Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä kavereita ryyppyiltoihin?

Vierailija
06.05.2010 |

Eli tilanne on se, että mulla ei ole kavereita yhtään. Yksi oli, ja se riitti,mutta muutti Suomesta pois ja nyt näkemiset on tosi harvassa. Tavallisesti en juuri edes ystäviä kaipaa, vapaa-aika menee aika pitkälti perheen kanssa kotona,mutta kerran kuussa-parissa olis ihana lähteä juhliin baariin ym. Nyt vaihtoehtona on lähteä joko yksin, tai olla lähtemättä ollenkaan,eli käytännössä en sis käy missään. Mistä löytäisin ryyppykavereita? Mitään deitti-ilmotuksia en ala laittelemaan, mutta olisi kiva tietää missä tutustuisi bilettäviin ihmisiin.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 on 30v mutta varmasti tullaan juttuun, ei se ikä vaan se jokin muu. Missäs treella asut?

Vierailija
22/60 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menossa? Minä voisin ehkä myös olla lähtemässä. Ja pääkaupunkiseutulaisia voisin tavata. ikää päälle 30v minulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

anonyymia sähköpostiosoitetta, niin voitais sopia tarkemmin tapaamisesta? Jos ei, niin voin itsekin perustaa sellaisen, kunhan ehdin.

t.5

Vierailija
24/60 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu ap loppukuusta klubille. Meillä silloin piiitkästä aikaa lapsenvahti ja vaimon kanssa aiotaan juhlia oikein tuelta! Oon ite soittamassa ja vaimo täyttää vuosia, joten enemmänkin perheellisiä ja satunnaisesti bilettäviä tamperelaisia on saapumassa paikalle. Paa korvan taa.

Vierailija
25/60 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan samassa jamassa. Mutta sitten keksin hyvän keinon. Menin yksin.

Tavallaan se on aika ikävää jossain vaiheessa, mutta ihan oikeesti. Parhaiten olen niin ikänä seuraa saanut. Ja ihan mukavaa juttuseuraa jne. Suosittelen lämpimästi!

Vierailija
26/60 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 27v..Kauheesti en missään käy, mutta sitten kun ois mahkut, ei oo kaveria ja yksin en mene.

Vierailija
27/60 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pk seutulaisten tapaaminen sopisi

Vierailija
28/60 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

25v treeläinen ilmoittautuu myös ryyppy iltaan...kyllä kiitos olutta pitkän tauon jälkeen :D

Vierailija
29/60 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pk-seutulaiset voi kirjoittaa osoitteeseen terassille at suomi24.fi

Toivottavasti saadaan tapaaminen sovittua :)

t.5

Vierailija
30/60 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovittaisko joku juttu millä saataisiin yhteydet toisiimme? Mahdollisimman moni mukaan, solmitaan uusia tuttavuuksia ja viihdytään :)

4

Vierailija
31/60 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohon sähköpostiin?

Vierailija
32/60 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isommallakin porukalla lähteä :) Hän joka ilmoittautui, ehdotti että lyötäisi täällä av:lla lukkoon joku päivä ja ne sitten tulee ketkä tulee. Mulle käy kyllä sellainenkin.

t.5

Vierailija
33/60 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovittaisko joku juttu millä saataisiin yhteydet toisiimme? Mahdollisimman moni mukaan, solmitaan uusia tuttavuuksia ja viihdytään :) 4

kanssa mukana! Treella olen ja hiukan yli 30v. ikää. Menokamuja löytyy satunnaisesti, mutta uudet tuttavuudet on aina tervetulleita :)

Mitenkäs me saatais tää rinki toimiin?

Vierailija
34/60 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkon tällästä järkätään, niin tossua toisen eteen ja paikalle.Eikö vaan?

Vierailija
35/60 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sovittaisko tällä palstalla joku päivämäärä? Ens viikolla esim. vois sopia mulle. Ehdotuksia? :)

Vierailija
36/60 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan ette aviomiehiänne tuo ;)

Vierailija
37/60 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on treffit sovittuna ainakin kahdelle innokkaalle mammalle :) Laittakaapa reippaasti mailia jos haluatte mukaan!

eli osoite: terassitre@luukku.com

Vierailija
38/60 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuilee pk-seutulaisia :)

Vierailija
39/60 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamperelaiset jotakin päivää, aikaa ja paikkaa niin katsotaan moniko tulee paikalle. Kiva tietty ois jossakin pohjia ottaa ja höpistä ensin, mutta kukapa nyt kotiinsa päästäisi joukkoa ventovieraita ihmisiä :/

Vierailija
40/60 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä ikäisiä pk-seutulaiset olette?