Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Miltä se tuntuu kun nainen saa orgasmin? kuvaile

Vierailija
02.09.2014 |

miltä se tuntuu kun rakastellessanne nainen saa orgasmin. Huomaako mies sen miten helposti? Siis tunteeko peniksessään? Jos ei nyt niitä aah-aah-aaaaaaaaaghhh- huutoja oteta lukuun. Miltä naisen orgasmi miehestä tuntuu?

Kommentit (134)

Vierailija
1/134 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miltään.

Vierailija
2/134 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän se vagina supistelee peniksen ympärillä ja se aiheuttaa paljon mielihyvää miehelle ja usein mies laukeaa sen myötä kun se kiihottaa niin paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/134 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena vastaan, että tokihan se vagina juurikin supistelee, "pumppaa" sitä penistä. Että kyllä sen varmasti huomaa.

Vierailija
4/134 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miellyttäviä puristuksia, mutta ne ovat vain osa sitä ihanaa kokonaisuutta, kun saa aistia toisen oikein nauttivan ja tietää oman vuoron tulevan sitten pian.

Vierailija
5/134 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 16:49"]Naisena vastaan, että tokihan se vagina juurikin supistelee, "pumppaa" sitä penistä. Että kyllä sen varmasti huomaa.
[/quote]
No mutta miltä se miehestä tuntuu? Puristelulta? Huomaako mies missä vaiheessa nainen saa orgasmin jos saa useamman kerran seksin aikana? Ap

Vierailija
6/134 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penis ei kyllä tunne puristelua kovinkaan hyvin vrt. vaikka sormen hermoihin.

Vierailija
7/134 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä pitäis tuntea. Pilluhan tavallaan lypsää spermaa syvemmälle. Meillä mies tulee usein samalla tai ajattelee mummoaan. :D

Vierailija
8/134 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 17:00"]No kyllä pitäis tuntea. Pilluhan tavallaan lypsää spermaa syvemmälle. Meillä mies tulee usein samalla tai ajattelee mummoaan. :D
[/quote]

Miksi mummoaan? =O

Vierailija
9/134 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi ainakin minun vaimollani pillu puristelee harvemmin. Kun orkku alkaa lähestyyn niin supistelu kiihtyy tosi nopeaksi ja tiukemmaksi.Samalla lantio työntyy tiukemmin minun lantiota vasten. Lopuksi pillu supistuu tosi tiukaksi, ei löysty enää ja vaimo saa orkun. Silloin myös itsellä tulee...

Vierailija
10/134 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 17:20"]Aluksi ainakin minun vaimollani pillu puristelee harvemmin. Kun orkku alkaa lähestyyn niin supistelu kiihtyy tosi nopeaksi ja tiukemmaksi.Samalla lantio työntyy tiukemmin minun lantiota vasten. Lopuksi pillu supistuu tosi tiukaksi, ei löysty enää ja vaimo saa orkun. Silloin myös itsellä tulee...
[/quote]
No nyt tuli hyvä selitys. Kiitos! Ap

Vierailija
11/134 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 17:17"][quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 17:00"]No kyllä pitäis tuntea. Pilluhan tavallaan lypsää spermaa syvemmälle. Meillä mies tulee usein samalla tai ajattelee mummoaan. :D
[/quote]

Miksi mummoaan? =O
[/quote]
Repesin ihan täysin :D :D

Vierailija
12/134 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 17:17"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 17:00"]No kyllä pitäis tuntea. Pilluhan tavallaan lypsää spermaa syvemmälle. Meillä mies tulee usein samalla tai ajattelee mummoaan. :D [/quote] Miksi mummoaan? =O

[/quote] Mummoa kun ajattelee, niin tulee vielä lujempaa? ;D

Vierailija
13/134 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 17:24"]Ei supistele, eikä tunnu yhtään miltään mulukiussa. Akan suusta vain kuuluu kovempaa huutoa, joten siitä sen vain tietää.

Ninim. Nussinut satoja naisia
[/quote] Hahaha! Newsflash for you: mitä enemmän nainen voihkii ja huutaa, sitä todennäköisemmin teeskentelee.... Sun kanssa niin käy ilmeisesti usein?

Vierailija
14/134 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt, oletko lapsi vai haluatko näytellä paremmin?

Vierailija
15/134 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen orgasmissa on kaikkein parasta se kun nainen vinkuu ja ulisee ihan holtittomasti. Elikkä nimen omaan se kurkusta tuleva korkenkimakka ääni! Myös vartalon tutina ja värähtely on aivan uskomattoman kiihottava kokemus myös miehelle! Ja mitä kauemmin naisen laukeaminen kestää, niin sitä miellyttävämpää se on tietysti nyös minulle itselleni, joka onnekseni olen saanut tuottaa hänelle tuon suuremmoisen nautinnon! Yleensä suukotten häntä vielä pitkään sen jälkeen kun orkku alkaa hiipumaan, ja juuri tuo hetki on ehkä kauneinta mitä ihminen voi yleensä kokea! 

Vierailija
16/134 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 17:24"]

Ei supistele, eikä tunnu yhtään miltään mulukiussa. Akan suusta vain kuuluu kovempaa huutoa, joten siitä sen vain tietää. Ninim. Nussinut satoja naisia

[/quote]

Tämä on varmaan jossain totuuden lähimailla, en ole nussinut satoja (edes kymmeniä) naisia, mutta olen naiseltani kysellyt että saako ja miltä tuntuu. Vastauksia on tullut laidasta laitaan, mutta itse en ole minkäänlaista eroa huomannut. Eli ei tunnu kyrvässä miltään, ja oon sit varmaan pikkumuna.

Vierailija
17/134 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan mies ole huomannut sellaista että naisen huulet kylmenee orgasmin aikaan?? Itsellä on ainakin parista naisesta kokemusta, kun orgasmin aikaan suutelee niin huulet on kylmät! Vähän vaikea feikata.. Ja kyllä sen pillun sykkimisen tuntee. Sormin ja munalla. Nännitkin pitkänä on ja posket punertaa ja kaula. Että kyllä orgasmi näkyy muuallakin, kuin sykkimisenä. Ja jotkut skuirttaa.. Onhan näitä, aika sankari saa olla jos jää huomaamatta

Vierailija
18/134 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkiä nännejä ja mummoja :D

Vierailija
19/134 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 22:57"]

Naisen orgasmissa on kaikkein parasta se kun nainen vinkuu ja ulisee ihan holtittomasti. Elikkä nimen omaan se kurkusta tuleva korkenkimakka ääni! Myös vartalon tutina ja värähtely on aivan uskomattoman kiihottava kokemus myös miehelle! Ja mitä kauemmin naisen laukeaminen kestää, niin sitä miellyttävämpää se on tietysti nyös minulle itselleni, joka onnekseni olen saanut tuottaa hänelle tuon suuremmoisen nautinnon! Yleensä suukotten häntä vielä pitkään sen jälkeen kun orkku alkaa hiipumaan, ja juuri tuo hetki on ehkä kauneinta mitä ihminen voi yleensä kokea! 

[/quote]Kyllä myötähäpeä tulisi tuollaisessa tilanteessa enemmänkin, jos aikuinen möykkää kuin lapsi. 

-Mies 29v-

Vierailija
20/134 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nännien jöpöttäminen mitään orgasmia viesti, siihen on monia muitakin syitä. Perkele, ja tällaset miehet yrittää naisia tyydyttää! T:mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan