Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Joko ole´t ostanut kesäkukkia (orvokit, samettiruusut jne) pihaan
Kommentit (8)
Meillä ollut pihassa jo pari viikkoa ruukussa, ja hyvin voivat satunnaisista yöpakkasista ja räntäkuuroista huolimatta. Eli ostoksille vaan!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
minulla jo kukkii köynnös- ja erilaiset ruukkuruusut, mutta asunkin 2 000 km etelämpänä :).
Orvokkeja halusin myös mutta olin liika myöhään asialla, ne oli joka paikassa loppu
Kun aion ostaa muita kun orvokkeja ja ne muut eivät kestä yöpakkasia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
nyt amppelissa on orvokkeja, koska asunto on myynnissä ja yritän pitää tätä viihtyisänä.
Oikeesti olen kiinostuneempi perennoista, joita hankin mökille.
viikko sitten. Hyvin on pärjänneet!
Alue: Aihe vapaa
sen verran.. orvokkeja en aio ostaakaan (yhdistän ne aina hautaan), ne tietty voisi pienen pakkasen kestäkin. ostan sitten kun yöpakkasia ei enää ole.