulta? Huomaako mies missä vaiheessa nainen saa orgasmin jos saa useamman kerran seksin aikana? Ap

[/quote]

Ei aina huomaa riippuu miten voimakkaan orgasmin puoliso saa. Ainakaan oma puolisoni ei aina saa voimakasta orgasmia, mutta silloin kun saa kyllä sen vaginan sykkimisen tuntee munan ympärillä ja kyllä se ihan hyvältä tuntuu kun vagina ikäänkuin puristelee penistä samalla kun olet sisällä. Ei se ainakaan vähennä nautintoa siinä laukeaa itsekin helposti samalla.

Itselläni tosin se miten helposti laukean seksin aikana vaihtelee todella paljon välillä tuntuu että kuti lähtee liiankin helposti ja välillä saa oikein tosissaan tehdä työtä ja ajatella kaikkea pervoa, että saa kudin lähtemään lopulta. (tosin me olemme kaikki erilaisia tätä ei voi yleistää)

T: Mies 77

76/134 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen orgasmi tuntuu lähinnä omassa "sielussa". Se on varmasti kauneinta mitä on olemassa. Naisen koko vartalo jännityy, veri nousee kasvoille, katse sumenee ja ääni tulee jostain syvältä. Mulla on ikää 55 ja aina vaan enemmän ja enemmän saan nautintoa naisen orgasmista, paljon enemmän kuin omastani. Ja se hidas paluu takaisin todellisuuteen, kun ei saa edes koskea koska on niin herkkä, jumalauta, ei ole mitään upeampaa. No, ehkä oman lapsen seuraaminen menee tuon ohi, mutta se onkin jo niin eri juttu.

Vierailija
77/134 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoja

Vierailija
78/134 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin sitä tuntee mitä sen kummempaa perustelua. Erikseen jos keskittyy siihen miltä kyrvässö tuntuu, niin orgasmin kourissa nainen on tiukempi. Mutta miksi sitä haluaisi altistaa nautintoa ja alkaa keskittymään ainoastaan miltä kyrvän ympärillä tuntuu. 

Vierailija
79/134 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltäse ny ttuntuu... riippu tosi paljon naisesta. Tässä erilaisia esimerkkejä:

Rintakehä tulipunainen, hengitys kiihtyy, vartalo jäykistyy, pillu supistelee muutaman kerran rytmikkäästi ja katse menee lasittuneeksi, ehkä vähän pakkoliikkeitä pään seudulla...

Hiljenee täysin. pidättää hengitystä, pillu aloittaa harvakseltaan sykkimään ja lopulta tiukkenee ja koko vartalo nytkii tahdottomasti pitkään. Tämä tuntuu jo kalussakin melkein epämiellyttävältä varsinkin jos tulet itse samaan aikaan...

Nainen reagoi vasta molemmille yllätten tulleen orkun jälkimaininkeihin huohottamalla ja rentoutumalla, pillu löystyy ja naisen voimat vaan karkaavat...

Yhteistä kaikille orkuille minusta on muutamat seikat:

useimmiten emätin palloontuu huomattavasti ennen kunnon räjähdystä

Aktiivisen naisen liike menee holtittomaksi ja esim päällä ratsastaessa tulee jo melkoinen kauhu, ettei kalu nyrjähdä loppuhuipennuksessa!

kullin paksuneminen entisestään naisen kiihoittumisen loppuvaiheessa kiihottaa myös naista lisää ja usein pystyn käynnistämään lopullisen emätinorkun paisuttamalla kaluni äärimmilleen lantionpohjan lihaksia käyttämällä...

Tällaisia huomioita kirjotteli viskilasin äärellä Fullpleasure200 ätti gmail piste com

Vierailija
80/134 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se munassa yleensä tuntuu (miten,riippuu vähän naisesta). Nykyiseen oma munani on sen verran tiukka, että orgasmissa hän tuntuu yrittävän työntää sitä ulos, eli puristus on syvältä aaltoillen tuleva ja kova. Siinä saa tosissaan pidellä itseään ettei laukeisi...mutta toisaalta panemisen jatkaminen on tuhottoman ihanaa siinä puristuksessa :) jollain edellisistä ei oikeastan tuntunut kuin aivan pientä tykytystä (jos keskittyi ja pysähtyi sisään tunnustelemaan). Kyllä tiukasta (ja hyvillä lihaksilla varustetusta) tulee ehdottamasti paremmat sävärit miehelle. Siis ohjeena ämpäreille..tehkää töitä tavaranne eteen :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme