Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä kavereita ryyppyiltoihin?

Vierailija
06.05.2010 |

Eli tilanne on se, että mulla ei ole kavereita yhtään. Yksi oli, ja se riitti,mutta muutti Suomesta pois ja nyt näkemiset on tosi harvassa. Tavallisesti en juuri edes ystäviä kaipaa, vapaa-aika menee aika pitkälti perheen kanssa kotona,mutta kerran kuussa-parissa olis ihana lähteä juhliin baariin ym. Nyt vaihtoehtona on lähteä joko yksin, tai olla lähtemättä ollenkaan,eli käytännössä en sis käy missään. Mistä löytäisin ryyppykavereita? Mitään deitti-ilmotuksia en ala laittelemaan, mutta olisi kiva tietää missä tutustuisi bilettäviin ihmisiin.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on HeiHulinaa nyt tässä kun on lasten koulun ja harrastusten kevätjuhlia ja esiintymisiä(myös vkoloppuisin), mutta jos yrittäisin kanssa paikalle.

Vierailija
42/60 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös nyt päivät aika täynnä, se kevät! Mutta tahdon minäkin osallistua johonkin tapaamiseen jos sellainen saadaan järkättyä?

Tämä käy melkein missä vaan jos seura on hyvää :)

4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..eli siis parisen viikkoa aikaa tuohon.Paikka ehdotuksia otetaan vastaan..

Tuo päivä siis sopisi minulle, pidemmälle en uskalla edes suunnitella kun tuosta seuraavalla viikolla pitäisi olla leikkurissa.

Vierailija
44/60 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..eli siis parisen viikkoa aikaa tuohon.Paikka ehdotuksia otetaan vastaan.. Tuo päivä siis sopisi minulle, pidemmälle en uskalla edes suunnitella kun tuosta seuraavalla viikolla pitäisi olla leikkurissa.

, mies silloin työmatkalla ja seuraavaksi päiväksi jo buukattu mummo lapsia katsomaan. Ja se la meno ei onnistu krapulassa.

Mitenkäs vaikka tuosta viikon päästä? Joko pe 4.6. tai la 5.6.?

Paikkoja olen huono ehdottamaan, itse käyn Killinkissä ja Bricksissä...jälkimmäisessä ainakin jutustelu tuottaa ongelmia, kun meteli niin kovaa. Jos näkis ajoissa, vois paikkaa sitten katsoa tarkemmin illan edetessä. Joku terassihan ois hyvä aloituspaikka, jos ilmat suosii... mitenkäs Paapan terassi?

Ehdotuksia kehiin :)

-se trelainen joka aiemmin kyseli paikka ja aikaehdotuksia-

Vierailija
45/60 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä tietoo mulla on leikkauspäivä 31.5 (varmistunee ensi viikolla), välttämättä en ole vielä kotiutunut tuohon viikonloppuun mennessä.Tai jos olen, niin en kyllä ole siinä kunnossa että mihinkään voisin lähteä.

Bricksissä on meteliä ja juttelu hankalaa.Tosiaan jos on nätti ilma, joku terassi olisi passeli.Mä olen tosi huono näissä..sen verran vähän tulee käytyä.Paapan terassi siis kelpaa kyllä mulle :) Kunhan nyt aikatauluja saadaan yhteen sopimaan.Ehdotankin nyt seuraavaksi niinkin pitkälle kuin 18.6 tai 19.6?

-En taaskaan muista numeroa, mutta ehdotin 28.päivää-

Vierailija
46/60 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin hyvä ketju, että nostan :)

Vierailija
47/60 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupes ihan naurattamaan kun katsoin kalenteria (eikös tämä ketju ollu niille, joilla ei ole sitä seuraa ;D) ja mun kalenteri sanoo, että vasta kesäkuun lopussa olis tilaa :( Mutta menkää toki aikasemminkin jos saatte porukkaa kasaan, minä tulen sitten seuraavalla kerralla mukaan!

4

Vierailija
48/60 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivät (tässä vaiheessa ainakin näin luulen).

Pitkä aika tosin lyödä lukkoon mitään vielä sinne. Tän ketju nosteleminen tuntuu hankalalta kk päähän. Onko kellään sellaista s-postia, jota voisi käyttää Treen tapamiseen?... en viitsis omaani julkaista kun on koko nimellä.

Vähän kivaa, jos tää onnistuu:)

-42, 48 ja 54-

Vierailija
49/60 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä tietoo mulla on leikkauspäivä 31.5 (varmistunee ensi viikolla), välttämättä en ole vielä kotiutunut tuohon viikonloppuun mennessä.Tai jos olen, niin en kyllä ole siinä kunnossa että mihinkään voisin lähteä. Bricksissä on meteliä ja juttelu hankalaa.Tosiaan jos on nätti ilma, joku terassi olisi passeli.Mä olen tosi huono näissä..sen verran vähän tulee käytyä.Paapan terassi siis kelpaa kyllä mulle :) Kunhan nyt aikatauluja saadaan yhteen sopimaan.Ehdotankin nyt seuraavaksi niinkin pitkälle kuin 18.6 tai 19.6? -En taaskaan muista numeroa, mutta ehdotin 28.päivää-

päivät (tässä vaiheessa ainakin näin luulen).

Pitkä aika tosin lyödä lukkoon mitään vielä sinne. Tän ketju nosteleminen tuntuu hankalalta kk päähän. Onko kellään sellaista s-postia, jota voisi käyttää Treen tapamiseen?... en viitsis omaani julkaista kun on koko nimellä.

Vähän kivaa, jos tää onnistuu:)

-42, 48 ja 54-

Vierailija
50/60 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tämmöisen osoitteen nyt aluksi, jatketaan siellä sitten :)

terassitre@luukku.com

4

Vierailija
51/60 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pk-seutulaiset on sopinu jotain? Täällä olis kans yksi kaveria vailla oleva.

Vierailija
52/60 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon Joensuusta.

Vierailija
53/60 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereita oli ennen lasta, eipä oo enää näkyny. Tekis mieli ees kerran puolee vuotee lähtee ulos kotonta

Vierailija
54/60 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaamea krapula täällä ;D Ens kerralla sitten mukaan kaikki tamperelaiset, oli meinaan niin kiva ilta!

Vierailija
55/60 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollu tänään sijaa krapulalle, pakko olla iskussa heti aamusta :D

Vierailija
56/60 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukaan mahtuu vielä, erittäin hauska ilta tiedossa!

Vierailija
57/60 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovittaisko joku juttu millä saataisiin yhteydet toisiimme? Mahdollisimman moni mukaan, solmitaan uusia tuttavuuksia ja viihdytään :) 4

kanssa mukana! Treella olen ja hiukan yli 30v. ikää. Menokamuja löytyy satunnaisesti, mutta uudet tuttavuudet on aina tervetulleita :) Mitenkäs me saatais tää rinki toimiin?

Vierailija
58/60 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi jopa olla mukana jos uskaltaisi!

Vierailija
59/60 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli osoite hukassa ja jouduin sen etsimään, joten nostelen samalla!

Vierailija
60/60 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on treffit sovittuna ainakin kahdelle innokkaalle mammalle :) Laittakaapa reippaasti mailia jos haluatte mukaan!